sumareita kun tosiaan käyttää päällä, niin loppuu tuo vikavalon palaminen

Tuossa jotain esim. http://www.rime.fi/ke61-kaukoohjattu-ke ... p-770.htmlTenutähti kirjoitti:Ja vielä utelua:
Onko kukaan väsänny kauko-ohjattavaa keskuslukitusta noihin jälkeenpäin? Vähän alkoi moinen polttelemaan nääs =D Juuri aloitan kovan haku-napin painelun..
JM-Kone Kalajoella kauppas semmosta kauko-ohjain systeemiä autoihin, joissa on alkuperäinen keskuslukitus. Piti kuulema olla helppo asentaa takapenkin alle alkuperäisen alipainepumpun viereen... Linkkuveittiavaimet ja kaikki!
Mutta ei piru myy enää! Onko jollain tietoa mistä sais vastaavia? Ebay?
Tuolla on http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=450Tenutähti kirjoitti:Mie ymmärsin että ainakin siinä JM-Koneen laitoksessa kaikki hommat tehdään takapenkin alla. Ei tarvinnu etes mitään antennia alkaa uittamaan mihinkään...
Onkos kukaan laittanu tuomosta Rime:ä?
no virranjakajan kansi ja pyörijähän se siellä kummittelee. Se voi kestää päivän tai 2 vuotta viel... Eikös se passatti ollu 10v uudempiki?opcaravan kirjoitti:Alko yhenäkkiä rykimään kun paikoiltaan lähtee liikenteeseen/tyhjäkäynnistä polkaisee kaasua vähän reippaammin. Sellasen alta sekunnin rykimisen tekee ja sit taas mennään normaalisti..?? Ihan tuntuisi, että sytkässä hämminkiä. Ikäänkuin vajailla koittaisi lähteä aluks.
Joo kyllä noin tai jos ei rauhotu sit tulpanjohdot uusiin.Sergey kirjoitti:no virranjakajan kansi ja pyörijähän se siellä kummittelee. Se voi kestää päivän tai 2 vuotta viel... Eikös se passatti ollu 10v uudempiki?opcaravan kirjoitti:Alko yhenäkkiä rykimään kun paikoiltaan lähtee liikenteeseen/tyhjäkäynnistä polkaisee kaasua vähän reippaammin. Sellasen alta sekunnin rykimisen tekee ja sit taas mennään normaalisti..?? Ihan tuntuisi, että sytkässä hämminkiä. Ikäänkuin vajailla koittaisi lähteä aluks.jokatapaukses mä oon pitäny sellasta ohjenuoraa, että aina kun tulee uus mersu taloon. vaihan jakajan kannen ja pyörijän. Sillä lähtee monet näennäisesti erilaiset pikku oireet.
Ei ole ikäeroa kuin 6v =D Ja Passatti oli vielä valmistettu siellä vähiten arvostetuimmassa tehtaassa, josta lähtiessä autot olivat kuulema muita tehtaita huolimattomammin kasattuja tms.Sergey kirjoitti:no virranjakajan kansi ja pyörijähän se siellä kummittelee. Se voi kestää päivän tai 2 vuotta viel... Eikös se passatti ollu 10v uudempiki?opcaravan kirjoitti:Alko yhenäkkiä rykimään kun paikoiltaan lähtee liikenteeseen/tyhjäkäynnistä polkaisee kaasua vähän reippaammin. Sellasen alta sekunnin rykimisen tekee ja sit taas mennään normaalisti..?? Ihan tuntuisi, että sytkässä hämminkiä. Ikäänkuin vajailla koittaisi lähteä aluks.jokatapaukses mä oon pitäny sellasta ohjenuoraa, että aina kun tulee uus mersu taloon. vaihan jakajan kannen ja pyörijän. Sillä lähtee monet näennäisesti erilaiset pikku oireet.
meinaako sergey, että mun kannattais vaihtaa jo uusi, kun oma oli hieman huonommassa kunnossaSergey kirjoitti:ai niiku tämän näköne? Tää o iha täysin toimintakyvytön![]()
[ http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/Coupe/P8134542.jpg ]
Heitänpä tähän jotain... Eli itsellä on vastaava katoksessa ja olen lähes rakastunut tähän autoon. Tuskinpa koskaan sitä pois myyn, ehkä talliin piilotan seuraaville sukupolville.opcaravan kirjoitti:
Nyt jos jollain on intoa, niin antakaas nyt risuja/ruusuja valinnastani!
Hakua tässä kokoajan käyttelen ja koitan rikastua ajatusmaailmaltani tuon vekottimen suhteen. Mutta saa tähänkin topiciin heittää kaikkea, mitä ko. vekottimesta mieleen tulee (siis ihan kaikkea, positiivista, negatiivista, kokemuksia, kustannuksia, huollettavia kohteita, hajoavia paikkoja) yms yms!!!
Japanilaisissa sähkövehkeet pelaa yleensä täydellisesti myös siinä vaiheessa, kun kori on ruostunut pois ympäriltä. Ja meinasi silmät pudota päästä kun E250 turbon konehuoneessa oli koiton (japan) tekemä sähköosa, ja on varmasti alkuperäinen! Jossain närhenmunien lähellä rintapellissä se oli.T.Soprano kirjoitti: Yleisesti ottaen kaikki sähköosat toimii jopa puolimiljoonaa ajetuissa. Japseissa ja ranskiksissa on mehut tullut pihalle jo 100 tkm:n kohdalla. Osia löytyy hyvin ja suurin osa on myös melko edukkaita.
Onkohan pohjaproppu ollut kiinni kun öljyä on laitettu koneeseen? Jotain kuuden litran nurkillahan tuon pitäisi olla.T.Soprano kirjoitti: Öljyn vaihdossa öljyä menee koneeseen 8 litraa (paljon eneemmän kuin passatissa, luulisin). yms yms...
No niin. Sieltähän tuli aimo pläjäys faktaa =) Kiitos vain!T.Soprano kirjoitti:
Heitänpä tähän jotain... Eli itsellä on vastaava katoksessa ja olen lähes rakastunut tähän autoon. Tuskinpa koskaan sitä pois myyn, ehkä talliin piilotan seuraaville sukupolville.....