Ensin alkoi vinkua kierrosten mukaan C220cdi:n ohjaustehostin ja nyt aivan räpättää. Pakkasta -7 astetta ja mittatikku tehostimensäiliössä näyttää olevan 20 asteen kohdalla minimissä.
Onko tohon nyt vaihdettava uusi ohjaustehostin kun ympäriinsä öljyssä konehuone tehostimen ympäriltä? Millasta öljyä siihen on laitettava ja mitä tulee suunnilleen maksamaan ko.tehostimen vaihto.
Aluksi epäilin ahdinta mutta ääni tulee kuitenkin ohjaustehostimesta, tuskin muuta mahtaa kun vaihtaa sen vaiko? Ajettu 231000km.
Ps. Mistä hitosta se työntää öljyä ulos kun ei ainakaan paikallaanollessa saa selvää?
W203:n ohjaustehostin räpättää...
Re: W203:n ohjaustehostin räpättää...
Tosi harvinaista että mersun tehostimen pumppu menee rikki..voi olla että vaahtoaa ja siksi tulee jostain yli eli koetas vaihtaa öljyt ensin.
Febin öljyä ..vihreää,sinistä ehkä..katso ohjekirjasta.
Ota myös moniurahihna pois ja sitten kuuntele ääntä ja pyörittele rullia.
Febin öljyä ..vihreää,sinistä ehkä..katso ohjekirjasta.
Ota myös moniurahihna pois ja sitten kuuntele ääntä ja pyörittele rullia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W203:n ohjaustehostin räpättää...
Riittääkö pelkkä öljyn lisäys vai täytyykö ne vaihtaa?
Re: W203:n ohjaustehostin räpättää...
Kokeile lisätä mutta jos vaikka vaahtoaa niin se voisi asettua jos uudet vaihtaa...ei sinne paljoa mene.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W203:n ohjaustehostin räpättää...
Stefahan noista taitaa mennä