Ohjeita:
- Sisällytä asia otsikkoon. Esimerkkejä:
"Kylä lähtee" huono
"Holset" parempi
"Asensin Holset G510 -ahtimen ja intercoolerin" aika hyvä
"Nyt se levis" huono
"Garretti nalkkas" vähän jo yritystä
"Garretin turbo leikkasi kiinni" tuosta tajuaa jo mistä on kyse
- Kirjoita turboista tai muista ahtimista niin paljon kuin sielu sietää. Forumilla kyllä tilaa piisaa. Tänne kootaan kaikki Turbotarinat mukaanlukien niin superturboprojektit kuin vakioturboja koskeva tekninen turina - eli toisin sanoen kaikki vähänkin ahtimiin liittyvä keskustelu.
- Pyri kirjoittamaan kunnollista kieltä. Oikolue tekstisi ennen kuin lähetät sen. Tekstistäsi tulee paljon luettavampaa.
- ÄLÄ LAINAA koko viestiä jos vastaat siitä yhteen riviin. Leikkele kaikki ylimääräinen pois niiden quote-hommelien välistä niin palstan luettavuus pysyy hyvällä tasolla ja lukijat eivät saa jännetupintulehdusta scrollaamisesta.
- ÄLÄ VASTAA ollenkaan viestiin jollei sinulla ole mitään muuta sanottavaa kuin "jep, samaa mieltä" tai "näin on".
- ÄLÄ KIRJOITA PELKILLÄ ISOILLA KIRJAIMILLA.
- älä aloita lauseita pienellä kirjaimella.
- Käytä välimerkkejä
- Jaa pitkä teksti kappaleisiin ja erota ne tyhjällä rivillä.
- Älä missään nimessä käytä teinien p3370x -irccislangia täällä. Kiitos.
- Ei kannata käyttää erikoistehosteita tai hymiöitä kuin poikkeustapauksissa.
- Jos postaat linkin johonkin kuvaan niin älä mitään jättiresoluutioista kuvaa linkkaa tai tee sitten mieluummin pelkkä linkki eikä image source - juttua jossa se kuva näkyy palstalla (mikäli kyseessä hiton iso kuva). Layout ja ladattavuus kärsii. Näitä voi treenata siellä harjoitteluforumilla.
Kirjoittajan ohjeet Turbot-forumille
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti: