S210

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

KassuPeki kirjoitti:Mukava kattoo kun joku muukin jaksaa nähdä noin paljon vaivaa auton laittoon! Kyllä kuvien perusteella vaikuttaa, ettei oo helmat ollu tehtaalta tullessakaan noin hyvät! Itsekkin miettiny, että mitä suunnitteliat on ajatellu kun W202 ja 210 on suunniteltu. Aika hulluja osa noista koteloratkaisuista... Itsellä on sama homma menossa oman W202 kanssa, tosin se ei ole noin paha, mutta kun sen kerralla korjaa kunnolla niin iloa on pitkäksi aikaa! Hattua täytyy nostaa tuosta suorituksesta.
Kiitos! Joo ei ole mitenkään loppuunsuunniteltu nuo lokerot.. miks siellä on niinku peltisauma kotelon sisällä joka on auki vielä kaiken lisäks..vesihän sinne väliin menee...Nyt ei ole sellaista kun tein uusiks tuon.
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

CDW210 kirjoitti:Tätä kun katsoo niin ihan oikea päätös oli myydä se oma w210 pois, ei olis ollut paikkaa missä laittaa kun laitettavaa siinäkin alkoi olemaan. Surullista katsoa mersun laatua, mutta hienoa että joku pystyy ja jaksaa tehdä! :thumbup:
Oli joo, vaikka ois miten hieno päällepäin niin sisältä romu. Eri asia jos autolla ei ole suolassa ajettu niin voi olla että on vähän yees silloin. Mutta niinku nuo kotelohommat (helmat) niihin ei suola vaikuta koska se ei suoranaisesti pääse sinne sisälle vaan siinä on suunnitteluvika takana, niinkuin monet muutkin ruostumiset. Mutta jos ei ole aikaa ja tilaa laittaa ruostehommia 210 korin mersussa niin kannattaa tosiaan harkita myyntiä sillä ne nopeesti ruostuu käsistä..
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Maalasin tuon sisäreunan vihreellä koska lokari ei kokonaan sitä reunaa peitä..
Kuva
Toiseen kertaan huomena..
Kuva
Tännekkin tulee toinen kerros huomena..
Kuva
Korikittiä :D
Kuva
:D
Kuva
Kuva

Mietin tota jousikupin ylä-takareunaa.. en laittanut sinne tota kittiä ollenkaan koska aattelin että eikö se ole parempi että vedet pääsee sieltä takaakin valumaan maahan, jos laitan kittiä sinne niin vesi jää kupin päälle ja voi päästä tunkeutumaan kittiin ja ruostuttaan.. Aattelin jos jätän sen noin niin vesi pääsee pois? Vai pitäiskö sinne vetää se kitti kuitenkin?
KassuPeki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 03.01.2011 17:32
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja KassuPeki »

Itse kittasin joustintukien vaihdon jälkeen. Saumakitti vaan epoksin päälle ohut kerros niin ei kuivu ja halkeile. Tosin mersun joustintuet elävät kyllä aika paljon... Kunhan se epoksi tarttuu kunnolla, niin ei se ruostu. :)
Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Laitoin pulti/prikat noihin reikiin missä oli ne plugit ennen, korikittiä väliin..
Kuva
Laitoin jousikupin yläreunaan korikittiä kanssa :)
Kuva
Tuulilasin alareuna maalattu..
Kuva
Iskarin torni maalattu..
Kuva

Huomena maalaan lokarin mustalla maalilla ja helman vihreellä.
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Maalattu ensimmäiseen kertaan..
Kuva
Kuva
Kuva

Maali tulee pölykuivaks nyt illalla ja huomena altoitan oikean puolen laittoa ja sit illalla toiseen kertaan maalaminen nää samat kohat.
KassuPeki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 03.01.2011 17:32
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja KassuPeki »

Mitä maaleja käytät?
Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

KassuPeki kirjoitti:Mitä maaleja käytät?
Tuo vihreä on bilteman maalia en muista mitä siinä luki purkissa ja musta on nordsjö pansarol maalia. Tulee vielä alustamassat päälle sit :)
KassuPeki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 03.01.2011 17:32
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja KassuPeki »

Aivan. Itselle tulee epoksin ja saumakittien päälle massa suoraan. Ja ne kohdat, jotka jäävät näkyviin muovisen sisälokasuojan alta, maalataan kopan väriin. Itselle ei uskallettu laittaa massan alle mitään muuta maalia, kun pelättiin jos ei aineet tartukkaan toisiinsa... Vaikka luulisi niiden tarttuvan jos maalit ovat päälle maalattavissa.
Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

KassuPeki kirjoitti:Aivan. Itselle tulee epoksin ja saumakittien päälle massa suoraan.
Kannatta tässä tapauksessa perehtyä siihen että epoksipohja on 100varmasti kosteuden eristävää.
Pohjamaalit eivät yleensä ole eristäviä.

Kiveniskumassa ei eristä kosteutta ja jos alla ei ole eristävää pintamaalikerrosta niin kosteus pääsee käsiksi peltiin.
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Mika.T kirjoitti:
KassuPeki kirjoitti:Aivan. Itselle tulee epoksin ja saumakittien päälle massa suoraan.
Kannatta tässä tapauksessa perehtyä siihen että epoksipohja on 100varmasti kosteuden eristävää.
Pohjamaalit eivät yleensä ole eristäviä.

Kiveniskumassa ei eristä kosteutta ja jos alla ei ole eristävää pintamaalikerrosta niin kosteus pääsee käsiksi peltiin.
Itse käytan hagmans CA epoksimaalia (keltaista), ja sen pitäis ainakin kuuleman mukaan olla tiivis eli ei tarviis maalia enään päälle mutta laitan varmuuden vuoksi :D
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Vasen puoli maalattu viimeiseen kertaan..
Kuva
Aloitin pikkusen oikeata puolta hinkkaamaan..
Kuva
A-pilarin kohalta otin massat pois että näkee miten pellit sen alla voi...
Kuva
Vedenpoistopelti menee uusiks niinkuin toisellakin puolella..
Kuva
Poikittaispalkki ja pelti sen yläpuolella menee uusiks..
Kuva
KassuPeki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 03.01.2011 17:32
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja KassuPeki »

Jep. Tämä käyttämämme epoksi toimii pohjamaalina siltäänsä. En muista valmistajaa, kun maali tuli paikallisen maalaamon kautta. Mutta samanmoiseen projektiin maali meni myös heidän käytössään, aine on väriltään samanlaista kun tehtaan oma pohjamaali galvanoituun peltiin, sellaista kellertävän kermanväristä. Ja maalaustekniikkakin oli melkein märkää märälle. Eli pintaväri nykäistiin sellaiseen nihkeään pintaan. Jospa se meisseli nyt muutaman elinvuoden sai lisää, tosin eläkepäiviä se nyt jo vetelee ;)
Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Laittanut happoa näihin kohtiin..
Kuva
Oikealla puolella hapolla otin ton palkin joka jää sit etuakselipalkin yläpuolelle.
Kuva
Sain vihdoin pakoputken pultit irti pakosarjan luona olevasta jatkosta. Eli voin sen nyt itse hitsata kuntoon :D
Kuva
Tuolla hylsyllä sain pultit irti :D
Kuva

Huomena toiseen kertaan hapolla ja otan pakoputken alas.
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Vasen pakoputki poissa..
Kuva
Hitsi pettänyt kiinnikkeestä..
Kuva
Kokeilin tota happoa vedenpoistopeltiin ja näkee jo tästä että on alkanut vaikuttaan.. Pellin vaihan tietenkin uuteen mutta kiinnosti kokeilla minkä näköiseks tuo menee..
Kuva

Huomena ostan ruostumatonta hitsilankaa että voin kunnostaa pakoputken :D
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Etuakselipalkki ja rengasnavat takas pulverimaalauksesta :)
Kuva
Kuva
jarrusatulat hiekkapuhallettu, remontoin ne viikonloppuna.
Kuva
Epoksimaalattu..
Kuva
alapalkki epoksilla maalattu..
Kuva

Tilasin tänään eteen uudet jarrut ja laakerit :D
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Aloitin laittaan sähköjä takas..
Kuva
Vetänyt uudet kaapelit (valkoiset) bensalämmittäjää varten..
Kuva
Matto paikallaan :)
Kuva
Nalle ootti mua kahvin ja jäätelön kanssa kun lopetin tallissa hommat :D
Kuva
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja Havis »

Siis... Näin kilpailevan saksalaisen takavetomerkin harrastajana (merkki jääköön itsesuojelusyistä tässä mainitsematta :) ) pahoittelen häiriötä, mutta en malta olla kommentoimatta tätä projektia. Kauan olen täällä foorumilla ollut ns. passiivinen tarkkailija sekä erinäisten aiheiden lukija, ja on kyllä ihan pakko heittää pientä mielipiteenilmaisua tämän projektin osalta.

Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:

Kiitämme:
+ Asennetta
+ Kärsivällisyyttä
+ Huolellisuutta työn jäljessä
+ Sitkeyttä
+ Tarmoa (siis tuollaisen työn tekeminen itsessään on jo ansiomerkin arvoista, joten en kyllä suin surminkaan ymmärrä kuinka sen päälle vielä kukaan jaksaa dokumentoida työvaiheet näin kattavasti mihinkään foorumiin)

Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn :D Ehkä se seuraava projekti sitten...

Juu ei mitään muuta kuin suuri respect pasi84:lle! Tarinasi on seurannassa. Paljon nautinnollisia kilometrejä sitten kun peli on valmis.

P.S.
Itse en aio hankkia S210:ia vaan toistaiseksi pysyttelen ihan bensa E39:ssä...
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Havis kirjoitti:Siis... Näin kilpailevan saksalaisen takavetomerkin harrastajana (merkki jääköön itsesuojelusyistä tässä mainitsematta :) ) pahoittelen häiriötä, mutta en malta olla kommentoimatta tätä projektia. Kauan olen täällä foorumilla ollut ns. passiivinen tarkkailija sekä erinäisten aiheiden lukija, ja on kyllä ihan pakko heittää pientä mielipiteenilmaisua tämän projektin osalta.

Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:

Kiitämme:
+ Asennetta
+ Kärsivällisyyttä
+ Huolellisuutta työn jäljessä
+ Sitkeyttä
+ Tarmoa (siis tuollaisen työn tekeminen itsessään on jo ansiomerkin arvoista, joten en kyllä suin surminkaan ymmärrä kuinka sen päälle vielä kukaan jaksaa dokumentoida työvaiheet näin kattavasti mihinkään foorumiin)

Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn :D Ehkä se seuraava projekti sitten...

Juu ei mitään muuta kuin suuri respect pasi84:lle! Tarinasi on seurannassa. Paljon nautinnollisia kilometrejä sitten kun peli on valmis.

P.S.
Itse en aio hankkia S210:ia vaan toistaiseksi pysyttelen ihan bensa E39:ssä...
No just sen takia tätä farkkua remontoinkin ku ei kukaan muu tekis :D
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Palkki maalattu viimeiseen kertaan..
Kuva

Huomena laitan etuakselipalkin paikalleen. Moottorinosturi saa olla kuitenkin vielä jälellä koska saattaa tulla jännitteitä noihin pelteihin joita vielä täytyy uusia joten se saa olla niin kauan kun saa peltihommat valmiiks.
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja RH »

Havis kirjoitti: Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn :D Ehkä se seuraava projekti sitten...
Onnistuit juuri provosoimaan, kuten em. julkaisukin. Palautetta siis samalla mitalla:
Siis miksei juuri farkkupaavoa??
Auto on edelleenkin usein lähtökohtaisesti mukavasti varusteltu. Lisäksi se on iso, ajostaan tukeva, hiljainen, miellyttävä matkakumppani. Ja siinä on tilaaaaaaaaaa, joka siitä kilpailevasta merkistäkin puuttuu, jos sitä kaipaa/tarvitsee. Ja oikeastaan kaikista muistakin vastaavista autoista. Ei paavo huono auto ole, vähän herkkä (kuulemma) ruostumiselle, mutta tekijämies, kuten pasi, saa näemmä senkin ratkaistuksi enempi taloutta rasittamatta, mutta omaa aikaansa uhraten. Voisi sen vapaa-ajan huonomminkin käyttää.
Ainoa miinus, mikä minulla tästä projektista on noussut mieleen, että raaskiiko tuolla enää valmistumisen jälkeen ajaa?
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

RH kirjoitti:
Havis kirjoitti: Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn :D Ehkä se seuraava projekti sitten...
Onnistuit juuri provosoimaan, kuten em. julkaisukin. Palautetta siis samalla mitalla:
Siis miksei juuri farkkupaavoa??
Auto on edelleenkin usein lähtökohtaisesti mukavasti varusteltu. Lisäksi se on iso, ajostaan tukeva, hiljainen, miellyttävä matkakumppani. Ja siinä on tilaaaaaaaaaa, joka siitä kilpailevasta merkistäkin puuttuu, jos sitä kaipaa/tarvitsee. Ja oikeastaan kaikista muistakin vastaavista autoista. Ei paavo huono auto ole, vähän herkkä (kuulemma) ruostumiselle, mutta tekijämies, kuten pasi, saa näemmä senkin ratkaistuksi enempi taloutta rasittamatta, mutta omaa aikaansa uhraten. Voisi sen vapaa-ajan huonomminkin käyttää.
Ainoa miinus, mikä minulla tästä projektista on noussut mieleen, että raaskiiko tuolla enää valmistumisen jälkeen ajaa?
Kiitos :mrgreen: No just sitä olen miettinyt ite kans, että tää projekti niinkuin lähti raiteiltaan kokonaan... ei ollut tarkoitus tällaista hommaa alkaa alunperin lähteä tekemään. Mutta kohtahan tää on valmis. Kyllä mä sillä ajan sitten, ympäri vuoden. Jonkun vuoden päästä viimeistään ostan E50amg (210) joten se tulee sit olemaan "sunnuntaiauto" :wink:
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja Havis »

RH kirjoitti:
Havis kirjoitti: Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn :D Ehkä se seuraava projekti sitten...
Onnistuit juuri provosoimaan, kuten em. julkaisukin....
Vaikka kuinka yritin valita sanani niin ettei jäisi pientäkään mahdollisuutta kenellekkään pahoittaa mieltä niin ilmeisesti erehdyin. Koitin jopa korostaa kevennystä hymiöillä.

Pahoittelen tekemääni väärinarviota

Toisaalta, minusta TM on lehti siinä missä muutkin. Onko provosoitumisen syy sitten kirjoittajassa vai lukijassa, sen jokainen saa arvioida oman arvoasteikkonsa mukaisesti...
RH kirjoitti: Siis miksei juuri farkkupaavoa??
Auto on edelleenkin usein lähtökohtaisesti mukavasti varusteltu.
Epäilemättä, etenkin jos ensimmäinen ostaja on raottanut lompakkoa ja ruksinut lisävarustelistaa. Sama koskee tosin kaikkia muitakin saksavalmisteita.
RH kirjoitti: Lisäksi se on iso, ajostaan tukeva, hiljainen, miellyttävä matkakumppani.
Täysin samaa mieltä. Ohjauksen omaispiirteet häiritsevät vain 'aerodynaamisesti' ajavia, ja eivät näinollen vaivaa jokapäiväisessä ajossa. Väykyllä ajetaan ymmärtääkseni etupäässä rauhallisen herraskaisesti.
RH kirjoitti: Ja siinä on tilaaaaaaaaaa, joka siitä kilpailevasta merkistäkin puuttuu, jos sitä kaipaa/tarvitsee. Ja oikeastaan kaikista muistakin vastaavista autoista.
Erittäin paikkansapitävä toteamus.
RH kirjoitti: Ei paavo huono auto ole, vähän herkkä (kuulemma) ruostumiselle, mutta tekijämies, kuten pasi, saa näemmä senkin ratkaistuksi enempi taloutta rasittamatta, mutta omaa aikaansa uhraten. Voisi sen vapaa-ajan huonomminkin käyttää.
Heti kun taidot ei riitä omatoimiseen peltityö-osaamiseen, on ruoste se kaikista kallein harrastehaitta, valitettavasti. Persaukinen ei näinollen voi mitenkään ottaa sitä riskiä että yletön rahanmeno olisi edessä. Ikävä kyllä. Näin sanon nimimerkillä "turhan paljon rahaa yhden heikkopeltisen E3:n laittamiseen aivan turhaan laittanut, lahos se siitä huolimatta"

Jos osaa ja haluaa hitsailla tilanne muuttuu tyystin toisenlaiseksi. Tämä projekti olkoon malliesimerkki asiasta.
RH kirjoitti: Ainoa miinus, mikä minulla tästä projektista on noussut mieleen, että raaskiiko tuolla enää valmistumisen jälkeen ajaa?
Päinvastoin, miksi ihmeessä ensin tekisi näin paljon työtunteja ja sitten ei nauttisi työnsä jäljistä tien päällä? Ajamista varten ne autot kuitenkin loppujen lopuksi on. Eikö vaan.

Sitten jos aihio olis pagoda, adenauer, W100 tai W109 6.3 tai joku vastaava voi ajoja suosiolla rajoittaa hyvien säiden ajalle :)
Ja tähän loppuu OT.
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja RH »

En minä mitään mitään mieltäni pahoittanut :wink: .
Ajattelin vaan keventää samalla mitalla, kun kerran niin osuvasti tuolla "TM-tekniikalla" aloitit 8) .
Ja joo. Minäkin lopetan taas välillä nämä OT:t.
Terveisiä Pasille :thumbup: .
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Eipäs tuo mitään haittaa :D Noniin, nyt olen alkanut oikean puolen laittamista ja aloitin tolla palkilla joka on valonheittäjien alla..Tässä se on pois ja alunen käsitelty hapolla ennen uuden palkin laittamista paikalleen joka tapahtuu huomena :D
Kuva
Ei ollu mitään säästeltävää...
Kuva
Kuva
Uusi palkki hitsiprimerilla otettu..
Kuva
Jäähyttäjien alapalkki tuli tänään :D
Kuva
Siinä nyt kaikki tällä kertaa, kuulemiin :)
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Hattua nostan sinulle kyllä(mitä nopeasti selailin) :thumbup: Täytynee paremmalla ajalla lukea koko aihe lävitse :)
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Starglazer
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: Ma 12.12.2011 21:38

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja Starglazer »

Aivan käsittämättömän hienoa jälkeä. Voin lyödä vaikka mistä vetoa että YKSIKÄÄN korjaamo ei tee näin hyvää jälkeä! Tuo fosforihappo näyttää todella näppärälle aineelle, pitänee ostaa itsekin tuota. Mullakin on väyrynen mutta mun korjaukset ovat "hieman" eri kaliiberia :D
Citroen C5 2.0HDi -03, oma kulkine
Chrysler Stratus -01, vaimon kulkine
Hyundai Pony 1994 automaatti, kummankin vara-auto :)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14031
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onpa hyvä ketju, luin läpi. Lykkyä jatkossa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
pasi84
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 03.03.2012 21:39

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

Kiitoksia posititiivisestä palautteesta, lämmittää sydäntä ja antaa potkua jatkaa :)
No tässä tulee tämän päivän kuvat:
Alko pahvi palamaan kipinästä kun hitsasin, onneks tajusin äkkiä aukasta ikkunan ja heittää sen ulos. Palosammutin on tallissa mutta sitä käytän vasta jos ei muu auta :D
Kuva
Jousikuppi ja tuki paikallaan :)
Kuva
Aika iso pala täytyy vaihtaa...
Kuva
Vanhan palan sahasin peltisahalla(paineilmakäyttösellä) joten tuota palaa on helppo käyttää mallina uuden valmistamiseen :)
Kuva

Lauantaina jatkuu :)
y30harrastaja
Mersumies
Mersumies
Viestit: 746
Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58

Re: S210 remppaa

Viesti Kirjoittaja y30harrastaja »

Mukavan näköistä työtä. Ainakin näytät tekevän autoa itsellesi.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja

Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Vastaa Viestiin