Itellä tosiaan tuo W124, 230E vm-87 ja ois tulossa madallus
Mut oon miettiny, et on tota työ ajoa ja porukat asuvat tuolla maalla, jonne aura-auto ei välttämättä ehdi viikkoon, niin miten paljon kärsii vakiosta puottaa...
Meneekö 60mm liian matalaksi
Ja toiseksi, jos ja kun madallusta tulee, ni mahtuuko 18 amg:t pyörimään alla
Madalluksesta?
Madalluksesta?
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Lasket renkaista ilmat pois...ny ku madalluksesta puhutaan ni mikä olis helpoin(halvin) tapa madaltaa 123nen?
Ei vaan, jouset pois ja rälläkällä. Mutta helpoin ja halvin tapa on myös tässä tapauksessa huonoin. Onkos siihen saatavissa jousten päihin erivahvuisia kumeja kuten 124:ssä? Mikäli jostain sellaisia löydät, niin vaihda matalammat jousikumit siihen.