Hopeless Terhon Turbo projekti/t
Hopeless Terhon Turbo projekti/t
tuosta lähdetään http://i44.photobucket.com/albums/f26/t" onclick="window.open(this.href);return false; ... ese031.jpg ja tähän on päästy nytte http://i44.photobucket.com/albums/f26/t" onclick="window.open(this.href);return false; ... ese048.jpg ja tähän luultavasti päädytään http://i44.photobucket.com/albums/f26/t" onclick="window.open(this.href);return false; ... ese056.jpg mutta ajattelin silti laittaa projektin etenemisestä infoa tänne. auto tällä hetkellä 250d... saa nähdä mites käy tarkoitushan on tosiaan tehdä erilainen kuin tuo viimeinen joten ehdotuksia otetaan vastaan
Viimeksi muokannut Terho P, Pe 09.12.2011 17:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
nonii rohkeesti ehdotuksia ei tämä mikää nuukailu projekti oo vaikka onkin sana säästö tuola välissä vai onko teinitähtituunaus topikkia jo liikaaa?? any vei kahvat tuli korin väriin ja takavalot mustemmaksi http://i44.photobucket.com/albums/f26/t ... ese067.jpg http://i44.photobucket.com/albums/f26/t ... ese069.jpg ja halvalla taas kun itte teköö... alustasarja intraxx 40mm on asennettu peräluukkuun tällähetkellä. pitää vissiin kattella joku käytännöllisempi paikka niille ku ei oikeen madaltunu sillä .
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
- simppa1048
- Vakiokalustoa
- Viestit: 161
- Liittynyt: Ma 28.03.2005 17:30
- Paikkakunta: laukaa
kumpi? ainaki lämpö piisaserittäin tyylikäs maalausteline
aattelin korinvärisiä peiliä... oliskohan muita hienoja kun noita m3 peiliä?? toki hyllystäkin löytyy semmoset tosi pienet ja sievät pallon muotoset mut sitte lakkaa käytännöllisyys pitääpä laittaa kuvia niistä ku muistaa..
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
päivityksiä tähän pitkään rojektiin. eli jouset tuli asennettua merkiltään oli intraxx -40mm. takana tosiaan 3 piikkiset kumit (erehdyksis laitettu) pitää vaihtaa takaasi matalammat. http://i44.photobucket.com/albums/f26/t ... ese072.jpg kiilloteltuki sitä pikkasen on täs välillä mut kesäksi sit paremmin . ja posteljooni toi tämmösen http://i44.photobucket.com/albums/f26/t ... ese073.jpg saa nähä mitä sille tekis....
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Tommonen tuli sit köyhyyksis hommattua. http://i44.photobucket.com/albums/f26/t ... 006037.jpg
cooleri on saapunu. saa nähä onnistuuko tälle kesää tää rojekti
cooleri on saapunu. saa nähä onnistuuko tälle kesää tää rojekti
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Tarkootin hankinnallani tuota lumiharjaa ja tuo turbo on sisun vanha turbo. varmaan joltain semmoselta ajalta. kuin -69. ja malli taitaa olla holset 3ld. äkkiseltään luulis että tuo ei ahdista! yks hemmo on tommosella jo jarruttanu 291hp 250 reestä
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
ei oo koskaan ollu uusia tehtaan tekemiä joten ei oikeen osaa sanoa vielä. piakkoin tuo asia alkaa itteelle valkeemaan ku pääsöö rataa kiertämään ja on oikean moiset kummit alla. tähän astinen mielipide on notta pienetkin montot tuntuu kovasti mutta siihen on selitys 205/50/15 renkaat. ja just sain alle 205/55/16 set enkä osaa sanoa viä mitää. ei se ainakaan kovin paha kiikkulauta oo. mistä mä mitää tietääsin....Jube kirjoitti:Asiasta perämoottoriin eikö olekkin uskomattoman pa*kat ne intraxin jouset
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
muuten ihan ok mutta konepelli ei mahdu kiinni turbossahan lopuksi järki vei voiton ja se vaihdettiin pienempään... http://i44.photobucket.com/albums/f26/t ... rbo006.jpg mutta taas otetaan arvauksia vastaan mikä tuo ahdin merkki mahtaa olla? itse luulen että holsetin tekeles ja mallista ei hajuakaan.. tiedä sitten.. vihjeitä konepellin suhteen... takareuna ylös? pakosarjaa en millää viittis enää taivutella...
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Merc challenge (koko ~9MB) TerhoP vs. cossumersumies.
Niin...
Semmosta se on ku venha bensa mersu ja vanha savuttava diesel mersu ajaa kilpaa
Hankala sanoo ku bensan kans ajat kilpaa, mut ehkä tuo sittenki herää odotettua aikaisemmin
Meinaan ku et jää ku reippaan auton mitan ennenku bensa haistelee kaasuja
Nimim: Hitaat haistelee
Semmosta se on ku venha bensa mersu ja vanha savuttava diesel mersu ajaa kilpaa
Hankala sanoo ku bensan kans ajat kilpaa, mut ehkä tuo sittenki herää odotettua aikaisemmin
Meinaan ku et jää ku reippaan auton mitan ennenku bensa haistelee kaasuja
Nimim: Hitaat haistelee
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Terho kävi merssun kanssa SeAMKin penkissä Seinäjoella ja siitä lyhyt kooste (~4MB). Herra voi sitten itse kertoa paljonko irtosi jos viitsii , kuvastahan selviää vain käyrän muoto. Kaikkeahan ei katsastusmiehet ja kateelliset saa aina tietää. Toki nehän on vaan ratasäädöt...
Re: Terhon Turbo projekti/t
nykysellään on hiukan erimoiset kuviot menossa eli auto on sama mutta tekniikkaa on päivitelty aikaas rajusti.. ongelmat ei oo loppunu kuitenkaan aivan täysin..
mimmosia öljyjä porukka käytelly manuaaleissa? itselläni tulee väkisinkin mieleen että omassani tulee öljyn käryä kytkimeen tms
kertoilkaas kokemuksia
kytkimenä on sprintterin 250mm ja levy samaa sarjaa
mimmosia öljyjä porukka käytelly manuaaleissa? itselläni tulee väkisinkin mieleen että omassani tulee öljyn käryä kytkimeen tms
kertoilkaas kokemuksia
kytkimenä on sprintterin 250mm ja levy samaa sarjaa
Viimeksi muokannut Terho P, La 21.05.2011 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
Mulla on ollu redlinen MTL:llät laatikossa ja nyt laiton kokeeksi saman merkin MT 90(tai jotain sinne päin) On aavistuksen kankeampaa kun MTL, mutta muuten samat ominaisuudet. Omassa tuo laatikko tahtoo vuotaa hieman ulospäin!
IG: @pyrytakkunen
Re: Terhon Turbo projekti/t
ostin bimmerin race kytkimen. en sit tiä vaikka tuo mun kytkin oisvaan liian heikko tuolle voimalle en tiä sitte tulisko laitettua vihdoin toine pakosarja ja oishan hyllyssä kohtalaisen iso puhallinkin ja erillinen hukkaportti houkutus on kohtalaisen suuri että paskat tuo mitään hukkaportteja tarvii kun mynämallin 7mm pumppu 165 tuotolla ... eihän se voi hajota eihän
14.4 kaveri käväs lammimmaas vetäsemässä vakiorenkailla kapee kantisella ja +500tkm avaamattomalla koneella tänään... olihan siinä alkuviikosta taas ohjelmaa ... ja paljon siihen päälle yksityis asioita joita ei viitti julkisesti kertoa
huomampa tuossa että mikään vanha video ei toimi harmi.. koitetaan paikata asiaa jollain tavalla
14.4 kaveri käväs lammimmaas vetäsemässä vakiorenkailla kapee kantisella ja +500tkm avaamattomalla koneella tänään... olihan siinä alkuviikosta taas ohjelmaa ... ja paljon siihen päälle yksityis asioita joita ei viitti julkisesti kertoa
huomampa tuossa että mikään vanha video ei toimi harmi.. koitetaan paikata asiaa jollain tavalla
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Terhon Turbo projekti/t
oliko kyseessä se punertava w201 muita mersuja ei mun silmään sattunut (paitsi se eskon w124, mutta sen nyt tunnistaa varmaan kaikki ) ja on se w201 omistaja munkin kaveri, vaikka nyt en juttuihin pysähtynytkään (meinasin ja meinasin, mutta ajattelin, että seuraavalla varikko kierroksella sitten ja yhtäkkiä huomasin jo olevani matkalla kotiin )Terho P kirjoitti:
14.4 kaveri käväs lammimmaas vetäsemässä vakiorenkailla kapee kantisella ja +500tkm avaamattomalla koneella tänään...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."