Airmatic mersun madallus
Re: Airmatic mersun madallus
Airmatic palikat halkastuna:
Tuossa completoksen linkissähän puhuttiin sähköisestä madallusjärjestelmästä, mikä lie onkaan, hinnakas ainakin.
Tuossa completoksen linkissähän puhuttiin sähköisestä madallusjärjestelmästä, mikä lie onkaan, hinnakas ainakin.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: Airmatic mersun madallus
Kyllä ainakin minä sain auton haluttuun korkeuteen omalla "vekottimella" (staarilla ) ...Sprinter1 kirjoitti:Eipä taida saada testerillä alas. Ainut konsti taitaa olla anturi tankojen säätö/vääntö (mikäli on,uudemmissa ei ole) kallistuksen vakaajissa kiinni olevat tangot josta saadaan korkeus tieto xenoneille ja airmaticille.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
Heh joopa joop joo :loll:kari v kirjoitti:Kyllä ainakin minä sain auton haluttuun korkeuteen omalla "vekottimella" (staarilla ) ...Sprinter1 kirjoitti:Eipä taida saada testerillä alas. Ainut konsti taitaa olla anturi tankojen säätö/vääntö (mikäli on,uudemmissa ei ole) kallistuksen vakaajissa kiinni olevat tangot josta saadaan korkeus tieto xenoneille ja airmaticille.
anturien tankoja vääntelemään antureita huijaaman tms
Airmaticik kun ei onneksi ilman sitä ole ollenkaan
Vika/häiriö altis...
Kyllä ne saa ilman mitään huijauksia ohjelmasta
säädeltyä halutuun tasoon eikä sitten tule niin helposti onkelmia
Vaikka *:rilla
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: Airmatic mersun madallus
tietääkö kukaan pystyykö noita airmatic madalluksia tallettamaan avaimelle et vois tallentaa periaattees kesä ja talviasetukset eri avaimelle:D?
Re: Airmatic mersun madallus
Eianamankeli kirjoitti:tietääkö kukaan pystyykö noita airmatic madalluksia tallettamaan avaimelle et vois tallentaa periaattees kesä ja talviasetukset eri avaimelle:D?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Airmatic mersun madallus
http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su 02.10.2011 15:02
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Airmatic mersun madallus
Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Re: Airmatic mersun madallus
SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: Airmatic mersun madallus
No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
Re: Airmatic mersun madallus
Kyllä se asia on niin, kuin Sprintteri sen sanoi. Olen itsekin muokannut autoni alustaa staarilla mielin määrin, mutta mitäpä tässä kinaamaan asiasta...
Viimeksi muokannut kari v, Su 03.03.2013 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
Ko auton laskeenut sillä yleisellä konstilla ja auto pysyi halutulla korkeudellaRipu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
koeajon siihen päälle viellä kuulemma ~100km tms
ja sitä tosiaan oli juttua tuolla mainitussa jutussa
loputuloksena pohdiskelulle oli autossa/systeemin ohjelmassa joku vika mikä
saa yksikön hukkaaman asetukset(palauttaa uuden boxsin asentoon)
ja muutos pitää tehdä suoraan ohjelmaan
(näitä on ollut muutamia samoin semoissia mitkä eivät suurta muutosta
mutta ovat kyllä heti kun auto likkuu palutuneet alkuperäiseen korkeuteen muuta tekemällä,
muutoksen ohjelmaan on kyllä sitten saanut mille korkeudelle vaan ko auton jälkeen jälkeen laskenut 6 autoa)
tai sitten anturi huijauksella(mitä ei kyllä voi suositella näissä systeemissä kun on muutenkin jonkun verran...)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su 02.10.2011 15:02
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Airmatic mersun madallus
Ripu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
Eli autohan ei ole kunnossa........minkalainen "koktaili" syntyykään kun alkuperäinen järjestelmä ei ole kunnossa ja sen jälkeen viritellään jotain huijausta.....siinäkös sitten näkemisen arvoisia ilmeitä kun auto laskee tai nousee tai seilaa "virityssarjalla" Mielenkiintoinen kokeilu kieltämättä......mielellään kuulen mikä on lopputulos......toki omalla kohdallani korjaisin alkuperäisen järjestelmän.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
Tähän hiukan lisä tietoaCDI203 kirjoitti:Ko auton laskeenut sillä yleisellä konstilla ja auto pysyi halutulla korkeudellaRipu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
koeajon siihen päälle viellä kuulemma ~100km tms
ja sitä tosiaan oli juttua tuolla mainitussa jutussa
loputuloksena pohdiskelulle oli autossa/systeemin ohjelmassa joku vika mikä
saa yksikön hukkaaman asetukset(palauttaa uuden boxsin asentoon)
ja muutos pitää tehdä suoraan ohjelmaan
(näitä on ollut muutamia samoin semoissia mitkä eivät suurta muutosta
mutta ovat kyllä heti kun auto likkuu palutuneet alkuperäiseen korkeuteen muuta tekemällä,
muutoksen ohjelmaan on kyllä sitten saanut mille korkeudelle vaan ko auton jälkeen jälkeen laskenut 6 autoa)
tai sitten anturi huijauksella(mitä ei kyllä voi suositella näissä systeemissä kun on muutenkin jonkun verran...)
vastaava auto säädelty samalla systeemillä, muutosta yhtä paljon ilman mitään onkelmia
mistä voi päätellä että jotain häminkiä on auton joka nousi ~100km ajelun jälkeen oltava
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Airmatic mersun madallus
Mulle on tehty S211 Airmaticin lasku juuri haluamaani korkeuteen, ja siinä on pysynyt, sen teki varmasti 1 parhaista joka ensiintyy tässäkin topiikissa. En ymmärrä miksi väntää asiasta kun toinen on tehnyt noita kymmeniä onnistuneesti. Asia on vaan niin että kaikki ei sitä osaa tehdä oikein.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: Airmatic mersun madallus
Oon jutellut tuosta CDI203:n kanssa siellä vaan on softassa joku bitti väärin ja eihän se voi toimia oikein eihän sitä ketään voi tietää, etukäteen mitä tapahtuu 100km:n jälkeen
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Airmatic mersun madallus
Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
S212 E350CDI
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
YV vastailtuK70 kirjoitti:Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Airmatic mersun madallus
Vastaillaas tänne pitkästä aikaa. Kyseiset säädettävät madallus linkit tosiaan asennettiin hyvin nopeesti ton jälkeen kun kirjottelin tohon. Ja hienosti toimii, ei ongelmia. Takapää hankalampi säätää, mutta etupää menee melkeen samalla ko renkaan irroitus.SprinterW903 kirjoitti:Ripu kirjoitti:No se, kokeiltiin sitä taannoin mutta ei onnistunu, olen kirjottanu siitä jutun. Pitäs johonki ohjelmaan se madallus kuulemma tehä, ja siinä menis mahd. koko päivä. Vähän turhan kallista. Ja edellisen perusteella en oo vakuuttunu ollenkaan että onnistuisi.SprinterW903 kirjoitti:Miksi keksiä polkupyörä uudestaan ? ?Ripu kirjoitti:http://www.airmatic-lowering-links.co.uk/page34.html
Onko joku kokeillut noita säädettäviä madallus linkkejä? Ei kauheen pahan hintasia ainakaan...
Kurvaile osaavan starin käyttäjän luo ja laita kädet taskuun ja sano HEP kun "tiputus" on mieleisesi ........eikä tartte muuttaa auton rakennetta saatikka sotkea käpäliä.
Niin siksi keksiä se polkupyörä uudestaan...
Eli autohan ei ole kunnossa........minkalainen "koktaili" syntyykään kun alkuperäinen järjestelmä ei ole kunnossa ja sen jälkeen viritellään jotain huijausta.....siinäkös sitten näkemisen arvoisia ilmeitä kun auto laskee tai nousee tai seilaa "virityssarjalla" Mielenkiintoinen kokeilu kieltämättä......mielellään kuulen mikä on lopputulos......toki omalla kohdallani korjaisin alkuperäisen järjestelmän.
Re: Airmatic mersun madallus
Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: Airmatic mersun madallus
Onnistuu toki mutta lyöhän se silti montussa kaareen, pitää vaan olla vähän isompi monttu kuin ennen nostoa.Esa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
221 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
E: malli(221) korjatu
Viimeksi muokannut CDI203, Su 09.06.2013 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Airmatic mersun madallus
Onnistunee sitten sulta vaikka jossain rassausmiitissä?..CDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
212 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: Airmatic mersun madallus
Eipä taida CDI203 paljon keritä käymään noissa rassausmiiteissäEsa H. kirjoitti:Onnistunee sitten sulta vaikka jossain rassausmiitissä?..CDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
212 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Airmatic mersun madallus
Eikös hän just ole se, kuka on poikennut Hotarilla Järvenpäässä?..arska10 kirjoitti:Eipä taida CDI203 paljon keritä käymään noissa rassausmiiteissäEsa H. kirjoitti:Onnistunee sitten sulta vaikka jossain rassausmiitissä?..CDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
212 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: Airmatic mersun madallus
Mites tämä?CDI203 kirjoitti:YV vastailtuK70 kirjoitti:Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Auto huutaa, että pääsisi metsästä asfaltille
S212 E350CDI
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
Kiitos yhden osatoimittajan...K70 kirjoitti:Mites tämä?CDI203 kirjoitti:YV vastailtuK70 kirjoitti:Tekeekö näitä Airmaticin ohjelmalla madalluksia kukaan muu kuin CDI203?
Oma S212 olisi tarve saada himmailtua alemmaksi, mutta en ole saanut CDI203:a kiinni yv:llä.
Itse sijaitsen Vantaalla ja auto liikkuu tarvittaessa etelämantereen alueella operaatiota varten.
Auto huutaa, että pääsisi metsästä asfaltille
ja muutaman oharin tekijä meni koko kalenteri uusiksi
mikä vaikutaa tähänkin homman
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
Malli korjattu mallisa 221 onistuu joka kulmaa säätääCDI203 kirjoitti:220 mallisa Voi nostaa pelkästään toista päätä tai vaikka laskea toista nostaa toista/etukulmaaEsa H. kirjoitti:Onnistuuko Starilla pelkkä perän nosto (10-20mm)?
w220:een tuli hankittua isommat rattaat (eteen 20x245/35, taakse 20x285/30) ja takana rengas lyö montussa kaaren reunaan..
Suoraan ohjelmasta,
221 malissa voi säätä joka kulmaa erikseen ohjelmasta
E: malli(221) korjatu
(juuri säädety 2 lisää mitkä kuusenalla... odotelivat pari päivää)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Airmatic mersun madallus
Taisivat olla ABC-autoja. Airmaticissa ei onnistu ihan testeriltä näpräämällä.CDI203 kirjoitti: Malli korjattu mallisa 221 onistuu joka kulmaa säätää
(juuri säädety 2 lisää mitkä kuusenalla... odotelivat pari päivää)
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmatic mersun madallus
Voi kait se olla tai ehkä ei kuitenkaan missään kun ei ollut mainitaa ABC alustatasta,DBFI kirjoitti:Taisivat olla ABC-autoja. Airmaticissa ei onnistu ihan testeriltä näpräämällä.CDI203 kirjoitti: Malli korjattu mallisa 221 onistuu joka kulmaa säätää
(juuri säädety 2 lisää mitkä kuusenalla... odotelivat pari päivää)
kaikkien kolmen tänä kesän säädelyn kohdalla sama homma
ja kaikki ne tuli säädetyä tuolla aidolla *:rila
on myös jokunen 211 korinen tulut säädeltäväksi
missä on pystynyt säätelemään joka kulman erikseen ohjelmasta,
niitä ei taida olla farmari ja ABC alusta yhdiselmää
kaikissa 215 malissa missä on ollut hydraulinen ABC on myös pystynyt suoraan ohjelmasta säätelemään joka kulmaa
niisä on kyllä ollut valikossa mutaa kuin airmatic mainittuna
yleensä muutenkin ABC alusta autoissa on ollut valikossa muuta kuin airmatic niissä missä se on ollut
(oikeestaan niin väliä mikä on systeemin nimi
kun vaan saa tehtyä ohjelmasta sen
mitä on tekemässä niin
ilman mitään anturi hujaamista että systeemi toimii kunnolla )
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Airmatic mersun madallus
Tätä nyt ehkä taas turha jankata kun on mielipiteen lukitusnappulaa jo painettu mutta kun normi-221:ssä (= Airmaticilla) ei takapäässä ole kuin yksi tasoanturi niin ei sillä Starilla ole mitään anturitietoa jolla säätäisi perän puoliskot erikseen.CDI203 kirjoitti:
Voi kait se olla tai ehkä ei kuitenkaan missään kun ei ollut mainitaa ABC alustatasta,
kaikkien kolmen tänä kesän säädelyn kohdalla sama homma
ja kaikki ne tuli säädetyä tuolla aidolla *:rila
on myös jokunen 211 korinen tulut säädeltäväksi
missä on pystynyt säätelemään joka kulman erikseen ohjelmasta,
niitä ei taida olla farmari ja ABC alusta yhdiselmää
kaikissa 215 malissa missä on ollut hydraulinen ABC on myös pystynyt suoraan ohjelmasta säätelemään joka kulmaa
niisä on kyllä ollut valikossa mutaa kuin airmatic mainittuna
yleensä muutenkin ABC alusta autoissa on ollut valikossa muuta kuin airmatic niissä missä se on ollut
(oikeestaan niin väliä mikä on systeemin nimi
kun vaan saa tehtyä ohjelmasta sen
mitä on tekemässä niin
ilman mitään anturi hujaamista että systeemi toimii kunnolla )
Pointtini oli varsin yksinkertainen, tuosta aiemmasta viestistä sai sen käsityksen että kaikista 221:stä saa joka nurkan säädettyä Starilla. Tarkoitus oli selventää että kaikista ei saa, joistakin saa, riippuu varustuksesta.
En ymmärrä mistä tähän tuli 215 ja muut mallit, miksei sitten kaikki mallit joissa tasonsäätö Starilla säädettävissä, kommenttihan oli kaiketi vastaus tuohon 221-viestiin? Mistä tuo ABC-höpinä, kaikissa ABC-autoissa on anturi joka kulmassa eikä ole epäilystäkään ettei testaaja huomaisi mennäänkö teterillä ABC-valikkoon vaiko Airmatic-valikkoon, kaikkea toki ei välttämättä jälkikäteen muista.
Sen anturihuijauksen ongelmat voisit myös perustella (ellei tarkoitus ole huijata anturihuijaajia Star-visiitille). Sinänsä olen kyllä samaa mieltä että Starilla se säätö kannattaa tehdä mutta niin kauan kuin antureiden liikerajaa ei ylitetä ääripäissä, se anturihuijaus toimii kyllä ihan samalla tavalla kuin "sähköinen" säätö.
Mikäs muuten on määritelmäsi aidolle Starille ja miten se liittyy tähän keskusteluun? Yleensähän tietyt henkilöt suosittelevat välttämään aidon Starin palveluja.