MB W202 Styling-projekti
MB W202 Styling-projekti
Laitetaanpas tännekin pienimuotoista projektipäiväkirjaa seuraavasta projektista. Siunaantui "tuunattavaksi", tai tässä tapauksessa pikemminkin Stylattavaksi W202 C180. Tarkoituksena tehdä autoa vähän paremman näköiseksi kohtuukustannuksin, joten mihinkään "radikaaliin" ei varmasti tässä projektissa ryhdytä. Mutta kirjoitellaan jos jotakuta kiinnostaa lueskella.
Väri on Bornit metallic, joka on mielestäni sopivan "erikoinen"....erottuu punaisten ja hopeisten W202:ien seasta.
Tuossa muuten pieni sneak-a-peak aloitustilanteeseen.
Tuossa vähän listailin mitä on tarkoitus tehdä / laittaa:
-Valkoiset vilkut eteen ja sivulle (prkl sivuvilkut laitettu väärään paikkaan...tuontiauto siis), etuvilkkuihin parkit.
-Listat korinväriseksi, mahdollisesti faceliftin helmat ja puskurit/puskurin alahelmat, jos sellaiset jostain sopivasti löytyisivän. (ps. saa antaa vinkkejä jos on tälläisiä tiedossa.)
-Maskin muovi mustaksi + "Avantgárde"-listoitus.
-Kokopunaiset takavalot tai kirkkaat "Lexus-henkiset" valot tilalle.
-Madallussarja, Olisikohan tuossa H&R:ssä hinta/laatusuhde kohdallaan? Eräässä topicissa mainittiin niitä 195e:llä KL:stä saavan...ainakin kesällä.
Onko kenellään kokemusta muutamaa kymppiä halvemmista Weitecistä tai FK:sta. Weitec ei käsittääkseni ole kehuja paljon saanut, mutta entäs tuo FK?
Yhtenä vaihtoehtona olisi tietysti laittaa Espritin/Sportin jouset ja "1" kumit jousien pähän.
-Takalasiin tummennusverho (kankaasta)
-Mahdollisesti keskikonsolin maalaaminen auton väriin.
-Uusi vaihdekepin pusssi kuluneen tilalle.
-Alla tällä hetkellä suht hyvillä renkailla samannäköiset 5-puolavanteet kun uudessa W203:ssa, joten ne kelvannevat tähän hätään.
Muutakin pienempää varmaan tulee keksittyä kuhan pääsee tuumailemaan tarkemmin.
Tutkaillessa tuossa havaitsin että etulokasuojan ja takaoven takapuolella oleva pieni listanpätkä lähtee ihan otamalla irti, mutta entäs ovien listat? takareunasta ruuvi auki, ja vedetäänkö taaksepäin vai suoraan ulospäin? Kukaan näitä aukonut? (suom. rikkonut )
EDIT: Lisätty kuva
Väri on Bornit metallic, joka on mielestäni sopivan "erikoinen"....erottuu punaisten ja hopeisten W202:ien seasta.
Tuossa muuten pieni sneak-a-peak aloitustilanteeseen.
Tuossa vähän listailin mitä on tarkoitus tehdä / laittaa:
-Valkoiset vilkut eteen ja sivulle (prkl sivuvilkut laitettu väärään paikkaan...tuontiauto siis), etuvilkkuihin parkit.
-Listat korinväriseksi, mahdollisesti faceliftin helmat ja puskurit/puskurin alahelmat, jos sellaiset jostain sopivasti löytyisivän. (ps. saa antaa vinkkejä jos on tälläisiä tiedossa.)
-Maskin muovi mustaksi + "Avantgárde"-listoitus.
-Kokopunaiset takavalot tai kirkkaat "Lexus-henkiset" valot tilalle.
-Madallussarja, Olisikohan tuossa H&R:ssä hinta/laatusuhde kohdallaan? Eräässä topicissa mainittiin niitä 195e:llä KL:stä saavan...ainakin kesällä.
Onko kenellään kokemusta muutamaa kymppiä halvemmista Weitecistä tai FK:sta. Weitec ei käsittääkseni ole kehuja paljon saanut, mutta entäs tuo FK?
Yhtenä vaihtoehtona olisi tietysti laittaa Espritin/Sportin jouset ja "1" kumit jousien pähän.
-Takalasiin tummennusverho (kankaasta)
-Mahdollisesti keskikonsolin maalaaminen auton väriin.
-Uusi vaihdekepin pusssi kuluneen tilalle.
-Alla tällä hetkellä suht hyvillä renkailla samannäköiset 5-puolavanteet kun uudessa W203:ssa, joten ne kelvannevat tähän hätään.
Muutakin pienempää varmaan tulee keksittyä kuhan pääsee tuumailemaan tarkemmin.
Tutkaillessa tuossa havaitsin että etulokasuojan ja takaoven takapuolella oleva pieni listanpätkä lähtee ihan otamalla irti, mutta entäs ovien listat? takareunasta ruuvi auki, ja vedetäänkö taaksepäin vai suoraan ulospäin? Kukaan näitä aukonut? (suom. rikkonut )
EDIT: Lisätty kuva
Viimeksi muokannut Juhis., Ma 20.09.2004 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Ja siis vihdoinkin on luovuttu halusta saada nelipyöräinen BMW viellä näperreltäväksi. Mutta hyvä näin
Löytykö paikkakunnan jobbareilta vai tuliko Suomikierrosta siihen päälle viellä heitettyä?
Hmm, hyvät renkaat, mut ei niil kait sentään talvea ajeta?? Eli 19" tuumaset käsin kaiverretut aluumiini möykyt ja leveet renkaat talveksi, kesällä sitten katsellaan, josko tarvisi saada jotkut.. Niinpä niin..
Mitenkäs tuo varustelu puoli oli kateltu, ihan perusmallina vai onko oikein jotain saatu ruksittua mukaankin, lähinnä lämpöisten kesäpäivien varalle..
Löytykö paikkakunnan jobbareilta vai tuliko Suomikierrosta siihen päälle viellä heitettyä?
Hmm, hyvät renkaat, mut ei niil kait sentään talvea ajeta?? Eli 19" tuumaset käsin kaiverretut aluumiini möykyt ja leveet renkaat talveksi, kesällä sitten katsellaan, josko tarvisi saada jotkut.. Niinpä niin..
Mitenkäs tuo varustelu puoli oli kateltu, ihan perusmallina vai onko oikein jotain saatu ruksittua mukaankin, lähinnä lämpöisten kesäpäivien varalle..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Ei jobbareilta...Ollut jo Suomessa muutaman vuoden joten lähes ihannoitu "suomi-auto"PT kirjoitti:Löytykö paikkakunnan jobbareilta vai tuliko Suomikierrosta siihen päälle viellä heitettyä?
Hmm, hyvät renkaat, mut ei niil kait sentään talvea ajeta?
Mitenkäs tuo varustelu puoli oli kateltu, ihan perusmallina vai onko oikein jotain saatu ruksittua mukaankin, lähinnä lämpöisten kesäpäivien varalle..
Eipä ajella, talveksi tuli mukaan talven ajetut piikkipyörät....aidoilla peltivanteilla. ja orggispölkkäreillä
Kevyellä varustuksella selvitään. Kun työntää pään luukusta ulos, niin viilentää kuin huono ilmastointi.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Re: MB W202 Styling-projekti
Passaako noi suoraan tohon vanhaan faceliftiin??Juhis2000 kirjoitti:
mahdollisesti faceliftin helmat ja puskurit/puskurin alahelmat, jos sellaiset jostain sopivasti löytyisivän. (ps. saa antaa vinkkejä jos on tälläisiä tiedossa.)
Mua kans kiinnostaa että onko jollain kokemuksia noista FK:n jousista?Juhis2000 kirjoitti: Madallussarja, Olisikohan tuossa H&R:ssä hinta/laatusuhde kohdallaan? Eräässä topicissa mainittiin niitä 195e:llä KL:stä saavan...ainakin kesällä.
Onko kenellään kokemusta muutamaa kymppiä halvemmista Weitecistä tai FK:sta. Weitec ei käsittääkseni ole kehuja paljon saanut, mutta entäs tuo FK?
Kaverin c180:ssä on noi Weitecit ollu vuoden alla ja ei se niitä ole haukkunu mutta ne on kyllä enempi saanu täällä negatiivistä kuin positiivistä palautetta etten taida niihin sekaantua.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Etupuskurin aukot on hiukan erimalliset pre-faceliftissä ja faceliftissä, mutta silmämääräisesti puskurit näyttävät aika samanmuotoisilta, siis sitä alaosan jatketta lukuunottamatta. Ainahan niitä voi vähän "sovittaa" jos ei suoraan sovi.Vähis kirjoitti:Juhis2000 kirjoitti:mahdollisesti faceliftin helmat ja puskurit/puskurin alahelmat.
Passaako noi suoraan tohon vanhaan faceliftiin?
No ei tähän hätään, mut jos noi valkoset vilkut tulee lähiaikoina ni ens viikolla vois ollakkin kuvaa. Kakkosnelosesta ois, hyvältä näyttää ainakin siinä, ni eiköhän tossakin.Jossi kirjoitti:Ei kukaan sattuisi tietämään valokuvaa W202 mersusta, jossa olisi nuo parkit vilkuissa?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
mutta eikös ne itse puskurit käy heittämällä vanhempaan malliin, eli kokonaiset uudemman malliset puskurit eikä pelkkä lippa?ssdesign kirjoitti:Faceliftissä nuo puskurin alahelmat on irroitettavat ja vanhemmassa ne on yhtä yläosan kanssa. Toisin sanoen vanhemmassa vain puskurin keskiosa on irroitettava. Joten "leikkaa ja liimaa" -hommaksi menee.
Olisko hämärässä otettua kuvaa vaikka noista?Juhis2000 kirjoitti: No ei tähän hätään, mut jos noi valkoset vilkut tulee lähiaikoina ni ens viikolla vois ollakkin kuvaa. Kakkosnelosesta ois, hyvältä näyttää ainakin siinä, ni eiköhän tossakin.
Mitenkä tuo muuten onnistuu? Jossakin myydään vilkkupolttimoita parkeilla?!
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
helppo tapa on porata sopiva reikä vaikka ledille siihe vilkku-umpioon, ja parkeilta virta/ohjaus.Mikko T kirjoitti:Olisko hämärässä otettua kuvaa vaikka noista?Juhis2000 kirjoitti: No ei tähän hätään, mut jos noi valkoset vilkut tulee lähiaikoina ni ens viikolla vois ollakkin kuvaa. Kakkosnelosesta ois, hyvältä näyttää ainakin siinä, ni eiköhän tossakin.
Mitenkä tuo muuten onnistuu? Jossakin myydään vilkkupolttimoita parkeilla?!
No aivan.. kumma kun ei tullu heti mieleen..epk kirjoitti:helppo tapa on porata sopiva reikä vaikka ledille siihe vilkku-umpioon, ja parkeilta virta/ohjaus.Mikko T kirjoitti:Olisko hämärässä otettua kuvaa vaikka noista?Juhis2000 kirjoitti: No ei tähän hätään, mut jos noi valkoset vilkut tulee lähiaikoina ni ens viikolla vois ollakkin kuvaa. Kakkosnelosesta ois, hyvältä näyttää ainakin siinä, ni eiköhän tossakin.
Mitenkä tuo muuten onnistuu? Jossakin myydään vilkkupolttimoita parkeilla?!
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
Tuossa on W124:stä vanha kuva parkeilla.Mikko T kirjoitti:Olisko hämärässä otettua kuvaa vaikka noista?Juhis2000 kirjoitti: No ei tähän hätään, mut jos noi valkoset vilkut tulee lähiaikoina ni ens viikolla vois ollakkin kuvaa. Kakkosnelosesta ois, hyvältä näyttää ainakin siinä, ni eiköhän tossakin.
Mitenkä tuo muuten onnistuu? Jossakin myydään vilkkupolttimoita parkeilla?!
Ja tuossa Coupesta...ei tosin mikään hämäräkuva.
Molemmissa toteutettu poraamalla umpioon reikä ja laittamalla siihen muovikanta lasikantapolttimille.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Komeet on... tarvii kyl heti kun hiemanki ylimääräistä aikaa niin laittaa tollaset! Välii laittaako vilkkupolttimon ylle vai alle?Juhis2000 kirjoitti: Molemmissa toteutettu poraamalla umpioon reikä ja laittamalla siihen muovikanta lasikantapolttimille.
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
Ei kai sen suuremmin, ite oon porannu suunnillee polttimon kohdalle (edestä katsoen), muutaman sentin polttimon alapuolelle.Mikko T kirjoitti:Välii laittaako vilkkupolttimon ylle vai alle?
Tänään sai maalailtua maskia ja siitä Avantgárde-taideteosta väsäiltyä.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Ei onnistu ihan noin vaan. Mulla ainakin vaihdettiin kaikki kiinnikkeetkin samalla kun tuli nuo uudemmat puskurit.epk kirjoitti:mutta eikös ne itse puskurit käy heittämällä vanhempaan malliin, eli kokonaiset uudemman malliset puskurit eikä pelkkä lippa?ssdesign kirjoitti:Faceliftissä nuo puskurin alahelmat on irroitettavat ja vanhemmassa ne on yhtä yläosan kanssa. Toisin sanoen vanhemmassa vain puskurin keskiosa on irroitettava. Joten "leikkaa ja liimaa" -hommaksi menee.
Niistä facelift-helmoista voisin minäkin olla kiinnostunut jos vain jollakin on tietoa mistä löytyis.
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Pientä kehitystä tallin kätköissä tapahtynyt.
Orggismaskista
Saa muutamalla lisälistalla
hieeeenon Avangárde-lookin:
Joku Günter (ei se artisti) oli laittanut kylkiin upeat vilkut:
On olleet ainakin helpot laittaa, kun ei ole tarvinut kun porata pyöreä reikä, ei varmasti mene vinoon.
Niiden tilalle poraillaan tuollaiset:
Vähän harmittaa kun em. Günter oli porannu nuo Fiat 127:n vilkut n. 5 cm ylemmäs kun alkuperäiset reijät...mikä niissä on niin vaikeaa laittaa orggiskohdille.
Orggismaskista
Saa muutamalla lisälistalla
hieeeenon Avangárde-lookin:
Joku Günter (ei se artisti) oli laittanut kylkiin upeat vilkut:
On olleet ainakin helpot laittaa, kun ei ole tarvinut kun porata pyöreä reikä, ei varmasti mene vinoon.
Niiden tilalle poraillaan tuollaiset:
Vähän harmittaa kun em. Günter oli porannu nuo Fiat 127:n vilkut n. 5 cm ylemmäs kun alkuperäiset reijät...mikä niissä on niin vaikeaa laittaa orggiskohdille.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Tuollahan on oikeastaan tehty US-Spec-vilkkuparkit, eli samaan oranssiin polttimiin 21/5W, jolloin tietysti parkkikin on oranssi. Umpion pohjaa rei'ittämällä ja laittamalla eri polttimo parkki säilyy valkoisena. Hyvät sivuthan nuo kyllä on, on tullut joskus vierailtua.sieppi kirjoitti:Tuolta tippseistä apua parkkien laittoon vilkkuihin.
http://www.w202-freunde.de/
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
oranssithan ne pitääkin olla!!Juhis2000 kirjoitti:Tuollahan on oikeastaan tehtu US-Spec-vilkkuparkit, eli samaan oranssiin polttimiin 21/5W, jolloin tietysti parkkikin on oranssi. Umpion pohjaa rei'ittämällä parkki säilyy valkoisena. Hyvät sivuthan nuo kyllä on, on tullut joskus vierailtuasieppi kirjoitti:Tuolta tippseistä apua parkkien laittoon vilkkuihin.
http://www.w202-freunde.de/
jenkkivalot, niis on sitä jotain, edessä sivuilla oranssia ja takana sivuilla punasta.
Niin kauan kun on tuulia, on haistelijoita.
Niin kauan kun on perseitä, on nuolijoita.
CE 300 24v -91 Ex
ML 270cdi -05 Ex
Ford F350 Hd Edition -05 Ex
Audi A6 3.0 TDI quattro -09
Niin kauan kun on perseitä, on nuolijoita.
CE 300 24v -91 Ex
ML 270cdi -05 Ex
Ford F350 Hd Edition -05 Ex
Audi A6 3.0 TDI quattro -09
Ainakin täkäläisessä "Vehossa" W124 listat 3 e / kpl (ja w202:n listat 5 e / kpl, tosin otin W124:n listoja, kun ne oli ainoita jotka ei ollut tilaustavaraa....hyvin sopii nekin, kun ne jokatapauksessa pitää leikata ja liimata kiinni.)Jarno kirjoitti:Asiasta on ollut kyllä puhetta, mutta mistä tota kromilistaa kannattas kysellä Tampereen alueella..?!
Millä ootte niitä listoja kiinnitelly...?
Araldiitilla laitoin nuo, on ainakin vielä pysynyt. Joku muu 2-komp. liima ajaa saman asian.
Aiheesta lukuisia topicceja, muuten.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Varmaankin on,mut tossa ne tärkeimmät tuli...?! Täs pari oleellista viä, ja sit taidan kans pikkuhiljaa alkaa suunnitteleen...Juhis2000 kirjoitti: Aiheesta lukuisia topicceja, muuten.
Kestääkö painepesun tollasella 2-komponentti liimalla...?!
124-lista ilmeisesti käy W201:seenkin vai onko näihinkin viä omansa...?
W201 2,3E
Vito 112 cdi
Vito 112 cdi
En ole autoa painepesurilla pessyt, mitä nyt alustaa pari kertaa. En suosittele ainakaan suoraan listoihin suihkuttamaan.Jarno kirjoitti:Kestääkö painepesun tollasella 2-komponentti liimalla...?!
124-lista ilmeisesti käy W201:seenkin vai onko näihinkin viä omansa...?
W201:eenkin on varmaa listoilla oma varaosanumeronsa, suurin ero voi rajoittua lisojen pituuteen. En ole W201:stä niin tarkasti päässyt tutkailemaan. Eipä tuo niin tarkkaa mistä ovat peräisin, kun ovat kuitenkin niin pehmeää materiaalia että voi helposti sivuleikkureilla lyhennelläkin jos ne jokatapauksessa on liimailtava kiinni. Pelleilyä, sanoisi Mauri H.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Tuli hankittua Calix-lohkolämppäri, tutkailulla ei löytynyt sopivaa reikää, mutta nettisivulta katselulla selvisi, että tuolta reikä ilmeisesti pitäisi löytyä. Pitänee huomenissa katsella tarkemmin. Onko kukaan näitä asennellut.
Tuuninkiakin on taas tehty: Kaksiväriset takavalot alkuperäisten kolmiväristen tilalle.
Tänään tuli nuo fake-lift sivuhelmat ja etupuskurin alalärppänä, pitänee käydä joku päivä sovittelemaan.
Tuuninkiakin on taas tehty: Kaksiväriset takavalot alkuperäisten kolmiväristen tilalle.
Tänään tuli nuo fake-lift sivuhelmat ja etupuskurin alalärppänä, pitänee käydä joku päivä sovittelemaan.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Samassa paikassa näyttäisi olevan kuin tuossa minun C 200:ssa.Kohtuu v....mainen paikka (= ahdas ainakin 2.0L koneessa)Tuo on "tarkoitettu" vaihdettavaksi alakautta.Startti pois ja eiku käsikopelolla ettiin lommia.Hylsy oli muistaakseni 22 tai 23mm.Itse jouduin purkaan imusarjan pois ja aukaseen lommin yläkautta, meni aikaa mutta olipa ainakin tilaa
Faceliftin helmat saapuivat, tuossa sovittelusta pientä kuvaa:
Jos koko etupuskurin olisi vaihtanut uudemman malliseksi, olisi muutos todennäköisesti hoitunut ruuvaamalla puskuri kiinni, mutta kun tarjolla oli vain uudempi alahelma, niin se vaatii tosiaan hienoista leikkaa - liimaa operaatiota kuten aikaisemmin todettiin, tässä liimattuna:
Suht hyvin tuo kuitenkin mielestäni linjoihin istuu. Ruuvit ovat siis vain liimauksen ajan.
Tästä ne pikkuhiljaa etenee...
Tuumailua: Minkälaisia kokemuksia W202:n madaltamisesta. Tuosta jostain topicista luin lausteen että "W202:n pitäisi paremman ajettavuuden vuoksi kulkea perä hiukan ylempänä" tai jotain vastaavaa, eli olisiko "järkevää" samanpituisilla jousilla laittaa eteen "1" kumit ja taakse "2" kumit jousien päähän?
Jos koko etupuskurin olisi vaihtanut uudemman malliseksi, olisi muutos todennäköisesti hoitunut ruuvaamalla puskuri kiinni, mutta kun tarjolla oli vain uudempi alahelma, niin se vaatii tosiaan hienoista leikkaa - liimaa operaatiota kuten aikaisemmin todettiin, tässä liimattuna:
Suht hyvin tuo kuitenkin mielestäni linjoihin istuu. Ruuvit ovat siis vain liimauksen ajan.
Tästä ne pikkuhiljaa etenee...
Tuumailua: Minkälaisia kokemuksia W202:n madaltamisesta. Tuosta jostain topicista luin lausteen että "W202:n pitäisi paremman ajettavuuden vuoksi kulkea perä hiukan ylempänä" tai jotain vastaavaa, eli olisiko "järkevää" samanpituisilla jousilla laittaa eteen "1" kumit ja taakse "2" kumit jousien päähän?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955