Sotkenpa varovasti topiccia...
Onko kukaan teettäny 606:seen I-profiili kankia?
Vai joutuuko semmoset suunnittelemaan itse puhtaalta pöydältä?
kiertokangista...
Re: kiertokangista...
Varmaakin en kyselisi arrowin veiveistä, jos kysymyksessä olisi vaparin veivit?JiiTee_ kirjoitti:Kannattaa varmaan ilmottaa että onko kone alunperin turbo vai vapari.
Eli kyllä vakio 606 turbon veiveistä kysymys.
Re: kiertokangista...
Eikö kenelläkään ole tietoa vai onko vaiettua salaisuutta?
Re: kiertokangista...
Jos asiaa ei tunneta foorumilla, kysypä os. http://www.arrowprecision.com" onclick="window.open(this.href);return false;, jos vaikka tietäisivät jotain asiasta.GTI 2.0 kirjoitti:Eikö kenelläkään ole tietoa vai onko vaiettua salaisuutta?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: kiertokangista...
Myyntipalstalla tuollaiset on myynnissä: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 94#p893894" onclick="window.open(this.href);return false;
Noissa on se ongelma, että niitä yleensä teetetään isohko sarja eikä kenenkään perse kestä pitää niitä hyllyssä pölyttymässä. Yhden moottorin sarjaa tuskin kannattaa alkaa tilaamaan. Muihin kysymyksiin ei ole vastausta.
Noissa on se ongelma, että niitä yleensä teetetään isohko sarja eikä kenenkään perse kestä pitää niitä hyllyssä pölyttymässä. Yhden moottorin sarjaa tuskin kannattaa alkaa tilaamaan. Muihin kysymyksiin ei ole vastausta.
Lisää tietoa: www.skg.fi