w201 turboprojekti
Saleksi kirjoitti:onko noi levikkee kutaperkkaa vai peltiä?
evo3 kirjoitti:
hiukan viritetty 2.6l. 200hv löytyy koneest mut lisää pitäs saada. renkaat takana 285/45/15 ja edes 225/50/15. auto o 20cm normaalii 201 leveempi ja levikkeet on lasikuituu. sisusta mustaa nahkaa ja kaikki sähkö heepelit löytyy. oon korisarjaan tehny pieniä muutoksia ite. kuten mitsun evo3 skuuppi ja etulokareihin ilma reijät. puskurit on viel kesken mut ens kesäks pitäs valmistuu.
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
ei löytyny tuoltakaa renkaita! olisko vielä jotain paikkoja tiedos mist kannattas kysellä!?Evo3, tuonne soita, www.kmdack.com niin pitäs alkaa renkaat löytymään, vielä parempi jos jonku firman nimiin saat ostettu niin hinnasta viel ruottin alvi pois eli onko se 18%
Re: w201 turboprojekti
Katos, Rami perhana!evo3 kirjoitti:onko kellään kokemusta 2.6l kutoskoneen ahtamisesta. esim täytyykö männät vaihtaa vai riittääkö pelkkä vanhojen madaltaminen.
ei sun tarvi tehdä mitään jos jätät ahdot alle puoleen kiloon, pulttaa kiinni vaan osat, mutta nakuttamisen estämiseksi kannattaa tehdä jotain muutoksia sytkäpuolelle.
Jos haluat enemmän ahtoja käyttää niin koneista männistä pikkasen pois että saat puristukset pienemmäksi ja vakio kansipahvi tuskin kestää yli 0,7bar ahtoja.
PS. mulla olis noita K-jetronicin osia sellanen pahvilaatikollinen ylimääräisenä jos haluat yrittää sen kanssa pärjätä...
kyl tarttee teettää, ei ol valmiita turbopakosarjoja oikein saatavilla. Custom-made turbopakosarjasta joutuu turbofirmoilta ostettaessa köyhtymään 400-600 euroa, eli säkin kun olet metallimiehiä niin teetä vaan pelkät ahtimen ja pakosarjan laipat ja kasaa ite pakosarja.evo3 kirjoitti:täytyy hieroo jotai kauppaa niist osist! onko tietoo mitä toho koneesee maksais vamis pakosarja?