Nesteen "Avora" on saman tyyppistä tavaraa.
Nesteen sivuilta:
- Laaja käyttölämpötila-alue
- Erinomainen kiinnitarttuvuus metallipinnoille
- Erinomainen korroosionestokyky ja kuormankantokyky
- Hyvä voitelevuus ja pumpattavuus
- Erinomainen vedenkesto
Neste Avoraa käytetään liuku-ja vierintälaakerien, avohammaspyörien, hammastankojen, teräsköysien ja ketjujen voiteluun sekä kylmissä että kuumissa olosuhteissa. Se kestää myös kosteissa ja veden huuhtelemissa paikoissa. Voidaan levittää sekä kuiville että märille pinnoille.
Avora toimii samalla tavalla, se "ryömii" koloihin. Haittapuolena erittäin paha haju vasta levitettynä varsinkin kesällä ja tuo sotkeminen. Tätä saa 20kg:n purkeissa
Sisältö:
http://www.neste.fi/doc/ktt/10815_fin.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tätä ole ruiskutellut auton pohjiin ohennettuna. Sisätiloissa en viitsi käyttää sotkevuuden ja hajun takia kuin pienissä määrin.
Tuo "kestotestikaveri" teki juuri veden takia aina reijät auton pohjiin ja tarkkana kaverina ohuesta vanerista välipohjat, jotka oli nostettu vanerisuikaleilla muutaman millin pohjasta. Tämä veden valumisen ja kuivumisen takia....ja kaksoispohjan alle rasvasuojaus.
Korjauksena: Siis oikea nimi tuolle "kompressoriöljylle" on "ilmakoneöljy" useat merkit pitävät sisällää korroosiota ehkäiseviä ainesosia ja on tunkeutuvaa....ja valuu helposti valumareiistä. Minäkin olen sen verran poikennut systeemistä, että olen vahannut ovet, juuri tuon valumisen ja lämmön vuoksi.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.