Melkein samat olet vaihtanut kuin minäkin... lisäksi vielä esilämmitin, siirtopumpun tiivisteet ja kumiletkut...Rassaaja kirjoitti:Tällä hetkellä kokonaan uutta tai alle puoli vuotta vanhaa tavaraa:
- kirkkaat muoviletkut O-renkaineen + muine tiivisteineen
- polttoaine pääsuodatin + tiivisteet
- polttoaine karkeasuodatin + tiiviste
- sammuttimen ja pumpun välinen O-rengas
- suihkujen ylivuotoletkut
Mustat kumiletkut ovat vanhoja, mutta "puristusklemmarit" vaihdettu normaaleihin ruuvattaviin klemmareihin. Siirtopumpun ja itse ruiskupumpun tiivisteet ovat vanhoja, mutta siihen ne "halvat" osanvaihdot sitten loppuvatkin.
Auto lähti nyt aamulla töihin lähtiessä käyntiin, joten seuraillaan taas tilannetta ja haetaan aina ylämäkiä ja pakkaskelejä pysäköintiin. Ei toi nyt niin rakettitekniikkaa voi olla, ettei sitä joskus kuntoon saisi.
Tuo pumpun remontti ei nyt mikään kauhean kallis jos pidättäytyy ihan perusremontissa ja pystyy asennukset tekemään itse. (karkea arvio noin 170 € kaikkine postikuluineen). Olishan nuo pumpun lähtöjen O-renkaat voinut vaihtaa itse jolloin olisi selvinnyt vielä halvemmalla, mutta tuleepahan nyt tarkistettua pumppu muutenkin ja säädettyä kohdalleen.