Sipilän Brabus
Sipilän Brabus
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ml/5617171" onclick="window.open(this.href);return false; Tuli mieleeni että onkohan tuosta autosta Brabusta muuta kuin takana oleva teksti?
Power sells cars, torque wins races - Enzo Ferrari
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Re: Sipilän Brabus
eikös nuos kuuluisi olla punanen muovi koneen päällä,jos brabus?ja kai tehoakin enemmän?mitään nuosta tiedä, mutta jo väykky aikana oli jotain n.380 vs.480.täälä suunnas oli vaan semmonen bensa brabus.muuten amg mutta kone oli strokattu kelko paljon suuremmaksi.selvisi miten.....kun koneen aukasivat,miksikö...veivi lohkosta kattelemaan ulkoilmaa
Re: Sipilän Brabus
En itse löytänyt tuosta mitään muuta Brabukseen viittaavaa kuin tuon tekstin takaluukussa, joka sekin taisi olla väärässä kohdassa. Myös tehoa on se 44hp liian vähän Brabukseksi... Melkein voisi lyödä vetoa että Sipilä tilannut netistä 140€ hintaan Brabuksen emblemin ja tunkenu ML450CDI takaluukkuun ja samalla hinta nousi 15 000...Keltsi kirjoitti:eikös nuos kuuluisi olla punanen muovi koneen päällä,jos brabus?ja kai tehoakin enemmän?mitään nuosta tiedä, mutta jo väykky aikana oli jotain n.380 vs.480.täälä suunnas oli vaan semmonen bensa brabus.muuten amg mutta kone oli strokattu kelko paljon suuremmaksi.selvisi miten.....kun koneen aukasivat,miksikö...veivi lohkosta kattelemaan ulkoilmaa
Power sells cars, torque wins races - Enzo Ferrari
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Re: Sipilän Brabus
Joo tuskin on aito!! Sipilä ja Tampereen Autocenter on niitä Suomen pahimpi autohuijareita, kuten pari kk sitten oli se Mustang vääntö, ei rehellisellä meiningillä kuuluisuutta saa
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
- H.E. von Kuusi
- Mersumies
- Viestit: 639
- Liittynyt: Ke 19.10.2011 18:34
- Paikkakunta: Åbo
Re: Sipilän Brabus
Sipilällä kaksi samanlaista ML450CDI:tä kymppitonnin hintaerolla:
Ei Brabus
Tekniset tiedot
Teho: 225 kW / 306 Hv,
"Brabus"
Tekniset tiedot
Teho: 225 kW / 306 Hv,
Brabuksen ohjelmointi ko. autoon
Power output kW/PS 257/350 (225/306)
Salkku suljettu.
Ei Brabus
Tekniset tiedot
Teho: 225 kW / 306 Hv,
"Brabus"
Tekniset tiedot
Teho: 225 kW / 306 Hv,
Brabuksen ohjelmointi ko. autoon
Power output kW/PS 257/350 (225/306)
Salkku suljettu.
Tesla Model 3 SR+ 2020
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Mercedes-Benz E 320 4Matic Avantgarde '98
Re: Sipilän Brabus
.
No
Jos oikeasti olette kiinnostuneet näistä kasikoneista, niin muutama huomio, jonka itse olen huomannut.
Se vanhempi, nelisatanen.
Viisilovinen voimansiirto mielestäni parempi, kun uudempi seitsenportainen.
Tottelee ohjausta ihan hyvin ja vaihtaa suht jämysti ja nopeasti.
Huonoin lenkki tässä on se moottori, ei tehojen puolesta, jota tuostakin hyvin lähtee, vaan toimivuuden.
Vähän hankala ohjelmoida ja erikoinen ohjelma (Temic, ei Bossi, niin kuin lähes kaikissa muissa)
Uudempi 420
Moottorista on lastentaudit korjailtu, paitsi se onneton kuuleri on siellä edelleen.
Päivitys menee kaapelilla.
Vaihteiston ohjain päivitetty järkyttävän hitaaksi ja "mukavaksi".
Tuo tekniikka kannattaa valita niillä rattiläpysköillä, silloin vaihteiston toiminta muuttuu "normaaliksi".
Turbiinin luiston säätely ei auta, kun vaihto on niin viipyilevä, läpyskät poistaa vaivan.
Eemeli vielä menettelee ilman läpysköitä, GL,lä totaalinen pappamalli.
Tehoa/vääntöä lähtee hirmuisesti.
Hiukkassuodatin.
No
Jos oikeasti olette kiinnostuneet näistä kasikoneista, niin muutama huomio, jonka itse olen huomannut.
Se vanhempi, nelisatanen.
Viisilovinen voimansiirto mielestäni parempi, kun uudempi seitsenportainen.
Tottelee ohjausta ihan hyvin ja vaihtaa suht jämysti ja nopeasti.
Huonoin lenkki tässä on se moottori, ei tehojen puolesta, jota tuostakin hyvin lähtee, vaan toimivuuden.
Vähän hankala ohjelmoida ja erikoinen ohjelma (Temic, ei Bossi, niin kuin lähes kaikissa muissa)
Uudempi 420
Moottorista on lastentaudit korjailtu, paitsi se onneton kuuleri on siellä edelleen.
Päivitys menee kaapelilla.
Vaihteiston ohjain päivitetty järkyttävän hitaaksi ja "mukavaksi".
Tuo tekniikka kannattaa valita niillä rattiläpysköillä, silloin vaihteiston toiminta muuttuu "normaaliksi".
Turbiinin luiston säätely ei auta, kun vaihto on niin viipyilevä, läpyskät poistaa vaivan.
Eemeli vielä menettelee ilman läpysköitä, GL,lä totaalinen pappamalli.
Tehoa/vääntöä lähtee hirmuisesti.
Hiukkassuodatin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Sipilän Brabus
Kuuluisiko Brabuksessa olla helmaa enemmän? En todellakaan tiedä, mutta jotenkin aina miellän Brabuksen räyhäkkääseen olemukseen.
Re: Sipilän Brabus
No ei välttämättä....Brabus:han on virityspaja siinä missä muutkin, ja tekee sen mitä asiakas haluaa, tai p*rse kestää Se on sitten eri asia koska Brabuksen kopeloima auto saa tuon tittelin olla Brabus...joillekkin se riittä ratin, tai vanteiden vaihto (+brabus kylttejä auto täyteen sisältä ja päältä), toisille koneen "trimmaus" ja ehkä oikeutetuin on juuri se missä käyty koko auto läpi sisältä, ulkoa ja tekniikalta, että lopulta rek.otteessakin malli & merkki Brabusth56307 kirjoitti:Kuuluisiko Brabuksessa olla helmaa enemmän? En todellakaan tiedä, mutta jotenkin aina miellän Brabuksen räyhäkkääseen olemukseen.
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Re: Sipilän Brabus
Kai ne Brabuksellakin tekee mitä asiakas käskee kunhan rahaa löytyy... mutta Brabukselle ominaista nuo molemminpuolin etuhelmaa olevat kaksi sumaria tai mitä lie lamppua... Niitä ei Sipilän Brabuksessa näy. http://flipacars.com/Mercedes_Benz/Merc ... cYuljsj224" onclick="window.open(this.href);return false;
Sääli muuten että Autoliike Marko Sipilä pilaa mielestäni M-Sipilän maineen kun aina puhutaan vaan sipilästä... Jälkimmäisessä palvelu on oikeasti hyvää ja asiantuntevaa!
Sääli muuten että Autoliike Marko Sipilä pilaa mielestäni M-Sipilän maineen kun aina puhutaan vaan sipilästä... Jälkimmäisessä palvelu on oikeasti hyvää ja asiantuntevaa!
Power sells cars, torque wins races - Enzo Ferrari
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Re: Sipilän Brabus
Avatkaapa asiaa: mitä tekemistä perinteisellä M. Sipilällä ja tällä uudella Marko Sipilällä on keskenään? Vai onko mitään muuta kuin samankaltainen nimi ja kotipaikka?
Re: Sipilän Brabus
Käsitykseni mukaan tämä Marko Sipilä on työskennellyt aiemmin Autoliike M. Sipilässä, jonka omistajana toimi aiemmin hänen isänsä ja ilmeisesti nykyisin hänen veljensä. Viisaammat korjatkoon jos olen käsittänyt väärin.th56307 kirjoitti:Avatkaapa asiaa: mitä tekemistä perinteisellä M. Sipilällä ja tällä uudella Marko Sipilällä on keskenään? Vai onko mitään muuta kuin samankaltainen nimi ja kotipaikka?
Re: Sipilän Brabus
Oikeassa olet. Veljeksillä meni välit poikki ja Marko pisti oman puljun pystyyn.antti--91 kirjoitti:Käsitykseni mukaan tämä Marko Sipilä on työskennellyt aiemmin Autoliike M. Sipilässä, jonka omistajana toimi aiemmin hänen isänsä ja ilmeisesti nykyisin hänen veljensä. Viisaammat korjatkoon jos olen käsittänyt väärin.th56307 kirjoitti:Avatkaapa asiaa: mitä tekemistä perinteisellä M. Sipilällä ja tällä uudella Marko Sipilällä on keskenään? Vai onko mitään muuta kuin samankaltainen nimi ja kotipaikka?
Power sells cars, torque wins races - Enzo Ferrari
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Re: Sipilän Brabus
Eikö nuo asiat puitu ihan riittävän tarkasti jo edellisessä sipilä-threadissa...
1989 560 SEC
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
1981 380 SL
1985 190 E 2.0
2007 Corvette
Re: Sipilän Brabus
Anteeksi kun erehdyin kysymään. Toivottavasti ei mennyt Juhannus täysin piloille...Juha_M117 kirjoitti:Eikö nuo asiat puitu ihan riittävän tarkasti jo edellisessä sipilä-threadissa...
- masterrontti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 136
- Liittynyt: La 04.07.2009 13:53
- Paikkakunta: Tampere
Re: Sipilän Brabus
kerros lisää tosta autocenter jutustas1jviita kirjoitti:Joo tuskin on aito!! Sipilä ja Tampereen Autocenter on niitä Suomen pahimpi autohuijareita, kuten pari kk sitten oli se Mustang vääntö, ei rehellisellä meiningillä kuuluisuutta saa
Re: Sipilän Brabus
Siitä: http://dl.dropboxusercontent.com/u/17005234/msipila.pngmasterrontti kirjoitti:kerros lisää tosta autocenter jutustas1jviita kirjoitti:Joo tuskin on aito!! Sipilä ja Tampereen Autocenter on niitä Suomen pahimpi autohuijareita, kuten pari kk sitten oli se Mustang vääntö, ei rehellisellä meiningillä kuuluisuutta saa
11/2004 S203 270CDI Avantgarde AMG Sport
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Sipilän Brabus
En tiedä mikä vaivaa mutta mitä useammin tuon plogin lukee sitä enemmän naurattaa....karmolis kirjoitti:Siitä: http://dl.dropboxusercontent.com/u/17005234/msipila.pngmasterrontti kirjoitti:kerros lisää tosta autocenter jutustas1jviita kirjoitti:Joo tuskin on aito!! Sipilä ja Tampereen Autocenter on niitä Suomen pahimpi autohuijareita, kuten pari kk sitten oli se Mustang vääntö, ei rehellisellä meiningillä kuuluisuutta saa
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Sipilän Brabus
Omaan silmään AMG olis hienompi, kuin tuo Brabus.
Mutta on tuossa Brabus versiossa tuossa koneen hopeisessa "V:ssä" joku signeeraus tms juttu, AMG on ihan "sileä"?
Mutta on tuossa Brabus versiossa tuossa koneen hopeisessa "V:ssä" joku signeeraus tms juttu, AMG on ihan "sileä"?
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Re: Sipilän Brabus
Mitä se vensku selittää? AMGssä on sellainen laatta siinä koneen päällä mistä näkee kuka on tehnyt kyseisen koneen (instagramissa yksi koneen rakentaja nickillä f1mike28) Ja kai brabuksessakin joku laatta on? en nyt ulkoa muista miltä kone näyttää.. Ja sipilän autot taas ovat normi ML-mersuja, toki toinen AMG sporttipaketilla;) en ole ihan varma ymmärsinkö mitä vensku tarkoitat mutta se menee väsymyksen piikkiin...Vensku_ kirjoitti:Omaan silmään AMG olis hienompi, kuin tuo Brabus.
Mutta on tuossa Brabus versiossa tuossa koneen hopeisessa "V:ssä" joku signeeraus tms juttu, AMG on ihan "sileä"?
Power sells cars, torque wins races - Enzo Ferrari
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11
Kalusto:
BMW X5 M50d '12 (311kw/873nm)
Mitsubishi Lancer Evolution X '10 (240kw/480nm)
Can-Am Outlander 500 T3 '13
Silver Beaver 450 + 40hp Mercury '11