Jonkun verran näitä tukiskellut...paloviita kirjoitti:Ilmeisesti hiilet loppuu todennäköisimmin ensimmäisenä. Uusissa hiilien pituus on 15 mm. Laskurin tultua täyteen noin 400.000 painalluksen jälkeen, mittasin omastani hiilien pituudeksi 9 mm. Aika paljon oli hiilipölyä moottorissa.
Paineakun typpi(?) tihkuu pikkuhiljaa ulos, mikä aiheuttaa tiheämpää pumpun pyrähtelyä. Starilla voi tutkia paineakun kunnon.
Normaalia kulumista tapahtuu luonnollisesti itse pumpussa sekä venttiileissä. Näiden tyypillisestä kestoiästä en ole päässyt selvyyteen. Pumpun purkaminen näkyville ei ole ihan yksinkertainen homma... Kulunut pumppu luultavasti käy pidempiä ajanjaksoja nostaessaan painetta.
Ei myöskään liene täysin poissuljettu ohjauselektroniikankaan viat. Yksikön maadotukselle tuli alkusarjan autoihin jonkinlainen korjaussarja.
Palovitta ne tärkeimät"yleisimmät" jo listasi,
Lisätään vielä jos poljin menee pohjaan vika on piirissä
Mikä vaikkutaa etupyöriin(sama kuin "perinteisissä" jarruissa nesteet vuotaa/pääsylinteri rikki)
ja jää tomintaan vaikka sähköjohdot sbc yksiköltä menisi poikki tai sbc yksikön hiilet loppuisi kokonaan