Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
paloviita
Asiantuntija
Viestit: 1140 Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja paloviita » Ke 01.12.2004 18:54
124:ssä lienee vääntöä midi-virityksen jälkeen 350-400 Nm. Isoilla vaihteilla voimakkaasti kiihdyttäessä kuuluu/tuntuu epämiellyttävä jyrinä. Pohjaakohan 2-massavauhtipyörän jouset?
Tietääkö kukaan paljonko se kestää vääntöä jyristämättä?
Paljonko vääntöä välittää 228 mm vakiokytkin?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Aki P
Asiantuntija
Viestit: 4140 Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32
Viesti
Kirjoittaja Aki P » Ke 01.12.2004 19:03
Se kytkin kertoi ainakin mulla millon se ei jaksa enääääää... tosin 215mm paikallaan. Mutta 228mm pitäisi riittää noilla väännöillä.
Joku mersupurkaamo??
petska
Mersumies
Viestit: 1138 Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja petska » Ke 01.12.2004 21:25
BMW koneisissa ooppeleissa eli omegoissa 2,5td perässä ei kestä kaksoismassa pyörä eräs "pellepeloton" vaihtoi normaalin v-pyörän tilalle omegaan mut mersusta en tiedä ja oli muuten vauhtipyörässä olevien tunnistimien kans lievää värkkäystä...
Aki P
Asiantuntija
Viestit: 4140 Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32
Viesti
Kirjoittaja Aki P » To 02.12.2004 20:23
On joskus omegan vauhtiratasta hitsattu jumiin
Uusi olisi maksanut 11000Mk, eikä ollut tehtaallakaan semmosta varastossa...
Joku mersupurkaamo??
Stonehead
Turbospesialisti
Viestit: 415 Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59
Viesti
Kirjoittaja Stonehead » To 02.12.2004 23:37
mersun vauhtipyörän vaihto onnistuu heittämällä mutta vaidelaatikko täytyy vaihtaa pitkällä kytkinakselilla olevaan
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Agentti74
Turbospesialisti
Viestit: 1812 Liittynyt: La 14.02.2004 16:38
Paikkakunta: valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja Agentti74 » Pe 03.12.2004 06:11
ja mulla on semmosia laatikoita parikin!!!