270 CDI: Ei kierrä
270 CDI: Ei kierrä
Mikä vikana kun kierokset ei nouse yli 2000? Vapaalla nousee 3000... 270cdi tomaatti väyrynen... akku meni webaston takia pari päivää sitten tyhjäksi... menikö joku suoja päälle?
veskola: Otsikkoa muokattu
P.S Hakua suositellaan käytettäväksi, CDI vikatila, hyvin keskusteltu aihe
veskola: Otsikkoa muokattu
P.S Hakua suositellaan käytettäväksi, CDI vikatila, hyvin keskusteltu aihe
Re: Ei kierrä
Siellä on vikatila päällä jostain syystä. Eikö mikään häiriö valo pala mittaristossa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Ei kierrä
Ei oo mitää vikakoodia. Pystykös mersussa ite nollaamaan vikatiedot? Eka mersu itsellä joten hieman pihalla vielä näistä hommista....
Re: Ei kierrä
Pystyy jos omistaa testerin. Stari on kuitenkin paras mersuun. Sillä voi tehdä muutakin kuin nollailla vikakoodeja
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Ei kierrä
Miksi pitäis kiertää paikallaantolu kirjoitti:Ei oo mitää vikakoodia. Pystykös mersussa ite nollaamaan vikatiedot? Eka mersu itsellä joten hieman pihalla vielä näistä hommista....
Jos ei ole testerissä käynnyt niin miten teidät että ei ole
Vika koodeja
Taitaa mennä vika koodit ja mitaristoon tulevat ilmoitukset
Sekaisin
Monissa vioissa ei syty edes mitään valoa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Jaa onikn ihmeellinen homma ettei pala mittaristossa valo jos vikatila päällä. Pitääkin käydä lukemassa koodit...
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Jep *:rin piuhan pässä saa suntaa mikä sitä vaivaatolu kirjoitti:Jaa onikn ihmeellinen homma ettei pala mittaristossa valo jos vikatila päällä. Pitääkin käydä lukemassa koodit...
jos ei mitään vialisia letkuja johtoja, vuotoja tms poikeavaa katsomalla näy
Oikeastaan sitä harvemasta sytyy mitä vanhempi on
(yleisesti kannattaa myös laittaa auton tiedot "211, 203, 210, 202, ikä" niin saa ehkä parmin vastauksia)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 270 CDI: Ei kierrä
w210 ja vm 2000
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Onko siellä autossa mitään teho/tuhoboxia? Itsellä imm huijausboxi sai aikaan sen, että 320 CDI ei kiertänyt, kun 1500 rpm. Normaalistihan vikatila on silleen, että ei kierrä yli 3000 rpm. Paikallaan kait muutenkaan pitäisi tuon enempää kiertää, mutta sulla ei siis ajossakaan kierrä yli 2000?
Tämä oli vaan veikkaus, starilla sitten tarkempaa tietoa viasta, jos ei ole mitään omia virityksia siellä.
Tämä oli vaan veikkaus, starilla sitten tarkempaa tietoa viasta, jos ei ole mitään omia virityksia siellä.
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Paras viedä starin piuhan päähän jollekkin foorumilaiselle. Missä päin asustat niin voisi stari olla yllätävän lähellä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Eli juurikin *:rin piuhan päähän kun testeriin hakeutuutolu kirjoitti:w210 ja vm 2000
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Pari veikausta viasta
EGR, ahtopaine vuoto
imuilman läpötilan anturi
paineen muunin, alipaine vuoto
E: -294
EGR, ahtopaine vuoto
imuilman läpötilan anturi
paineen muunin, alipaine vuoto
E: -294
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Edellinen omistaja sano tietokoneella jotain tehneensä autolla. Jos nyt oikein muistan niin puhu jotaiin imukanavan läppien aukaisemisesta. Tiedä sitten mitä siellä oikeasti on tehty. Tyhjäkäynti heijaa ihan vähän kuulemma tämän seurauksena. Asikkalassa auto sijaitsee...
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Ei niitä imusarjan läppiä saa aukiasentoon tietokonella . Ainut mitä voi tehdä on läppämoottorin poisto ohjelmasta. Läpät pitää manuaalisesti lukita auki asentoon tai poistaa kokonaan
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Kävin Lahdessa yhdellä pajalla niin kyllä se tietokoneella ohjas niitä läppiä sekä auki,että kiinni asentoon. Sivusta vaan seurasin, mutta ehkä ei sitten pysty lukitsemaan,aukiasentoon. En tiedä.arska10 kirjoitti:Ei niitä imusarjan läppiä saa aukiasentoon tietokonella . Ainut mitä voi tehdä on läppämoottorin poisto ohjelmasta. Läpät pitää manuaalisesti lukita auki asentoon tai poistaa kokonaan
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Kyllähän starilla pystyy tuota läppämoottoria ajelemaan edes takaisin, muttei lukittua auki asentoon
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Päivitellääs sen verran että tänään ajoin töihin ja takas ilman ongelmia. Äsken taas kun ajoin niin löi vikatilaan...
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Taisi olla juurikin näin.arska10 kirjoitti:Ei niitä imusarjan läppiä saa aukiasentoon tietokonella . Ainut mitä voi tehdä on läppämoottorin poisto ohjelmasta. Läpät pitää manuaalisesti lukita auki asentoon tai poistaa kokonaan
Re: 270 CDI: Ei kierrä
koodi p0110-002. b17 (imuilman lämpötilan tunnistin) signaalijännite on liian korkea
koodi p0100-001. b2/5 (ilmamassan kuumakalvomittain) signaalijännite on liian alhainen
koodi p1664-002 automaattinen sähköinen lisälämitin laitevika
Eli vissiin ilmamassamittari rikki? Mikäs toi sähköinen lisälämmitin on? peilien lämmitin?
koodi p0100-001. b2/5 (ilmamassan kuumakalvomittain) signaalijännite on liian alhainen
koodi p1664-002 automaattinen sähköinen lisälämitin laitevika
Eli vissiin ilmamassamittari rikki? Mikäs toi sähköinen lisälämmitin on? peilien lämmitin?
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Ei ole peilejen lämmitys.Vaan sisälle puhaltavan ilman lisälämmitin joka on sähkö vastus
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Ilmamassamittari vaihtoon. Samalla mahdollisesti tukkeutunut ilmansuodatin joka aiheuttaa ilmamassamittarin vikaantumisen.
wiimax.fi
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Sitä koodia, kun olisi painanut sieltä olisi tullut mittaus ohjeet. Noi kai tarkottaa, että se ulos tuleva jännite poikkeaa "oikeista arvoista"?. Mutta mittasin itse kuitenkin, että se ilmamassamittari saa oikeaan paikkaan 5v ja 12v ohjeiden mukaan ja ulos kun ei tullut mitään niin rikki oli.
E: ja sieltä ei ilmeisesti löytynyt mitään huijausboxia imm ja ECU:n väliltä?
E: ja sieltä ei ilmeisesti löytynyt mitään huijausboxia imm ja ECU:n väliltä?
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Jaahas... missäs toi vastus sijaitsee? Pitääkin huomenna tarkastella sulakkeet ensimmäisenä.. Vai onkos noissa joku tyyppivika?
Mega-autossa kävi vaimo lukemassa vikakoodit. Itse sain lappusen vain missä noi koodit on... Eli ei oo tietoa jännitteistä...
Ei oo huijausboxia tossa vehkeessä.
Mega-autossa kävi vaimo lukemassa vikakoodit. Itse sain lappusen vain missä noi koodit on... Eli ei oo tietoa jännitteistä...
Ei oo huijausboxia tossa vehkeessä.
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Kannattaa käydä Lahdessa MBA-autossa tompan juttusilla, se osaa tehdä muutakin, kun lyyä lapun käteen ja sitten asiakas jää ihmettelemään, että mitäs seuraavaksi. Saattaa säästääkkin muutaman euron
http://www.ad-finland.com/toimipisteet/ ... rjaamo-mba" onclick="window.open(this.href);return false;
Joku nyt osaa varmaan sanoa tuosta suoraan, että vika on siinä imm:ssä. Itse vaan en osia lähde ostamaan, ennenkuin olen tutkinut liittimet ym. Toisaalta, jos joutuu vieraalla käyttämässä luettavana, ehkä edulliset osat kannattaa suosiolla vaihtaa.
Ja se kuuluisa joku voi kertoa missä toi vastus sijaitsee, mutta vikatilaan se ei kyllä vaikuta. Virtaa se saa suoraan, mutta en osaa sanoa onko siinä ohjauksessa joku sulake.
E: se vastus kun hajoaa (tai sen ohjaus tai joku ) se tyhjentää sitten akun nopeasti, jos se jää päälle.
Tässä juuri arvottiin yksi päivä, että onko väyrysessä, jossa on alkuperäinen webasto myös toi vastus vai ei, osaako joku tähän kertoa varmuutta?
http://www.ad-finland.com/toimipisteet/ ... rjaamo-mba" onclick="window.open(this.href);return false;
Joku nyt osaa varmaan sanoa tuosta suoraan, että vika on siinä imm:ssä. Itse vaan en osia lähde ostamaan, ennenkuin olen tutkinut liittimet ym. Toisaalta, jos joutuu vieraalla käyttämässä luettavana, ehkä edulliset osat kannattaa suosiolla vaihtaa.
Ja se kuuluisa joku voi kertoa missä toi vastus sijaitsee, mutta vikatilaan se ei kyllä vaikuta. Virtaa se saa suoraan, mutta en osaa sanoa onko siinä ohjauksessa joku sulake.
E: se vastus kun hajoaa (tai sen ohjaus tai joku ) se tyhjentää sitten akun nopeasti, jos se jää päälle.
Tässä juuri arvottiin yksi päivä, että onko väyrysessä, jossa on alkuperäinen webasto myös toi vastus vai ei, osaako joku tähän kertoa varmuutta?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Se onko lämmitin on helppo varmistaa katsomalla näkyy siinä paisunta säilön vieressä,noroljan kirjoitti:Kannattaa käydä Lahdessa MBA-autossa tompan juttusilla, se osaa tehdä muutakin, kun lyyä lapun käteen ja sitten asiakas jää ihmettelemään, että mitäs seuraavaksi. Saattaa säästääkkin muutaman euron
http://www.ad-finland.com/toimipisteet/ ... rjaamo-mba" onclick="window.open(this.href);return false;
Joku nyt osaa varmaan sanoa tuosta suoraan, että vika on siinä imm:ssä. Itse vaan en osia lähde ostamaan, ennenkuin olen tutkinut liittimet ym. Toisaalta, jos joutuu vieraalla käyttämässä luettavana, ehkä edulliset osat kannattaa suosiolla vaihtaa.
Ja se kuuluisa joku voi kertoa missä toi vastus sijaitsee, mutta vikatilaan se ei kyllä vaikuta. Virtaa se saa suoraan, mutta en osaa sanoa onko siinä ohjauksessa joku sulake.
E: se vastus kun hajoaa (tai sen ohjaus tai joku ) se tyhjentää sitten akun nopeasti, jos se jää päälle.
Tässä juuri arvottiin yksi päivä, että onko väyrysessä, jossa on alkuperäinen webasto myös toi vastus vai ei, osaako joku tähän kertoa varmuutta?
ei kyllä muistu miellen yhtään cdi koneella olluta 210 missä sitä ei ole ollut(tosin juuri mitään juuri muista)
-283
E: ja helppo poistaa toiminsat virta johto irti
Viimeksi muokannut CDI203, Pe 12.12.2014 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 270 CDI: Ei kierrä
No katotaan eka kuin hvin toi auto rupeaa lämpenemään ihan termarin vaihdolla. Huomenna pitäisi hakea uusi paikalliselta varaosamyyjältä. Tällä hetkellä lämmöt siinä +60 astetta ja pahvi tuolla keulalla...
Onkos se sähkölämmitin hieman samanlainen "purkki" kuin paisarin säiliö ihan siinä vieressä?
Onkos se sähkölämmitin hieman samanlainen "purkki" kuin paisarin säiliö ihan siinä vieressä?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270 CDI: Ei kierrä
saman tyylinen muovi siinä päällätolu kirjoitti:No katotaan eka kuin hvin toi auto rupeaa lämpenemään ihan termarin vaihdolla. Huomenna pitäisi hakea uusi paikalliselta varaosamyyjältä. Tällä hetkellä lämmöt siinä +60 astetta ja pahvi tuolla keulalla...
Onkos se sähkölämmitin hieman samanlainen "purkki" kuin paisarin säiliö ihan siinä vieressä?
kyllä se ilman sitäkin lämpenee kunhan on muuten kunnossa
-281
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Ainahan on mahdollista että vika on johdotuksessa. Korjaamolla nämä menee tosi helposti ja nopeasti; uusi osa paikalleen toimii vika oli siinä. Ellei toimi tutkitaan lisää ja vaihdetaan vanha osa takaisin.noroljan kirjoitti:Joku nyt osaa varmaan sanoa tuosta suoraan, että vika on siinä imm:ssä. Itse vaan en osia lähde ostamaan, ennenkuin olen tutkinut liittimet ym. Toisaalta, jos joutuu vieraalla käyttämässä luettavana, ehkä edulliset osat kannattaa suosiolla vaihtaa.
Itselle en muista sattuneen tutkittavaksi yhtään ilmamassamittarivikaa jossa kyse olisi johtoliittimen tai johtojen vaurioista, sitten jos on vikamuistissa muutakin pysyvää siitä näkee heti että virrat puuttuu.
wiimax.fi
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Tulin juuri toissapäivänä käyneeksi MBA:ssa. Otti välillä kierroksia 3000 ja välillä ihan normaalisti, siis autoa välillä edes sammuttamatta. Kone näytti että ilmamassamittari kiukkuaa. Uusittiin se ja ongelma hävisi. Vikatilaanhan se tietysti voi mennä vaikka kuinka monesta asiasta, mutta ilman staria se on melkein arvailua.noroljan kirjoitti:Kannattaa käydä Lahdessa MBA-autossa tompan juttusilla, se osaa tehdä muutakin, kun lyyä lapun käteen ja sitten asiakas jää ihmettelemään, että mitäs seuraavaksi. Saattaa säästääkkin muutaman euron
http://www.ad-finland.com/toimipisteet/ ... rjaamo-mba" onclick="window.open(this.href);return false;
Joku nyt osaa varmaan sanoa tuosta suoraan, että vika on siinä imm:ssä. Itse vaan en osia lähde ostamaan, ennenkuin olen tutkinut liittimet ym. Toisaalta, jos joutuu vieraalla käyttämässä luettavana, ehkä edulliset osat kannattaa suosiolla vaihtaa.
Ja se kuuluisa joku voi kertoa missä toi vastus sijaitsee, mutta vikatilaan se ei kyllä vaikuta. Virtaa se saa suoraan, mutta en osaa sanoa onko siinä ohjauksessa joku sulake.
E: se vastus kun hajoaa (tai sen ohjaus tai joku ) se tyhjentää sitten akun nopeasti, jos se jää päälle.
Tässä juuri arvottiin yksi päivä, että onko väyrysessä, jossa on alkuperäinen webasto myös toi vastus vai ei, osaako joku tähän kertoa varmuutta?
Sanoi myös että kone näyttää että vastus vesilämmitin on pimeänä (jota en vaan tiennyt siinä edes olevan) Kyllä se siinä paisuntasäiliön vieressä on.
Sanoi myös että (270cdi-00) näissä alkuperäisasennuksena vain just toi vastuslämmitin ja Webaston on saanut ruksaamalla varusteisiin tai jälkiasennuksena. Että kuulemma näin päin.
Sille vastuslämmittimelle ei ole mitään erillistä nappia, Webastolle kyllä se yhden ledin nappi (itsellä ajon aikainen, ilman ajastuskelloa).
Kuinkahan kuumaa se työntäiskään jos laittais myös ton vastuslämppärin toimimaan?
Re: 270 CDI: Ei kierrä
Se nappi on nähtävästi jokatapauksessa, jos webasto on niin ohjaa sitä, muuten ohjaa sähkövastusta (Mulla siis samainen nappi löytyy, eberi on jälkiasennettu ja sille on ihan omat nappinsa ja kellonsa muualla)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01