E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Pyritään pyhittämään tämä ketju E-sarjan Coupeen (C207) ja Cabrioon (A207) liittyvään keskusteluun.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Aiemmin "Uudehko CLS tai E-sarjan coupe"-ketjussa mainitsin vaihtaneeni nykyiseksi menopeliksi E-Coupen. Laiskana ja äärettömän kiireisenä en tietenkään ole saanut otetuksi kuin yhden kuvan autosta, vaikka kuvia kaipailtiin.
Kohtapuolin enemmän, kohtapuolin.
joskami näytti lisänneen pari kuvaa toiseen topiciin, onko autoon jälkikäteen asennettu E500-tyyppiset kulmikkaat pakoputken päät?
.
.
.
Kohtapuolin enemmän, kohtapuolin.
joskami näytti lisänneen pari kuvaa toiseen topiciin, onko autoon jälkikäteen asennettu E500-tyyppiset kulmikkaat pakoputken päät?
.
.
.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Omastani löytyi koneelta pari huonoa kuvaa..
edit.. Autoon tehdyt muutokset, mallihan on 350cdi
edit.. Autoon tehdyt muutokset, mallihan on 350cdi
Viimeksi muokannut joskami, Pe 31.07.2015 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Jonkin verran MBWorld.org:ista olen selaillut tuota putkenpäiden vaihtoa ja mikäli eräästä topic:ista oikein ymmärsin, niin kulmikkaat putket (E500) eivät istuisi suoraan muiden moottorien periin - olisivat matalammalla tms(?). Eli korjasiko diffuusori asian vai jouduitko hitsauttamaan pakoputkia?joskami kirjoitti:Autoon tehdyt muutokset, mallihan on 350cdi
-e500 taka diffussoori ja siihen kuuluvat putkenpäät
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kyllähän ne joutuu sinne hitsaamaan ja rälläköimään noita vaimentimien ulostuloja jos haluaa nuo kulmikkaat päät, diffu istuu suoran kiinnikkeisiin.Arno kirjoitti:Jonkin verran MBWorld.org:ista olen selaillut tuota putkenpäiden vaihtoa ja mikäli eräästä topic:ista oikein ymmärsin, niin kulmikkaat putket (E500) eivät istuisi suoraan muiden moottorien periin - olisivat matalammalla tms(?). Eli korjasiko diffuusori asian vai jouduitko hitsauttamaan pakoputkia?joskami kirjoitti:Autoon tehdyt muutokset, mallihan on 350cdi
-e500 taka diffussoori ja siihen kuuluvat putkenpäät
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Ok. Oliko kuinkakin suuri homma? Mä en tajua hitsaamisesta mitään, mut muutama tuttu löytyy, joilta varmasti onnistuisi kun alalla ovat.joskami kirjoitti:Kyllähän ne joutuu sinne hitsaamaan ja rälläköimään noita vaimentimien ulostuloja jos haluaa nuo kulmikkaat päät, diffu istuu suoran kiinnikkeisiin.
Pikkasen miettinyt A1-huollon teettämistä kotimaisten merkkiliikkeiden sijaan jopa Silberautossa Tallinnassa, johon voisi sitten yhdistää kevyen lomamatkan ja putkimuutoksesta voisi toki tässä yhteydessä kysyä sieltäkin tarjouksen. Varmaankin laatikon öljynvaihdon teetän samassa huollossa.
Kesävanteiksi ensi kesälle tällä hetkellä harkinnassa Brabuksen Monoblock F tai Monoblock Q.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Olisko ollut noin kahden tunnin homma väli olusilla... Kaverin nosturilla lyhensin alkuperäiset vaimentimen ulostulot suunnilleen oikean piutiseksi jonka jälkeen kaveri hitsasi minun valvonnassa uudet päät paikoilleen..Arno kirjoitti:Ok. Oliko kuinkakin suuri homma? Mä en tajua hitsaamisesta mitään, mut muutama tuttu löytyy, joilta varmasti onnistuisi kun alalla ovat.joskami kirjoitti:Kyllähän ne joutuu sinne hitsaamaan ja rälläköimään noita vaimentimien ulostuloja jos haluaa nuo kulmikkaat päät, diffu istuu suoran kiinnikkeisiin.
Varmaankin laatikon öljynvaihdon teetän samassa huollossa.
Kesävanteiksi ensi kesälle tällä hetkellä harkinnassa Brabuksen Monoblock F .
60tkm huollossa viimeistään on huolto-ohjelmassa laatikkoöljyjenvaihto, en meinannu aikaisemmin itse vaihattaa öljyjä.
Noista vanteista niin nuo brabuksen istuvat minun silmään paremmin
edit. putkenpäät ja diffun tilasin suoraan saksasta ~30% halvemmat kuin Kl osissa.
Viimeksi muokannut joskami, Pe 19.10.2012 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Olikos sulla webasto, muistelisin että olisi ollut onko alkuperäinen vai jälkiasennettu?Arno kirjoitti:
Olen kyselly muutamista paikoista webastoa asennuksineen, mutta on olleet aika hintavia..
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Webasto tosiaan löytyy ja on jälkiasenteinen. Pelkällä kaukosäätimellä toimii eli ei ole nappulaa kojelaudassa saati ajastusta Mersun valikoissa.joskami kirjoitti:Olikos sulla webasto, muistelisin että olisi ollut onko alkuperäinen vai jälkiasennettu?
Olen kyselly muutamista paikoista webastoa asennuksineen, mutta on olleet aika hintavia..
Lisäksi ilmeisesti juuri webastosta johtuen oikeasta etukulmasta puuttuu pala pohjamuovia ja ajattelinkin selvittää minkälainen ratkaisu on tehdas-webastossa jos tuota saisi tukittua.
Diffun ja putkenpäiden hintoja olen tiedustellut muutamalta saksalaiselta MB-diileriltä, Veho ei ko. putkenpäitä koneeltaan löytänyt varaosakoodeilla saati E500:n räjäytyskuvista.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Tuolta tilasin ja maksuksi käy paypal, toimituaika vajaa viikko tänne keski-suomeen
We can offer you the requested parts
1x A207 490 1727 (putkenpää)
1x A207 490 1627 (putkenpää)
1x A207 885 3925 (diffu)
at the total price of 300,00€.
Price including 19% VAT and free shipping to FI
KL-varaosissa 420eur samat osat
King regards
Ihr BALDSHOP - Team
(Matthias Kölsch, Kevin Schellenberg)
Bald AG
Autorisierter Mercedes-Benz Verkauf und Service
Leimbachstraße 117 - 119
57074 Siegen
Tel: 0271 / 3374 - 453
Fax: 0271 / 3374 - 433
Email: baldshop@bald.de
http://www.bald.de" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.baldshop.de" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.de/baldshop" onclick="window.open(this.href);return false;
We can offer you the requested parts
1x A207 490 1727 (putkenpää)
1x A207 490 1627 (putkenpää)
1x A207 885 3925 (diffu)
at the total price of 300,00€.
Price including 19% VAT and free shipping to FI
KL-varaosissa 420eur samat osat
King regards
Ihr BALDSHOP - Team
(Matthias Kölsch, Kevin Schellenberg)
Bald AG
Autorisierter Mercedes-Benz Verkauf und Service
Leimbachstraße 117 - 119
57074 Siegen
Tel: 0271 / 3374 - 453
Fax: 0271 / 3374 - 433
Email: baldshop@bald.de
http://www.bald.de" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.baldshop.de" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.de/baldshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut joskami, La 20.10.2012 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kesävanteiksi ensi kesälle tällä hetkellä harkinnassa Brabuksen Monoblock F tai Monoblock Q.
Ääni jälkimmäiselle, eli Q:lle !!!
Ääni jälkimmäiselle, eli Q:lle !!!
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Tällä hetkellä näyttäisi valinta kallistuvan 19" Q:n puolelle.tony kirjoitti:Ääni jälkimmäiselle, eli Q:lle !!!
Rengaskooksi näyttäisi olevan suosituksena eteen 235 tai 245 /35 ja taakse 265 tai 275 /30.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Arno kirjoitti:[ [url=http://imageshack.us/a/img818/5096/wp000119e.jpg] ][/url]
Sisäkuva. Helvetti, että musta sisusta näyttää tylsältä, vaikka itse sanonkin.
Musta hyvä valinta,varsinkin vaaleaan autoon! Vaalea nahka perseestä, tarttuu farkuista sinistä väriä ja sai jatkuvasti niitä puhdistaa, tai ajella vaaleat housut jalassa. Teetin lammasnahka päälliset etupenkkeihin kun kyllästyin niiden putsaukseen!
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Ei voi kieltää, etteikö vaaleat nahat vaatisi ulkonäkönsä takia enemmän hoitoa, mutta ovat ehdottomasti sen arvoiset. Kerran kun kunnolla putsaa ja laittaa hoitoainetta niin sen jälkeen seuraavat hoidot pysyvät helppoina kunhan niitä jaksaa tehdä säännöllisesti.jussilampi kirjoitti:Musta hyvä valinta,varsinkin vaaleaan autoon! Vaalea nahka perseestä, tarttuu farkuista sinistä väriä ja sai jatkuvasti niitä puhdistaa, tai ajella vaaleat housut jalassa. Teetin lammasnahka päälliset etupenkkeihin kun kyllästyin niiden putsaukseen!
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Samaa mieltä, musta on äärettömän tylsä, kyllä vaalea on arvokkaan ja valoisan näköinen.Arno kirjoitti:Ei voi kieltää, etteikö vaaleat nahat vaatisi ulkonäkönsä takia enemmän hoitoa, mutta ovat ehdottomasti sen arvoiset. Kerran kun kunnolla putsaa ja laittaa hoitoainetta niin sen jälkeen seuraavat hoidot pysyvät helppoina kunhan niitä jaksaa tehdä säännöllisesti.jussilampi kirjoitti:Musta hyvä valinta,varsinkin vaaleaan autoon! Vaalea nahka perseestä, tarttuu farkuista sinistä väriä ja sai jatkuvasti niitä puhdistaa, tai ajella vaaleat housut jalassa. Teetin lammasnahka päälliset etupenkkeihin kun kyllästyin niiden putsaukseen!
Mullekin tehtiin pesu/nahanhoito (cremenahka) eikä ole lähtenyt farkuista mitään.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Sellanen kysymys, että onhan panoraama-katossa liikkuvat katonosat lasia ja reunat sitten jonkinlaista muovia?
Olisi aikeena vetästä myllyllä myös nuo lasipinnat kunnolla puhtaiksi kuten tein tuuli- ja takalasille.
Olisi aikeena vetästä myllyllä myös nuo lasipinnat kunnolla puhtaiksi kuten tein tuuli- ja takalasille.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Jonkun verran tapahtunut säätöä oman auton osalta.
Oikean etulokarin palasen vaihdoin, jota oli mielestäni tuhottu liikaa webaston asennuksen yhteydessä. Uudessa osassa oli valmiiksi reiän paikka webaston pakoputkea varten. Taisi olla alkuperäisessäkin ja taisi jäädä asentajalta huomaamatta.
Takadiffu ja putkenpäät myös tilattu Kunzmann:ilta saksanmaalta. Hintaa tuli 101 euroa per pää, 71 euroa diffuusorille ja 15 postikuluja. Toistaiseksi asentamatta (koska ei tosiaan plug-n-play, vaan vaatii sorvaamista).
Brabuksen Q-vanteet saapuivat tänään. Kokoina 8.5x19 ET50 sekä 9.5x19 ET50, mukana 5mm ja 10mm spacerit. Ainoa ongelma näiden suhteen, että eteläänkin taitaa ehtiä talvi ennenkuin olen yhden vääränkokoisen vanteen (18") saanut palautettua ja uuden tilalle.
Minkäs kokoisia renkaita tohon settiin olisi suositeltavaa laittaa? Netissä aika monessa paikassa mainitaan 235/35 ja 265/30-yhdistelmä, mutten jotenkin houkuttaisi 275/30 taakse ja mahdollisesti 245/35 eteen, mikäli mahtuvat.
Oikean etulokarin palasen vaihdoin, jota oli mielestäni tuhottu liikaa webaston asennuksen yhteydessä. Uudessa osassa oli valmiiksi reiän paikka webaston pakoputkea varten. Taisi olla alkuperäisessäkin ja taisi jäädä asentajalta huomaamatta.
Takadiffu ja putkenpäät myös tilattu Kunzmann:ilta saksanmaalta. Hintaa tuli 101 euroa per pää, 71 euroa diffuusorille ja 15 postikuluja. Toistaiseksi asentamatta (koska ei tosiaan plug-n-play, vaan vaatii sorvaamista).
Brabuksen Q-vanteet saapuivat tänään. Kokoina 8.5x19 ET50 sekä 9.5x19 ET50, mukana 5mm ja 10mm spacerit. Ainoa ongelma näiden suhteen, että eteläänkin taitaa ehtiä talvi ennenkuin olen yhden vääränkokoisen vanteen (18") saanut palautettua ja uuden tilalle.
Minkäs kokoisia renkaita tohon settiin olisi suositeltavaa laittaa? Netissä aika monessa paikassa mainitaan 235/35 ja 265/30-yhdistelmä, mutten jotenkin houkuttaisi 275/30 taakse ja mahdollisesti 245/35 eteen, mikäli mahtuvat.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Eikai eri renkaan halkasiaa voi laittaa eri akselille. Pitäisi olla 245/35-19 Ja 285/30-19 että halkasia pysyy samana! Eteen kyllä mahtuu jos ET on alkuperäinen,varmaan ajolleen parempi jos takana samallainen kuin edessä ja oikea ETArno kirjoitti:Jonkun verran tapahtunut säätöä oman auton osalta.
Oikean etulokarin palasen vaihdoin, jota oli mielestäni tuhottu liikaa webaston asennuksen yhteydessä. Uudessa osassa oli valmiiksi reiän paikka webaston pakoputkea varten. Taisi olla alkuperäisessäkin ja taisi jäädä asentajalta huomaamatta.
Takadiffu ja putkenpäät myös tilattu Kunzmann:ilta saksanmaalta. Hintaa tuli 101 euroa per pää, 71 euroa diffuusorille ja 15 postikuluja. Toistaiseksi asentamatta (koska ei tosiaan plug-n-play, vaan vaatii sorvaamista).
Brabuksen Q-vanteet saapuivat tänään. Kokoina 8.5x19 ET50 sekä 9.5x19 ET50, mukana 5mm ja 10mm spacerit. Ainoa ongelma näiden suhteen, että eteläänkin taitaa ehtiä talvi ennenkuin olen yhden vääränkokoisen vanteen (18") saanut palautettua ja uuden tilalle.
Minkäs kokoisia renkaita tohon settiin olisi suositeltavaa laittaa? Netissä aika monessa paikassa mainitaan 235/35 ja 265/30-yhdistelmä, mutten jotenkin houkuttaisi 275/30 taakse ja mahdollisesti 245/35 eteen, mikäli mahtuvat.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Ilmeisesti siis 235/35 ja 265 tai 275/30 -setti olisi maksimi, mikäli oikein ymmärsin.jussilampi kirjoitti:Eikai eri renkaan halkasiaa voi laittaa eri akselille. Pitäisi olla 245/35-19 Ja 285/30-19 että halkasia pysyy samana! Eteen kyllä mahtuu jos ET on alkuperäinen,varmaan ajolleen parempi jos takana samallainen kuin edessä ja oikea ETArno kirjoitti:Kokoina 8.5x19 ET50 sekä 9.5x19 ET50, mukana 5mm ja 10mm spacerit. Ainoa ongelma näiden suhteen, että eteläänkin taitaa ehtiä talvi ennenkuin olen yhden vääränkokoisen vanteen (18") saanut palautettua ja uuden tilalle.
Minkäs kokoisia renkaita tohon settiin olisi suositeltavaa laittaa? Netissä aika monessa paikassa mainitaan 235/35 ja 265/30-yhdistelmä, mutten jotenkin houkuttaisi 275/30 taakse ja mahdollisesti 245/35 eteen, mikäli mahtuvat.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Aikas isolla Et luvulla nuo sun vanteet..
Nuo omat Stancen vanteet ovat edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19
Eteen ei juuri tuota leveämpää tuolla Et luvulla saa, taakse voisi mennä 10" vanne tuolla ET luvulla.
Nuo omat Stancen vanteet ovat edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19
Eteen ei juuri tuota leveämpää tuolla Et luvulla saa, taakse voisi mennä 10" vanne tuolla ET luvulla.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Jep, aika pihalla mä olen noiden laskemisesta, tässä muutamassa päivässä tietous hieman karttunut internettiä selatessa.joskami kirjoitti:Aikas isolla Et luvulla nuo sun vanteet..
Nuo omat Stancen vanteet ovat edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19
Eteen ei juuri tuota leveämpää tuolla Et luvulla saa, taakse voisi mennä 10" vanne tuolla ET luvulla.
Mä lähdin liikenteeseen siitä, että kysyin suoraan ostettavalta liikkeeltä, että istuvatko alle ja myöntävän vastauksen suhteen tein valinnan.
Tuossa linkki Monoblock Q-vanteisiin, jotka siis hankin Kunzmann:ilta myös.
Ja tuossa eräs laskuri, jota olen käyttänyt.
Alloywheelsdirect.net:in taulukon (fitting chart) mukaan pitäisi istua eteen 19x8.5 235/35 ET40 ja taakse 19x9.5 265/30 ET 45/50.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Takana taideleveys lisääntyy 8mm alkuperäisestä ja edessä 24mm alkuperäisestä. Kumma jos ei ajettavuus yhtään huonone onkai ne tehtaallakin nuita testannu.joskami kirjoitti:Aikas isolla Et luvulla nuo sun vanteet..
Nuo omat Stancen vanteet ovat edessä ET32 8,5" 245/35/19 ja takana 9,5" ET40 245/35/19
Eteen ei juuri tuota leveämpää tuolla Et luvulla saa, taakse voisi mennä 10" vanne tuolla ET luvulla.
Miksi takavanne pitää olla leveämpi kun kuitenkin saman levyinen rengas.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Omalta osalta mainittava, että nyt on kesä-Brabukset alla ja mukavasti rullaa.
Huomasin tänään saapuneessa Mersun mainoslehdessä hieman överin lisävarusteen, loistavan keulatähden.
Tuntee varaosakoodin MA 1668170316 ja mainosvideo aiheesta löytyy
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UCVfbHTOg9g[/youtube]
Mielipiteitä?
Huomasin tänään saapuneessa Mersun mainoslehdessä hieman överin lisävarusteen, loistavan keulatähden.
Tuntee varaosakoodin MA 1668170316 ja mainosvideo aiheesta löytyy
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UCVfbHTOg9g[/youtube]
Mielipiteitä?
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Arno kirjoitti:
Mielipiteitä?
Äkkiseltään aika hauska, kun on vielä valmistajan original zubehör!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Kyllähän tämä loistava tähti pitää heti kieltää tieliikennelaissa . Tämähän on se lähtökohta miten tähän suhtaudutaan ainakin Suomessa : - )
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Sattuiskohan olemaan e-hyväksyntäPetri.Kemppainen kirjoitti:Kyllähän tämä loistava tähti pitää heti kieltää tieliikennelaissa . Tämähän on se lähtökohta miten tähän suhtaudutaan ainakin Suomessa : - )
Ajossa:
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
W208 230K Cabrio
R170 320
W447 Vito
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Minä ainakin käsitin Saksalaisen mainoksen perusteella, että tuo loistaisi valoa vain paikallaan seisoessa eli ovia avattaessa vähän saattovalojen tapaan. Eli olisi pimeänä ajettaessa, mutta en löytänyt tuohon mitään viitettä joten voin olla väärässäkin.Petri.Kemppainen kirjoitti:Kyllähän tämä loistava tähti pitää heti kieltää tieliikennelaissa . Tämähän on se lähtökohta miten tähän suhtaudutaan ainakin Suomessa : - )
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: E-Coupe/-Cabrio (C207 / A207)
Hieman selailin eri Mersu-foorumeita sillä silmällä, että kuinka vaikea olisi asentaa itse ja paria eri versiota löytyi Tähden loistosta: toisen tarinan mukaan loistaa sen 15 sekuntia kun auton ovet avaa ja ilmeisesti "saattovalona" ja toisen version mukaan muutaman minuutin auton käynnistyksestä.D-MB kirjoitti:Minä ainakin käsitin Saksalaisen mainoksen perusteella, että tuo loistaisi valoa vain paikallaan seisoessa eli ovia avattaessa vähän saattovalojen tapaan. Eli olisi pimeänä ajettaessa, mutta en löytänyt tuohon mitään viitettä joten voin olla väärässäkin.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)