Pyöränkulmat

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jomppeW211
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
Paikkakunta: Oulu

Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja jomppeW211 »

Laitan avatgarden etujouset eleganseen mitä mieltä olette muuttuuko pyörien kulmat niin paljon että tarvis tehdä pyöriensuuntaus?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
kari v
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1581
Liittynyt: Ke 10.03.2010 14:55
Paikkakunta: Lieksa

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja kari v »

Jos korkeus muuttuu useita senttejä, sulla oletettavasti laskee, niin camperikulma menee lähelle nollaa, ehkäpä jopa miinukselle,eli pitäis pysyä plussalla, joten kulmien suuntaukseen...ja autohan taitaa olla W 211, jossa etu-camper on. +3,5 ja taka -1,0, nämä keskiarvoja...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
jomppeW211
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
Paikkakunta: Oulu

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja jomppeW211 »

Korkeushan laskee sen 1,5cm mitä avantgarde on matalampi vs. Eleganse niin mahtaako kulmat muuttua kovin paljon?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
kari v
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1581
Liittynyt: Ke 10.03.2010 14:55
Paikkakunta: Lieksa

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja kari v »

No, eipä se tolla laskulla merkittävästi muutu, eikä aiheuta mun mielestä mitään toimenpiteitä. AirMaticcikin laskee/nousee napista ton verran, (1,8 cm)...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7817
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja arska10 »

kari v kirjoitti:No, eipä se tolla laskulla merkittävästi muutu, eikä aiheuta mun mielestä mitään toimenpiteitä. AirMaticcikin laskee/nousee napista ton verran, (1,8 cm)...
Airmaticissa on kalibroitu noudattamaan oikeita kulmia *.lla jos laskee perää tai koko alustaa pitää uudelleen kalibroida
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
jomppeW211
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 12.06.2011 15:41
Paikkakunta: Oulu

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja jomppeW211 »

No säädättäskö Arska kulmat kyseisen toimenpiteen jälkeen?
E270Cdi (S211) vm.2003
"Tuikutettu"
Audi A6 2,0tdi vm.2008
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7817
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja arska10 »

jomppeW211 kirjoitti:No säädättäskö Arska kulmat kyseisen toimenpiteen jälkeen?
Kyllä mä kävisin säädättämässä kun ei oo niin kallista verratuna renkaiden hintaan
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
kari v
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1581
Liittynyt: Ke 10.03.2010 14:55
Paikkakunta: Lieksa

Re: Pyöränkulmat

Viesti Kirjoittaja kari v »

x
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Vastaa Viestiin