Pyöränkulmat
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 181
- Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
- Paikkakunta: Oulu
Pyöränkulmat
Laitan avatgarden etujouset eleganseen mitä mieltä olette muuttuuko pyörien kulmat niin paljon että tarvis tehdä pyöriensuuntaus?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
Re: Pyöränkulmat
Jos korkeus muuttuu useita senttejä, sulla oletettavasti laskee, niin camperikulma menee lähelle nollaa, ehkäpä jopa miinukselle,eli pitäis pysyä plussalla, joten kulmien suuntaukseen...ja autohan taitaa olla W 211, jossa etu-camper on. +3,5 ja taka -1,0, nämä keskiarvoja...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 181
- Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
- Paikkakunta: Oulu
Re: Pyöränkulmat
Korkeushan laskee sen 1,5cm mitä avantgarde on matalampi vs. Eleganse niin mahtaako kulmat muuttua kovin paljon?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
Re: Pyöränkulmat
No, eipä se tolla laskulla merkittävästi muutu, eikä aiheuta mun mielestä mitään toimenpiteitä. AirMaticcikin laskee/nousee napista ton verran, (1,8 cm)...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: Pyöränkulmat
Airmaticissa on kalibroitu noudattamaan oikeita kulmia *.lla jos laskee perää tai koko alustaa pitää uudelleen kalibroidakari v kirjoitti:No, eipä se tolla laskulla merkittävästi muutu, eikä aiheuta mun mielestä mitään toimenpiteitä. AirMaticcikin laskee/nousee napista ton verran, (1,8 cm)...
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 181
- Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
- Paikkakunta: Oulu
Re: Pyöränkulmat
No säädättäskö Arska kulmat kyseisen toimenpiteen jälkeen?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
Re: Pyöränkulmat
Kyllä mä kävisin säädättämässä kun ei oo niin kallista verratuna renkaiden hintaanjomppeW211 kirjoitti:No säädättäskö Arska kulmat kyseisen toimenpiteen jälkeen?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Pyöränkulmat
x
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku