W203 etuvalojen toiminta ja valokatkaisija ym.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17275
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: W203 etuvalojen toiminta ja valokatkaisija ym.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kyllä sen verran pitäisi itse viitsiä, että edes edellisen viestin lukee mihin nyt vastaat. Siinä on suora linkki sulakejärjestykseen, itse asiassa kahdessa edellisessä viestissä kummassakin.
Ja sieltä johdon päästä on turha mittailla virtaa, auto katkaisee sen jos johto on irti tai polttimo rikki.
wiimax.fi
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13241
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: W203 etuvalojen toiminta ja valokatkaisija ym.

Viesti Kirjoittaja DBFI »

renoo69 kirjoitti: To 15.09.2022 09:42 W203 vm 2006. valovikaa täälläkin, oikea ajovalo pimeenä, johdon päähän ei tule virta, sulakkeet 2kpl, ehjiä, mistä haen vikaa seuraavaksi, voiko vasemmalta lampulta ottaa virran oikealle puolelle ja jos voi kestääkö sulake 7.5. Minkäänlaista ohjekirjaa ei ole, löytyykö jostain kuvia sulakkeista ja merkinnän mihin sulakkeet vaikuttavat, tulostaisin ne jotta jotakin itsekin oppisi.
Ei voi vetää johtoa toiselta puolelta autoa. Sulakekaaviota on vaikea löytää, pitäisi vaikka lukea omaa viestiä edeltävä viesti?

Jos polttimo on ehjä ja johdotus kunnossa niin etu-SAMissa täytyy olla vikaa. :?:
renoo69
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: To 25.07.2019 17:21

Re: W203 etuvalojen toiminta ja valokatkaisija ym.

Viesti Kirjoittaja renoo69 »

Kiitos asiallisista vastauksista, ja sulakkeiden sijainti tuli täydellisesti selväksi. Tunnustan, olen kyllä sitten puusilmä jos tuollaista edellistä viestiä en huomannut, täytyy olla tarkkaavaisempi seuraavilla kerroilla, kun tietoa haeskelen.
Vastaa Viestiin