Germanlook vannesetupit !
Toi on kyllä hyvä sivu, löytyy noi yleisimmät halpiksetkin. Mulla on rengasonlinen halvimmat renkaat, jokku Rotallat. Hintaa reilu 50€/kpl. Halvat uusiksi renkaiksi(ei siis pinnatut).Ihan hyvät renkaat, aika hiljaset ainakin. Laatu muuten ehkä heikko, 1 rengas meni heti tultuaan vaihtoon, olis joutunu laittaa vanteesta puolet painojen peittoon. Onneks venytys on toivottu.
Jumaliste tossa on tyyliä!Lep1 kirjoitti:lähdetään nyt mukaan tähän juttuun.
Tässä oma german: 10x17 et20 ja 225/35 kumi +10mm spaceri
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/100_1821.jpg ]
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/per.jpg ]
C36
No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä ei tuosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä ei tuosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
Jos joku on hyvännäköistä, niin tuo ! spoileri pois ja vähän enemmän yli kaarestä vanne vielä, niin Avot!napa kirjoitti:kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä ei tuosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
C36
No ajaa ne kaikista vanhanaikasimmat paapat korollallakin ilman sakkoja.napa kirjoitti:kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä ei tuosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Ethän sä tolla autolla aja, joten sua ei pitäis haitata. Ja jos rupeet vaahtoomaan jostain että on turvallisuusriski, tosiaan, ajaahan ne drifti autotktin enemmän venytetyillä renkailla 100km/h ja sivuluisussa. Ja tietääkseni kiltisti on renkaat pysyny vanteilla.napa kirjoitti:kyllä joku laki pitäis saada, että noin rumista rengas/vanne setupeista sais sakottaa, mua se kaaren yli tuleminen haittaa, mutta tuo törkeä ulkonäkö...simppa80 kirjoitti:No justiinsa joo.. Vähintäänkin yhtä rangaistavaa. Ottaa spacerit pois ni eihän nuo tuu edes yli kaarennapa kirjoitti:toivottavasti saat sellaiset sakot, että edes hetkenaikaa muistat mikä on sopivaa ja mikä ei tuosta pitäis tulla vähintään sama rangaistus, kuin kirkonpoltosta...
Mutta mielipiteet on mielipiteet, munkin mielestä pitäis jakaa sakkoja pokemonpakkelihondille rumuudesta. Lexusvalot pitäis kieltää lailla.
Itellä on tämmöstä venutusta:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... aa+006.jpg
Allekirjoituksen kuva vai? tais mennä mun ja lep1:n autot sekaisin?Hans kirjoitti:Laita mikklotj sivusta kuvaa! Näyttää hyvältä!
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... ikon+w201/
Tuolla nyt kuitenkin mun ja eepin autosta kuvaa...
Viimeksi muokannut mikklotj, Ke 29.04.2009 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C36
Kyllä se kumi taittuu suoremmaksi, olen itse todennut kuvia selaamalla saman jutun. Ja nyt voin omasta autosta sen myös todeta, vaikka laillinen rengastus ja vakio alusta onkin niin siitä jo näkee selvästi että kulutuspinta pyrkii maan pinnan kanssa tasan ja vanne jää vinttaralleen.Syprus kirjoitti:kuvittelenko vai näyttääkö tuossa lep1:sen autossa että olis oikeanpuoleinen rengas kierossa vanteeseen nähden? eli kumi taittus suoraan vaikka vanne kierossa?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
siinä on juuri se mitä haen itsekkin.... tosi nätitLep1 kirjoitti:lähdetään nyt mukaan tähän juttuun.
Tässä oma german: 10x17 et20 ja 225/35 kumi +10mm spaceri
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/100_1821.jpg ]
[ http://i3.photobucket.com/albums/y71/Lep-1/per.jpg ]
Diesel on puhtaampi
Tuo "muoti" on kestänyt jo 80-luvun lopusta asti ja mitään näyttöä ei vieläkään ole tullut etteikö rengas kestäisi yhtä hyvin, kuin normaalistikaan venytetty. Triidin otsikko on "Germanlook vannesetupit", joten turha tähän triidiin on tulla selittämään, kuinka rumaa jne. tämä tyyli on.napa kirjoitti:mitä alkaako joku muukin epäillä tuon muodin järkevyyttä renkaan kulutuspintahan on tosiaan tuossa kyljessä paksuimmillaan...Syprus kirjoitti:mitenköhän renkaiden kyljet tuon kestää?
seuraavaksi varmaan tulee muotiin ajaa tyhjällä renkaalla
Ilma se on venytetyssäkin renkaassa sisällä.Syprus kirjoitti:mitenköhän renkaiden kyljet tuon kestää?
Tjoo, mutta toki kestää. Kyllä noi renkaat muutenkin kestää aikamoista vääntelyä. Kyllähän se laillinenkin rengas päälle laitettaessa venyy ja vanuu joka suuntaan.
Ja oikeestan venytys on hölmö nimi, eihän tossa mikään veny. Reuna on vaan tavalliseen tilanteeseen nähden eri suuntaan. Mitä isompi "venytys", sitä matalammalla kulutuspinta.
Viimeksi muokannut Whaeva, Ke 29.04.2009 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Tämäkin on semmonen juttu missä kulkee raja nätin ja ruman välillä, eli järkeä kun käyttää niin voi ja saakin vielä asiallisen näköisen. j.a:lla on noiden kuvien perusteella ihan siistin näköinen härpätin jossa ei ole vedetty läskiksi, tosin kuvia tekisi mieli nähdä lisää.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
Hirveä spekulaatio mun renkaista
Vaikka onkin camberia, niin renkaat on kulunut suhtkoht tasaisesti.
Kerran olen kääntänyt ne puolelta toiselle. Ollut alla n 10tkm
Renkaat on Hankook k104 malliset. Rengasliike epäili että sisäkyljet
halkeaa tai repeää. Mut hyvin on mun mielestä kestäny
Niin pitäiskö koittaa edesta 20mm spacerit taakse vois olla aika
törkee. Edessä on 8,5x17 et35 205/40 + 20mm spaceri. hyvin pyörii!!!!
Vaikka onkin camberia, niin renkaat on kulunut suhtkoht tasaisesti.
Kerran olen kääntänyt ne puolelta toiselle. Ollut alla n 10tkm
Renkaat on Hankook k104 malliset. Rengasliike epäili että sisäkyljet
halkeaa tai repeää. Mut hyvin on mun mielestä kestäny
Niin pitäiskö koittaa edesta 20mm spacerit taakse vois olla aika
törkee. Edessä on 8,5x17 et35 205/40 + 20mm spaceri. hyvin pyörii!!!!
F-350
Kyllä rengasliike munkin tapauksessa ensin pyöritteli päätä ja sano "kaksviisvitoset kuuluis laittaa..."
Suomeen tää muoti vasta parhaillaan yleistymässä, mutta Saksassa on näin ajeltu ilman ongelmia jo monta vuotta. Ja ne Saksan venytykset yleensä on vähintään tota Lep1:n luokkaa, yleensä vielä venytetympää.
Taitaa muuten tuossa kuvassa hämätä eniten toi renkaan epätasanen kurasuus.
Suomeen tää muoti vasta parhaillaan yleistymässä, mutta Saksassa on näin ajeltu ilman ongelmia jo monta vuotta. Ja ne Saksan venytykset yleensä on vähintään tota Lep1:n luokkaa, yleensä vielä venytetympää.
Taitaa muuten tuossa kuvassa hämätä eniten toi renkaan epätasanen kurasuus.
Kyse ei tainnut olla siitä minkä auton ostaisit jos ja jos jne. vaan millaisella itse ajelet. Pystyy kato vertaamaan vähän näitä kulkineita ja kattoon sitte kumpi on paree. Jos Challengerin meinaat joskus saada enää irti niin kannattaisko olla asialla? On nimittäin nuo hinnat aika hyvin nousukiidossa!napa kirjoitti:kun kerran käsketään... jos mä auton joskus ostan muun syyn, kuin kulkemisen takia, niin tuollaisen...epk kirjoitti:laitappa napa kuva autosta mikä miellyttää silmää tai vaikkapa kuva kulkineesta millä itse ajelet !
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)