w201 turboprojekti

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Saleksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 03.11.2003 09:33
Paikkakunta: Pudasjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saleksi »

onko noi levikkee kutaperkkaa vai peltiä?
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Saleksi kirjoitti:onko noi levikkee kutaperkkaa vai peltiä?
evo3 kirjoitti:
hiukan viritetty 2.6l. 200hv löytyy koneest mut lisää pitäs saada. renkaat takana 285/45/15 ja edes 225/50/15. auto o 20cm normaalii 201 leveempi ja levikkeet on lasikuituu. sisusta mustaa nahkaa ja kaikki sähkö heepelit löytyy. oon korisarjaan tehny pieniä muutoksia ite. kuten mitsun evo3 skuuppi ja etulokareihin ilma reijät. puskurit on viel kesken mut ens kesäks pitäs valmistuu.
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Saleksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 03.11.2003 09:33
Paikkakunta: Pudasjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saleksi »

katohan petskeletta silmat oli taas jossain muualla
Avatar
evo3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ti 07.12.2004 15:43

Viesti Kirjoittaja evo3 »

Onko nuo etulokarit ja muut levikkeet aidosta EVO 2:sta vai jotain kopioita?
kopiota noi on! mut ne on hiukan leveemmät mitä aidot! evo3 nimikettä tost korisarjast käytetään vamaa just siks!
Avatar
evo3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ti 07.12.2004 15:43

Viesti Kirjoittaja evo3 »

Evo3, tuonne soita, www.kmdack.com niin pitäs alkaa renkaat löytymään, vielä parempi jos jonku firman nimiin saat ostettu niin hinnasta viel ruottin alvi pois eli onko se 18%
ei löytyny tuoltakaa renkaita! olisko vielä jotain paikkoja tiedos mist kannattas kysellä!?
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: w201 turboprojekti

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

evo3 kirjoitti:onko kellään kokemusta 2.6l kutoskoneen ahtamisesta. esim täytyykö männät vaihtaa vai riittääkö pelkkä vanhojen madaltaminen.
Katos, Rami perhana!

ei sun tarvi tehdä mitään jos jätät ahdot alle puoleen kiloon, pulttaa kiinni vaan osat, mutta nakuttamisen estämiseksi kannattaa tehdä jotain muutoksia sytkäpuolelle.

Jos haluat enemmän ahtoja käyttää niin koneista männistä pikkasen pois että saat puristukset pienemmäksi ja vakio kansipahvi tuskin kestää yli 0,7bar ahtoja.

PS. mulla olis noita K-jetronicin osia sellanen pahvilaatikollinen ylimääräisenä jos haluat yrittää sen kanssa pärjätä...
Avatar
evo3
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ti 07.12.2004 15:43

Viesti Kirjoittaja evo3 »

täytyy hieroo jotai kauppaa niist osist! onko tietoo mitä toho koneesee maksais vamis pakosarja?
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

evo3 kirjoitti:täytyy hieroo jotai kauppaa niist osist! onko tietoo mitä toho koneesee maksais vamis pakosarja?
kyl tarttee teettää, ei ol valmiita turbopakosarjoja oikein saatavilla. Custom-made turbopakosarjasta joutuu turbofirmoilta ostettaessa köyhtymään 400-600 euroa, eli säkin kun olet metallimiehiä niin teetä vaan pelkät ahtimen ja pakosarjan laipat ja kasaa ite pakosarja.
Vastaa Viestiin