W124 CE -89 tuplaulostulot
W124 CE -89 tuplaulostulot
Onko tossa coupemallissa enemmän tilaa tehdä se toinen ulostulo ku vertaa sedaniin? Mieli tekis tehdä tuplaulostulo, se vähä korostais tota auton "urheilullisuutta" ku on korisarjaa sun muuta...
Vai onko se pohja ihan samallainen ku sedanissa? Auton alle en oo viel kurkannu
Vai onko se pohja ihan samallainen ku sedanissa? Auton alle en oo viel kurkannu
Passat Variant 1.9TDI 2001
- Johtotähti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ti 19.08.2003 14:46
- Paikkakunta: Savolandia
Re: W124 CE -89 tuplaulostulot
Eipä siellä taida tilaa hirveesti sen enempää olla,en oo kyllä ihan täysin varma.
Ite oon kans miettiny pistää tuplaulos tulot omaan w124:seen..
Artzin coupessahan ne löytyy,joten Artzi osais auttaa..
Ite oon kans miettiny pistää tuplaulos tulot omaan w124:seen..
Artzin coupessahan ne löytyy,joten Artzi osais auttaa..
"Lounas ilman alkoholia on pelkkä ilmansuunta!"
Jaa-a muistaakseni oli aika arvokas ja sisälsi muutaman putken pätkän, tais vielä joutua itse kokoamaan
Kätevä tekee itse motonjetin putkista
Tuolta noita sarjoja saa jos kuitenkin haluaa
http://www.demec.fi
Kätevä tekee itse motonjetin putkista
Tuolta noita sarjoja saa jos kuitenkin haluaa
http://www.demec.fi
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Tosi helppo homma ,tunnissa tehty
eli varaosa liikkeestä vaan 90aste mutka, suora pätkä ja 2 kpl 45aste mutkaa
osan hitsasin ja loput on kiinni niillä pakoputki lemmareilla
ahdasta on mut sopii,ainut oli että se hinauskoukku piti rälläköidä pois tieltä
hinnaksi tulee alle 100 euroo,riippuen millaiset putkenpäät ostaa
demecin osia en suosittele
eli varaosa liikkeestä vaan 90aste mutka, suora pätkä ja 2 kpl 45aste mutkaa
osan hitsasin ja loput on kiinni niillä pakoputki lemmareilla
ahdasta on mut sopii,ainut oli että se hinauskoukku piti rälläköidä pois tieltä
hinnaksi tulee alle 100 euroo,riippuen millaiset putkenpäät ostaa
demecin osia en suosittele
[url=http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtiklubi/tahti/galleria/tuning/arzi/arzi.html]M-B 300CEA-24v-90[/url]
Ei taida arzi sullakaan nuo takapuskimen pakoputken holet olla aivan symmetriset? Pakarinpäät taitavat myös näyttää hieman eri suuntiin (ylä-ala suunnassa ainakin)?
Omassa haarotus tapahtuu takapöntöltä (300D:n pönttö = 2 ulostuloo)
Aikaa ei mennyt kovinkaan paljoa... tosin kurvit tein suorasta putkesta laikalla ja hitsil, jotein vei hiukan enemmän aikaa kuin, jos ois ostanu valmiit "palikat".
Omassa haarotus tapahtuu takapöntöltä (300D:n pönttö = 2 ulostuloo)
Aikaa ei mennyt kovinkaan paljoa... tosin kurvit tein suorasta putkesta laikalla ja hitsil, jotein vei hiukan enemmän aikaa kuin, jos ois ostanu valmiit "palikat".
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
tässä olis tallin nurkista löytyneistä tehty "väl aakanen" tuplahässäkkä....
vetokoukun runko on hyvä tilan viejä ...
www.kolumbus.fi/vesa.lilja/p.JPG
www.kolumbus.fi/vesa.lilja/pu.JPG
www.kolumbus.fi/vesa.lilja/put.JPG
vetokoukun runko on hyvä tilan viejä ...
www.kolumbus.fi/vesa.lilja/p.JPG
www.kolumbus.fi/vesa.lilja/pu.JPG
www.kolumbus.fi/vesa.lilja/put.JPG
Farkku taitaapi olla kyseessä, kun on pönttö poikittain, eli tämmönen namupala.Pasi H. kirjoitti:Mistäs autosta nuo kuvat on... Itselläni on ainakin erimuotoinen pohja takaa. Varapyörän kotelo on aika pahasti tiellä jos ja kun tuohon rupee tuplaputkia väsäämään. Tossa ei oo läheskään noin paljon tilaa kuin noissa kuvissa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Ite oon kans tehny tuon tuplaulostulo hässäkän.. ks. projektit osastolta
300 CE EVO X, sielä on kuvia valmiista lopputuloksesta.. putkea meni 2kpl 90 käyrää ja n. 80 cm suoraa putkea...
300 CE EVO X, sielä on kuvia valmiista lopputuloksesta.. putkea meni 2kpl 90 käyrää ja n. 80 cm suoraa putkea...
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)