vielä tuosta huohotuksesta
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 59
- Liittynyt: Pe 16.07.2004 23:38
vielä tuosta huohotuksesta
minkä moinen huohotin systeemi tuossa 300tdt -91 on tuossa venakopassa, saisko öljyn päästä siitä läpi kun tuossa omassa se sotkee ton turbon imuputken.
Mulla kanssa kyssäri tästä huohotuksesta, oli niin sopiva topic että lätkäisen tänne
Eli mun C250TDT:ssä jo ostettaessa huomasin että öljykorkin ympärillä oli hiukan öljyä jos pitempään ajoa takana. No, ajattelin että korkki vuotaa joten hain Veholta uuden. Mutta eipä loppunut öljyn tulo. Jo n. 500 km ajon jälkeen on vähän öljyä tullut korkista ulos. No kokeilin sitten huohotusta tyhjäkäynnillä ottamalla öljykorki pois ja kyllä sieltä jonkin verran tuulee. Ei nyt niin että tukka lähtis mutta kuitenkin.
Onko tää siis normaalia? Huohotuksesta tyhjäkäynnillä en nyt olis niin huolestunut mutta toi öljyn pakeneminen vähän ihmetyttää Autolla ajettu nyt jotain 160 000.
Eli mun C250TDT:ssä jo ostettaessa huomasin että öljykorkin ympärillä oli hiukan öljyä jos pitempään ajoa takana. No, ajattelin että korkki vuotaa joten hain Veholta uuden. Mutta eipä loppunut öljyn tulo. Jo n. 500 km ajon jälkeen on vähän öljyä tullut korkista ulos. No kokeilin sitten huohotusta tyhjäkäynnillä ottamalla öljykorki pois ja kyllä sieltä jonkin verran tuulee. Ei nyt niin että tukka lähtis mutta kuitenkin.
Onko tää siis normaalia? Huohotuksesta tyhjäkäynnillä en nyt olis niin huolestunut mutta toi öljyn pakeneminen vähän ihmetyttää Autolla ajettu nyt jotain 160 000.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Re: ..
No oon kyllä yrittänyt pyyhkiä aika tarkkaan korkin ja aukon ympäristön mutta teenpä sen vielä kerran ennen lopullista tuomiota.jarski kirjoitti:Korkin "vuoto" loppuu 99%:n varmuudella näin: Pyyhkii korkin tiivisteen ja täyttöaukon puhtaaksi öljystä, korkki kiinni ja kovaa ajoa...
Tulipa mieleen että huohotusletkun tukkeutuminen saattais aiheuttaa painetta täyttöaukkoon.. Tosin en tiedä mikä sen tukkisi Tutkaillaan asiaa.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
no tuota itsekin tuumailin , mietin vaan että kuuluuko roiskia no joo , tyhmä pää , tyhmät kysymykset.Mikko K. kirjoitti:Kai se roiskii kun nokka pyörii suoraan öljyssä. Huohotuksen näkee vain huohotin putkesta. En kyllä koneen käydessä aukois öljyn täyttö korkkia jos ei ole tarkoitus pestä moottoria
Huohotin putkesta ei "normaalia" enempää tule.
Vois olla yläpuolisella nokka-akselila varustetut yläkerrat/koneet entisiä jos ei siellä öljy pärskisi kun korkkia aukoo
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------