W124 Coupet vähissä
W124 Coupet vähissä
Missähän piilee syy ettei noita ole myynnissä. Muita malleja tuodaan pilvin pimein, mutta, missä 124 CE:t ovat ?
Tietysti auto on erikoismallia jota on muutenkin vähemmän kuin sedaneita, mutta selittääkö tuo asian.
Tietysti auto on erikoismallia jota on muutenkin vähemmän kuin sedaneita, mutta selittääkö tuo asian.
Olisiko syynä, että useilla yksityillä omistajilla kyseisen mallin auto vain kesä/harrastekäytössä, eli pirssit nyt talviteloilla..
Veikkaanpa, kevätauringon sulattaessa viimeisiä lumia, niitä ilmestyy taas myyntilistoille enempi?..
Veikkaanpa, kevätauringon sulattaessa viimeisiä lumia, niitä ilmestyy taas myyntilistoille enempi?..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Joopajoo, mutta mihin hintaan..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: W124 Coupet vähissä
Eihän hyvistä autoista kukaan tohdi luopuaBenzo kirjoitti:Missähän piilee syy ettei noita ole myynnissä. Muita malleja tuodaan pilvin pimein, mutta, missä 124 CE:t ovat ?
...tai ehkä jos nuo talliasiat järjestyvät, niin voisi käydä uutta projektia tuumailemaan....
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Minäkin etsiskelin kesällä kiivaasti 300CE:tä.. Hinnat pyöri siinä 11-15t€uron paikkeilla.. ja autojen kunto vaihteli käsittämättömän kämysestä ihan siisteihin.. mutta niitten hinta sit olikin jopa yli ton 15..
Sitten sukulaiset, tuttavat yms. puhui järkä ja ostin nykyisen.. enkä oo katunut päivääkään..
Toivottavasti läydät mieleisen pelin!
Sitten sukulaiset, tuttavat yms. puhui järkä ja ostin nykyisen.. enkä oo katunut päivääkään..
Toivottavasti läydät mieleisen pelin!
MB 220 D "Väykky" -96
Aiemmin:
W124 230 CE Sportline -90
W124 300 TDT -91 automatic.
W123 300D -80 automatic
W126 280SE -81manual
+ pari portteria, hiace, Mitsu, Bedford, GMC, Mazdoja, Lada,
Aiemmin:
W124 230 CE Sportline -90
W124 300 TDT -91 automatic.
W123 300D -80 automatic
W126 280SE -81manual
+ pari portteria, hiace, Mitsu, Bedford, GMC, Mazdoja, Lada,
Re: W124 Coupet vähissä
Sikatyytyväisillä omistajillaan, luonnollisesti!Benzo kirjoitti:Missähän piilee syy ettei noita ole myynnissä. missä 124 CE:t ovat ?
mannesman kirjoitti:Minäkin etsiskelin kesällä kiivaasti 300CE:tä.. Hinnat pyöri siinä 11-15t€uron paikkeilla.. ja autojen kunto vaihteli käsittämättömän kämysestä ihan siisteihin.. mutta niitten hinta sit olikin jopa yli ton 15..
Sitten sukulaiset, tuttavat yms. puhui järkä ja ostin nykyisen.. enkä oo katunut päivääkään..
Toivottavasti läydät mieleisen pelin!
Joo, kunto vaihtelee mahdottomasti, ja "normaalikuntoisesta" vähän ajetusta saa maksaa paikoin jopa ylihintaa Yksilöä on aina vaikea löytää, ja sellaisessakaan ei saisi hinta olla ihan mahdottomia. Ei tässä niin kuume ole päällä, mutta täytyy pitää silmät auki
Emännän kaverilla on kaupan varsin siisti 230CE, vaan en muista nyt kilsoja enkä edes vuosimallia pilkuntarkasti Hyvillä varusteilla on kuitenkin.
Tiedä sitten ovatko 2,3-litraiset kovasti vaikeampia kaupata, kaikki tuntuvat halajavan kutoskoneista Toisaalta rauhalliseen kupee-cruisailuun voisi istua pienempikin kone kunnialla, tai ainakin avokkaaseen . Kaiken kaikkiaan ei C124 mikään ultimaatti räppäilylaite ole muutenkaan, sofistikoitunut matka-auto pikemminkin.
Tiedä sitten ovatko 2,3-litraiset kovasti vaikeampia kaupata, kaikki tuntuvat halajavan kutoskoneista Toisaalta rauhalliseen kupee-cruisailuun voisi istua pienempikin kone kunnialla, tai ainakin avokkaaseen . Kaiken kaikkiaan ei C124 mikään ultimaatti räppäilylaite ole muutenkaan, sofistikoitunut matka-auto pikemminkin.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Jos tähän vielä henkilökohtaista mielipidettä viskoo, niin omaan silmään - siis tähän yläpäässä olevaan - keskisarjan coupekoreista istuu parhaiten juuri tämä puheena oleva "pikku-SEC". Malli olisi saattanut olla omakin valinta, jos neliovisuuden vaatimus ei olisi ollut ehdoton.
Aiemminkin on tullut muisteltua erästä artikkelia, jossa esiteltiin 123-coupet. Kokonaisuutena toimittajat pitivät 230-mallia tasapainoisempana kuin 280-versiota, vaikka isompi tietenkin oli nopeampi - ainakin suorilla
Aiemminkin on tullut muisteltua erästä artikkelia, jossa esiteltiin 123-coupet. Kokonaisuutena toimittajat pitivät 230-mallia tasapainoisempana kuin 280-versiota, vaikka isompi tietenkin oli nopeampi - ainakin suorilla
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Joitakin vuosia sitten AutoMotor&Sportissa oli erilaisten 124-mallien vertailu, eli erilaisia bensa- ja dieselmoottoreita ja manuaali ja automaattilootia sekaisin. Parhaaksi yhdistelmäksi valittiin 6-pyttyinen bensakone ja automaattilaatikko. Tässä asiassa olen täysin samaa mieltä saksalaisten kanssa.Kaapo kirjoitti:Aiemminkin on tullut muisteltua erästä artikkelia, jossa esiteltiin 123-coupet. Kokonaisuutena toimittajat pitivät 230-mallia tasapainoisempana kuin 280-versiota, vaikka isompi tietenkin oli nopeampi - ainakin suorilla
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
- Paikkakunta: Espoo
Heh Joo, eihän tosta autoa saa enää tekemälläkään Tuo ratti kyllä kuuluisi johonkin muuhun autoon ... sitäpaitsi olen kuullut sellaista, että linnunpaska on yksi maalipintaa tehokkaimmin tuhoavista luontaisista yhdisteistä, joten ainakin takakontin kannen luultavasti joutuu vähintäänkin maalaamaan uudelleenJarno.v kirjoitti:Meinaatteko että ne on siinä iäksi kiinni?
Että se on nyt raiskattu kun on ruuvattu siipi ja ratti kiinni..
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
- Paikkakunta: Espoo
Nii kyllähän siitä pitää mieleisen näköinen tehdä Jokainen omalla tyylillään, ei toi nyt iha 100% ole minunkaan mieleen, mut pienillä muutoksilla siitä tulis hyvännäköinen. Tottakai on eri asia sitten paljonko ne pienet muutokset kustantaa.Jarno.v kirjoitti:Meinaatteko että ne on siinä iäksi kiinni?RH kirjoitti:Ja ihan HIRVEÄ ratti!m4rcuz kirjoitti:Hieno Coupé muuten, mutta jostain ihme syystä pilattu hirveällä takasiivellä
Että se on nyt raiskattu kun on ruuvattu siipi ja ratti kiinni..
MB S202 C180 -00
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
Etenkin kun pelonsekaisin tuntein menisi katsomaan, että kuinka hirveät noi penkit sitten ovatkaan.. Mutta se on jonkun näkemys ollut taas aiheesta ja lie ei hyvä ollut, kun heti piti päästä eroon..Michael M. kirjoitti:Nii kyllähän siitä pitää mieleisen näköinen tehdä Jokainen omalla tyylillään, ei toi nyt iha 100% ole minunkaan mieleen, mut pienillä muutoksilla siitä tulis hyvännäköinen. Tottakai on eri asia sitten paljonko ne pienet muutokset kustantaa.Jarno.v kirjoitti:Meinaatteko että ne on siinä iäksi kiinni?RH kirjoitti:Ja ihan HIRVEÄ ratti!m4rcuz kirjoitti:Hieno Coupé muuten, mutta jostain ihme syystä pilattu hirveällä takasiivellä
Että se on nyt raiskattu kun on ruuvattu siipi ja ratti kiinni..
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Miten niin näitä kupeita on vähän?? Ei ainakaan täällä Kotkassa...
Täällä tiedän olevan ainakin 4 CE:tä jokapäiväisessä ajossa.... (joista tosin 1 on minun)
Täällä tiedän olevan ainakin 4 CE:tä jokapäiväisessä ajossa.... (joista tosin 1 on minun)
Edelliset mercedekset:
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
Ja Nettiautossa aikamoinen valikoima kaupan.. tosinne eivät ilmaannu hakuehdolla "W124", vaan "CE". Valikoimaa siis on, mutta ei kovin paljon minun ehdoillani (automaatti, ilmastointi, miel. vaalea veluuriverhoilu, vm. 1990-> kaikkina muina väreinä paitsi harmaana, valkoisena ja punaisena ).SLC-450 kirjoitti:Miten niin näitä kupeita on vähän?? Ei ainakaan täällä Kotkassa...
Täällä tiedän olevan ainakin 4 CE:tä jokapäiväisessä ajossa.... (joista tosin 1 on minun)
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Itselläkin oli CE hakusessa ennenku sattu tää 190 kohdalle.
Mullakin kriteerit oli sitä luokkaa että ei montaa tullu vastaan.
-musta (tai 199-väri)
-musta nahkasisusta
-300CE (miel. 24V)
-ilmastointi
-miel. alle 200tkm ajettu + huoltokirja
...nirso mikä nirso...
Mullakin kriteerit oli sitä luokkaa että ei montaa tullu vastaan.
-musta (tai 199-väri)
-musta nahkasisusta
-300CE (miel. 24V)
-ilmastointi
-miel. alle 200tkm ajettu + huoltokirja
...nirso mikä nirso...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
- Paikkakunta: Espoo
Siellä se nyt ois
Tais olla foorumillaki ilmotus!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=211028
Tais olla foorumillaki ilmotus!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=211028
MB S202 C180 -00
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
Harvinaisempaa autoa kun etsii, niin saa aina varautua siihen, ettei auton osto onnistu huomenna, ei välttämättä edes kuukauden sisällä.
Aikanaan kun metsästin SEC:tä, minulta loppui into ennenkuin löysin sopivaa, samoin kävi CE:n kanssa. Varsinkin, jos laittaa tiukat kriteerit, homma voi joskus osoittautua suorastaan mahdottomaksi. Ja joskus taas upea yksilö kävelee samoin tein vastaan. Elämä on ihmeelllistä.
Saa nähdä, miten kesäautoprojektilleni käy, sentään puoli vuotta aikaa löytää sopiva....
Aikanaan kun metsästin SEC:tä, minulta loppui into ennenkuin löysin sopivaa, samoin kävi CE:n kanssa. Varsinkin, jos laittaa tiukat kriteerit, homma voi joskus osoittautua suorastaan mahdottomaksi. Ja joskus taas upea yksilö kävelee samoin tein vastaan. Elämä on ihmeelllistä.
Saa nähdä, miten kesäautoprojektilleni käy, sentään puoli vuotta aikaa löytää sopiva....
Mercedes-Benz - Mitä muuta terve mies voi tarvita?