300automaatti

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
vesapa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 69
Liittynyt: Pe 22.10.2004 23:09
Paikkakunta: keski-pohjanmaa

300automaatti

Viesti Kirjoittaja vesapa »

paljonkohan automaatti pitää ilman preppaamista tehoo ja vääntöö ettei luista?
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Just hyvin sen mihinkä koneeseen tehdas on sen laittanut :!: Mut paineita nostamalla vähän lisää HUOM tosi vähän :!: Voin kokemuksesta sanoo et vikka varovasti ajelis niin ei ole pitkä ikäinen ilman vahvistusta :roll:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Jos on turbottoman automaatti niin siitä ei lauluja tehdä. Sitten taas 300 turbon oma laatikko kestää jonkin aikaa sellaisia 400 hv / 600 Nm teholukuja, mutta ei kauaa.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Hep....
Elikkä tällainen kysymys heräs mieleen, että jos automaatin käyttää jarkolla vahvistettavana nin onko ihan sama mistä se on peräisin?
Elikkä tuleeko siitä yhtä kestävä oli se sitten 300turbon tai 250 vaparin laatikko?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1584
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Jube kirjoitti:Hep....
Elikkä tällainen kysymys heräs mieleen, että jos automaatin käyttää jarkolla vahvistettavana nin onko ihan sama mistä se on peräisin?
Elikkä tuleeko siitä yhtä kestävä oli se sitten 300turbon tai 250 vaparin laatikko?
Muistelisin, että pikkulaatikon saa kestämään vahvistettuna sen 250-300hv. Ison laatikon rajoja ei kai ole vielä päästy rikkomaan.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Niin eli selvennykseksi, 250 turbossa on 722.4 - latikko, eli se pienempi.

300:sessa on 722.3, eli suurempi laatikko. Kesällä nähdään mitä se sitten kestää.
Vastaa Viestiin