Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
KK
Vakiokalustoa
Viestit: 70 Liittynyt: Pe 11.06.2004 00:36
Paikkakunta: Jääli
Viesti
Kirjoittaja KK » Ke 19.01.2005 17:44
Onko noissa pohjapanssareissa (peltisissä) isoa eroa eri mallien välillä? Käykö esim. 200D:n panssari 260E:hen?
[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva043.jpg]Nissan 200sx -93[/url]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_0178.jpg]VW Golf Cabriolet -80[/url]
Fiat 127 -78
Perheessä lisäksi [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva006.jpg]MB C 200 CDI -00[/url]
Ex [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_2306.jpg]MB 260EA -87[/url]
Kimmo S.
Mersumies
Viestit: 696 Liittynyt: La 12.07.2003 00:26
Viesti
Kirjoittaja Kimmo S. » Ke 19.01.2005 18:09
Etummainen panssari tod.näk. sopii, mutta öljynvaihto reikä ei ole oikealla kohdalla tms. näin ainakin muovisen kanssa.
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » Ke 19.01.2005 18:23
ainakaan muovisissa diiseleitten pohjapanssareissa en ole nähny koko öljyjen tyhjennys reikää.. on pitänyt aina käyttää panssari pois
HVM
Hupimestari
Viestit: 3410 Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas
Viesti
Kirjoittaja HVM » Ke 19.01.2005 18:27
Mika.T kirjoitti: ainakaan muovisissa diiseleitten pohjapanssareissa en ole nähny koko öljyjen tyhjennys reikää.. on pitänyt aina käyttää panssari pois
Minkähän takia? On tullut ihmeteltyä tyota itsekin. Voihan siihen kaluta reiän tietysti jälkikäteenkin
AM
Tuningspesialisti
Viestit: 3179 Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti
Kirjoittaja AM » Ke 19.01.2005 19:46
"483 harder springs and undershields"
Tuommosella koodilla löytyy ainakin minulta rautainen panssari jossa on reikä öljyvaihtoa varten.No eipä ole tuohonkaan suuri homma tehdä uutta reikää...
Mites kallistuksenvakaaja kun on erilainen,onko sen takia panssarikin erilainen?
Pasi H.
Mersumies
Viestit: 1349 Liittynyt: Ma 12.07.2004 21:24
Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja Pasi H. » Ke 19.01.2005 21:24
Itse en koe sitä pohjapanssarin irroitusta niin työlääksi hommaksi, että jaksaisin alkaa siihen reikää tekemään. (Tosin meillä on töissä nosturit)
Öljynsuodattimen vaihdon yhteydessä kuitenkin valuu öljyt pohjalevyn päälle ja sit täytyy kuitenkin se irrottaa että saa ne putsattua pois. Itse ainakin putsaan, ettei mersu ala merkkaamaan reviiriään
Passat Variant 1.9TDI 2001
jarski
Asiantuntija
Viestit: 2157 Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula
Viesti
Kirjoittaja jarski » To 20.01.2005 21:03
AM kirjoitti:
Mites kallistuksenvakaaja kun on erilainen,onko sen takia panssarikin erilainen?
Ei.. Kerran laitettiin 200D:stä kotoisin oleva pohjapanssari 300TDT:hen.. Meni heittämällä.
w115,123,124,126,210 yms.