jäi avaimet sisälle , vinkkejä kaivataan
jäi avaimet sisälle , vinkkejä kaivataan
elikkä 124 coupeen jäi avaimet sisälle ja yllättäen kun keskuslukko alipaineella toimii niin napsahti sitten kaikki luukut kiinni, eikä tietenkä ole vara-avaimia. löytyskö keltään mitään hyvää neuvoa millä sais jonku luukun auki? ei viittisi lasia hajottaa, vai onko ainut vaihtoehto lukon hajottaminen?
veskola: Muokkasin otsikon ja klick
veskola: Muokkasin otsikon ja klick
Eivät vaan viitsi tai osaa. Yksi autonasentaja kaverini sai Nissan Micran avaimella vaikka mitä normi 80-luvun autojen ovia auki. BMW e30, W123, japseja ja vaikka mitä. Kokeilin itsekkin mutta en osannut. Se on taitolaji.santtu79 kirjoitti:juu ei ollu poliiseistaka apua, vaikka eihän niistä koskaan o ku tarvis. ei kuulemma onnistu niitten vekeillä.
Laitettu yyveellä yksi klassinen vinkki.
Viimeksi muokannut Kipsu, Pe 25.11.2005 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos on lasi särettävä kannattaa valita takaoven pikkuikkuna näyttäis olevan halvin
n.20-30e pelkkä ruutu ainakii meillä kuopiossa jos sulla on joku avain miel.mersun joka menee kunnolla lukkoon ni ainakii ite oon junkun verran ovia auki saanu silleen et heiluttaa avainta edestakas lukossa siis sisään ulos melko pienellä ja nopealla liikkeellä ja samalla yrittää kokoajan kääntää kohtuullisella voimalla sitä avainta aukipäin
n.20-30e pelkkä ruutu ainakii meillä kuopiossa jos sulla on joku avain miel.mersun joka menee kunnolla lukkoon ni ainakii ite oon junkun verran ovia auki saanu silleen et heiluttaa avainta edestakas lukossa siis sisään ulos melko pienellä ja nopealla liikkeellä ja samalla yrittää kokoajan kääntää kohtuullisella voimalla sitä avainta aukipäin
W124 300D aut -89
- mikajamersu
- Vakiokalustoa
- Viestit: 109
- Liittynyt: Ma 17.10.2005 18:18
- Paikkakunta: salo
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Ovi auki
Ei kannata rikkoa mitään Ensin jos sinulla olisi vanhoja oikein kuluneita avaimia kannattaa kokeilla kuskin oveen mutta ellei niin Sitten niin pitkä teräslanka että se ylettyy toisesta ikkunasta toiselle puolelle autoa Sitten jollai em renkasrauralla vääntää oven karmia senverran auki että lanka mahtuu välistä huom jotain rättiä väliin ettei maalit lähde ja sitten ujuttamaan toiselle puolelle ovenkahvaa ja ovi auki Kyllä siitä ulkopuolelta lasin ja tiivisteen välistä sen napin kohdalta rautalanka koukulla joskus onnistuu kun löytää oikean paikan mistä nostaa napin ylös Mutta se on vähän hakuammuntaa Ei Salossa ainakaa poliisit ovia aukaise ennen ne lähettivät minulle mutta en tiedä kuka nykyisi aukasee Älä missää tapauksessa riko pikkuikkunaa Tahtoo olla auton kallein ikkuna.
hahhha.. faijan transportteriin jäi avaimet ineen tässä viime kesänä.. skoudet päräytti paikalle ja hetken ihmeteltyään ottivat "pakista" jonkun ihme laitoksen, ei nähty mikä se oli koska piti visusti piilossa kyseistä laitetta. ja eikun naps ovi oli auki. uskon että silläoli semmonen "ammatti" tiirikka joita ei ihan kuka tahansa osaa käyttää..
2.3 l
Re: Ovi auki
j.s.lehti. kirjoitti:Ei kannata rikkoa mitään Ensin jos sinulla olisi vanhoja oikein kuluneita avaimia kannattaa kokeilla kuskin oveen mutta ellei niin Sitten niin pitkä teräslanka että se ylettyy toisesta ikkunasta toiselle puolelle autoa Sitten jollai em renkasrauralla vääntää oven karmia senverran auki että lanka mahtuu välistä huom jotain rättiä väliin ettei maalit lähde ja sitten ujuttamaan toiselle puolelle ovenkahvaa ja ovi auki Kyllä siitä ulkopuolelta lasin ja tiivisteen välistä sen napin kohdalta rautalanka koukulla joskus onnistuu kun löytää oikean paikan mistä nostaa napin ylös Mutta se on vähän hakuammuntaa Ei Salossa ainakaa poliisit ovia aukaise ennen ne lähettivät minulle mutta en tiedä kuka nykyisi aukasee Älä missää tapauksessa riko pikkuikkunaa Tahtoo olla auton kallein ikkuna.
joo tossa cupeessa ei taida olla sitä pikkuikkunaa mut niinkun aiemmin sanoin sedanissa se takaoven pikkulasi on taatusti auton halvin lasi
W124 300D aut -89
Katso korjauskirjasta, tai kaverin autosta, että missä ne oven avaavat vivustot menee.
Kato samalla se, että mitä niistä vivuista vedät ja mihin suuntaan.
Tee joku vimpula jolla sitten ikkunan alareunasta(lasin ja tiivisteen välistä) ronklit sitte homman kotiin!
Tai sitten ongit sen kabiinin poikki vastapuolen sisäkahvasta.
Kato samalla se, että mitä niistä vivuista vedät ja mihin suuntaan.
Tee joku vimpula jolla sitten ikkunan alareunasta(lasin ja tiivisteen välistä) ronklit sitte homman kotiin!
Tai sitten ongit sen kabiinin poikki vastapuolen sisäkahvasta.
Kaasuhitsauslanka, rautalankahenkari ja vähän raottaa oven karmia jollain raudalla jotta saa pujotettua langan, sen jälkeen ujuta se jommakumman etuoven avausvipuun ja nykäise pitäis lähtee. Niitä nuppejahan ei pysty
nostaan kun ne on siellä oviverhoilun sisässä.
nostaan kun ne on siellä oviverhoilun sisässä.
jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
aika paha homma. ei taida kauheen helposti saada oikeen millään. yks on, että jos sulla on auton kaikki paperit jossain muualla, ku tua autossa ja alkuperäset lukot niin niitten perusteella (jostain numeroista) vois koittaa kysellä lukkosepiltä ja avaimientekijöiltä, jos ne pystyy tekeen sulle sellasen avaimen?? tai sit veholta, ne voi varmaan jostain saksanmaalta tilata sulle sellasen, ainakin lukon voi??? en kyllä keksi parempaa keinoo.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Latasin kerran DC++:lta eri automerkkien tiirikointiohjeet,olivat varsin seikkaperäiset,muistaakseni käytin hakusanana Mercedes.
Katson uudestaan jos löytyisi,kun en enää niitä löytänyt omalta koneelta.
Palaan astialle!
Katson uudestaan jos löytyisi,kun en enää niitä löytänyt omalta koneelta.
Palaan astialle!
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
- simppa1048
- Vakiokalustoa
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ma 28.03.2005 17:30
- Paikkakunta: laukaa
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 351
- Liittynyt: To 22.09.2005 20:47
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Oven avaus
Ei siihen naapurin tontille kyllä saa rakentaa .Mutta ei toisen autoakaan saisi lainata Koska äiti sanoi että se on hänen et sinä saa sitä ottaa Ikävä kyllä se ei tänäpäivä päde Kyllä Tällä tieto määrällä pitäisi jo ovi aueta Vielä tähän pikkuikkunaa kyllä sedanissa varmaan pitää paikkansa mutta esimerkiksi 115 sarja se tuuletus ikkuna maksoi iha tuhottomasti Eräs Nimittäin rikkoi sen. ja väitti että oli kallein ikkuna mitä autossa oli.
- juppepuputti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 385
- Liittynyt: Ma 03.11.2003 21:10
Tämä aika hyvä, eikä jätä jälkiä.simppa1048 kirjoitti:sellaisella muovisella pakkaus "sinalla" pitäis onnistuu vetää kahvasta ja se mahtuu tiivisteen välistä helposti.
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Meilläpäin hinausautonkuljettajilla on noi kirjat ja raudat. Poliisillekin soittaa niin ne käskee soittaa hinurille. Ovat käyneet oikein jossain koulutuksessakin kuulemma...mnkki kirjoitti:nuo ohjeet jotka minulla on, näyttää olevan erään hinauspalveluihin erikoistuneen monikansallisen yhtiön ohjeita ja näyttää olevan ohjeet lähes kaikkiin merkkeihin.
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Ehkä noissa avaimissa on sitten eroa kun tuo oli semmonen perus auton avain vm 73jpeltoma kirjoitti:Kyselin avaimia muutama viikko sitten VEHO:lta, ja hinta oli jotain 40 eur, ja tilausaika aika pitkä. Osa avaimista pystytään tekeen suomessa osa ei = saksasta tilaus, viikkoja.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Aivan turhaa varoitella, se ketä tänne eksyy niin osaa sata varmasti käyttää myös DC++ ja ladata samat ohjeet sieltä...Jari Haikara kirjoitti:Älkääpä antako julkisesti kovin seikkaperäisiä ohjeita lukkojen avaamiseksi. Tällaiset hommat hoidetaan YV:n välityksellä, sillä tätäkin foorumia lukee takuulla muutama henkilö, jotka käyttävät näin saatua tietotaitoa muiden, kuin omien mersunovien avaamiseen.
.