Täällä nyt ehdotellaan lämpimikseen autoja, joita en varmasti osta...tn62634 kirjoitti:Itseasiassa taitaa ollakin vanha Berliinin taksi: Destination: Branch Berlin, mutta plussaahan se vaan on.
Tässäkin olisi ihan nätti, kun vaan maskin vaihtaisi: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/7909217" onclick="window.open(this.href);return false;
W202 C180 kukkii kesäisesti ja dieseleitä katellaan...
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Osta se halvin 230 väyrynen ja aja sen mitä ajat hymyssä suin...luulen että jos se olisi ruosteetonkin niin et varmaan aja sillä vuottakaan...tällöin on se auton arvon putoaminen pienempi kuin sillä 3t autolla.
Niin ja jos ostat sen 230 väykyn niin automaatilla sitten..toinen hyvä ja ripeä olisi E200kompressor väyrynen..tosin harvinainen suomessa.
Niin ja jos ostat sen 230 väykyn niin automaatilla sitten..toinen hyvä ja ripeä olisi E200kompressor väyrynen..tosin harvinainen suomessa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Ite en kanssa maksaisi "extraa" siitä, että väyrynen on "ruosteeton". Moni tuolla nettiautossa näyttää myyvän ruosteettomia tai juurikin näitä, "no vähän on ruostetta, mutta niinhän näissä kaikissa". Se vähän tarkoittaa vaan sitä näkyvää osaa ja nämä ruosteettomina myytävät on ruosteettomia niin kauan, kun myyjä ei ole autoa purkanut helmoista/koteloista ja on tietämätön ruosteesta
On kyllä sellanen auto tuo väykky maatumaan, että vaikea paikka on sellaista ostaa. Itse kanssa ostaisin halvimman mikä ei ole läpi mätä ja siitä tekee/ teettää vaikka ehjän pelin. Siis jos autoa meinaa pitää yli vuoden
Tässä kuva omasta edellisestä "ruosteettomasta" saman aikakauden ässästä, pinnalla ei tuolloin näkynyt missään ruostetta, mutta helmat, kun irrotti, niin ylläri oli valmis: Takaa tunkin nostopisteestä tuo kuva.
Tutulla oli tollanen "ruosteeton" väykky, eli pintapelleissä ei näkynyt mitään, mutta muovit ja helmat kun pohjasta irrotti, ni kappas hitsailuksi meni
Tässä meidän väykky, nyt se ollut faijalla pohjasta hitsattavana kuukauden ajan ja pintapelleistä löytyi ton verran ruostetta, pohja oli hyvännäköinen, ennenkuin purki osat pois edestä: Kyllä siitä vielä auto tulee
E: Se mitä yritin kertoa, niin kohtuu vaikea on tuollaisesta päältäpäin ruosteettomastakin väykystä sanoa missä kunnossa se oikeasti on. Sellaisesta sitten kun maksaa kunnon hinnan ja hitsaukseen menee lopulta kuitenkin. Pistää harmittamaan enempi, kun että on jo valmiiksi ostanut sellaisen minkä vioista tietää.
On kyllä sellanen auto tuo väykky maatumaan, että vaikea paikka on sellaista ostaa. Itse kanssa ostaisin halvimman mikä ei ole läpi mätä ja siitä tekee/ teettää vaikka ehjän pelin. Siis jos autoa meinaa pitää yli vuoden
Tässä kuva omasta edellisestä "ruosteettomasta" saman aikakauden ässästä, pinnalla ei tuolloin näkynyt missään ruostetta, mutta helmat, kun irrotti, niin ylläri oli valmis: Takaa tunkin nostopisteestä tuo kuva.
Tutulla oli tollanen "ruosteeton" väykky, eli pintapelleissä ei näkynyt mitään, mutta muovit ja helmat kun pohjasta irrotti, ni kappas hitsailuksi meni
Tässä meidän väykky, nyt se ollut faijalla pohjasta hitsattavana kuukauden ajan ja pintapelleistä löytyi ton verran ruostetta, pohja oli hyvännäköinen, ennenkuin purki osat pois edestä: Kyllä siitä vielä auto tulee
E: Se mitä yritin kertoa, niin kohtuu vaikea on tuollaisesta päältäpäin ruosteettomastakin väykystä sanoa missä kunnossa se oikeasti on. Sellaisesta sitten kun maksaa kunnon hinnan ja hitsaukseen menee lopulta kuitenkin. Pistää harmittamaan enempi, kun että on jo valmiiksi ostanut sellaisen minkä vioista tietää.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Kiitos vastauksista, hyvin saatte W210-kuumetta laskemaan lähelle kuumeettomuutta. Elikkä tähänkään yksilöön ei kannata rahojaan pistää, vaikka hinnan saisi painettua kahden tonnin pintaan? Puhelimessa sain kattavat speksit, hyvä historia, mutta näkyviä ruosteita siis kylkilistojen päällä ja etumaskin alareunassa...eli siis varmaan löytyy piilosta vielä roimasti lisää? Hyvä tekniikka ja eritoten luotettava motti eivät sitten auta tarpeeksi?
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/e/ ... vifNav=Y#3" onclick="window.open(this.href);return false;
Että tähänkö W202-sarjalaiseen sittenkin rahani sijoittaisin? Että olisi kokonaistaloudellisin vaihtoehto..? Puhelimessa yhtä vakuuttava yksilö kuin ilmoituksenkin perusteella.
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/c/ ... vifNav=Y#1" onclick="window.open(this.href);return false;
Samassa liikkeessä tuttu malli, mutta dieselinä...bensana oli hirveä syöppö...mentiin kyllä nyt "off topic"...
http://m.nettiauto.com/volvo/s80/798590 ... 3&vifNav=Y" onclick="window.open(this.href);return false;
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/e/ ... vifNav=Y#3" onclick="window.open(this.href);return false;
Että tähänkö W202-sarjalaiseen sittenkin rahani sijoittaisin? Että olisi kokonaistaloudellisin vaihtoehto..? Puhelimessa yhtä vakuuttava yksilö kuin ilmoituksenkin perusteella.
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/c/ ... vifNav=Y#1" onclick="window.open(this.href);return false;
Samassa liikkeessä tuttu malli, mutta dieselinä...bensana oli hirveä syöppö...mentiin kyllä nyt "off topic"...
http://m.nettiauto.com/volvo/s80/798590 ... 3&vifNav=Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Auto nosturille ja huolellinen tarkastus ruosteiden osalta. Myös W202 ruostuu, katsastus saatetaan keskeyttää kunnes omistaja irrottaa sivumuovit alapuolelta että katsastusmiies näkee niiden taakse, siellä 202 pahin ruostepaikka.
Volvo-linkkiä ei maksa vaivaa edes klikata
Volvo-linkkiä ei maksa vaivaa edes klikata
oulaistenliikenne.fi
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Olen Tampereella tarkkana kuin Etwas aina autokaupoissaan...dealer kirjoitti:Auto nosturille ja huolellinen tarkastus ruosteiden osalta. Myös W202 ruostuu, katsastus saatetaan keskeyttää kunnes omistaja irrottaa sivumuovit alapuolelta että katsastusmiies näkee niiden taakse, siellä 202 pahin ruostepaikka.
Volvo-linkkiä ei maksa vaivaa edes klikata
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Jos haluaa ruosteettoman niin katselee -04 ja uudempaa...olipa c tai e.
Vanhemmissa tai siis -93 tonne -04 täyttä paskaa.
Vanhemmissa tai siis -93 tonne -04 täyttä paskaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- Bercedes Menz
- Mersumies
- Viestit: 795
- Liittynyt: Ti 21.12.2010 18:21
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Tällä foorumilla on tällainen topikki. Otahan Etwas yhteyttä nimimerkki LappeenMersuun ja kysele mihin hintaan on luopumassa autostaan.
LappeenMersu kirjoitti:Elikkäs tilanne on sellainen, että tuli viime vuoden syyskussa hommattua Mb 220 cdi -01 henkilöauto automaattilaatikolla. Autosta olen pitänyt ja erityisesti sen ajo-ominaisuudet ovat tuntuneet erittäin hyviltä. Ainut robleema on se, että auton kuljetuskapasiteetti on meikäläiselle liian pieni. Eli vaihto farmariin on edessä. Budjetti on sellainen, että ihan uutukaiset ja vähän ajetut jäävät väliin. Vaihdokiksi olen katsellut w210 farmaria, mutta sitten rupesin tutkailemaan myös w124 farkkuja. Kysymykset arvon mersumiehille olisivatkin seuraavat:
1. Millainen on ajettevuudeltaan w124 verrattuna w210?
2. Varaosat ovat ilmeisesti samassa hintahaarukassa?
3. Mitä pitää huomioida hieroessa kauppaa w124:stä? Onko tässä mallissa jotain tyyppivikaa yms.?
Kertokaahan kokeneemmat mielipiteenne asiasta.
Mercedes-Benz W212 250cdi aut. pehmeä Avantgarde -11 (62tkm -->
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Nostatetahan taas kuumetta
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7927011" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7927011" onclick="window.open(this.href);return false;
W124 300 E -87 Aut.
Re: W210-hanke: ei tapahtunutkaan mitään...jos joskus...
Jää kyllä arvailun varaan juu...noroljan kirjoitti:Ite en kanssa maksaisi "extraa" siitä, että väyrynen on "ruosteeton". Moni tuolla nettiautossa näyttää myyvän ruosteettomia tai juurikin näitä, "no vähän on ruostetta, mutta niinhän näissä kaikissa". Se vähän tarkoittaa vaan sitä näkyvää osaa ja nämä ruosteettomina myytävät on ruosteettomia niin kauan, kun myyjä ei ole autoa purkanut helmoista/koteloista ja on tietämätön ruosteesta
...Oma loppuvuodesta -01 rekisteröity S210, joka oli mulla 2008-2015, oli ostaessani koko lailla ehjä ja ruosteettoman oloinen, mutta ajan saatossa siihenkin ilmestyi "väyrystautia". Muutama kummallinen ruostepaikka katossa, takaluukussa rekisterikilven valojen ympäristö alkoi kukkia, lokarin kaaret kuplia, kylläkin vasta piilosta sisäpuolelta. Lisäksi se normi kuvio, että sekä konepeittoon kuin lokasuojiin ilmestyneet kiveniskemät levisivät maalin alla kulovalkean lailla.
Mutta: kaveri, jolle auton myin, purki sen maalausprojektin alkajaisiksi osiin, ja mielenkiintoista kyllä, ruosteet rajoittuivat noihin näkyviin vaurioihin.Ovetkin ehjät, myös niiden tiivisteiden alta .
Kävin siis autoa uteliaisuuttani purettuna katsomassa ja esimerkiksi helmakotelot täysin terveet ja kovat. Ei edes pintaruostetta, eikä etulokasuojien allakaan ollut mitään muuta kuin kovaa peltiä
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... vifNav=Y#1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kävinpä sitten oheisen C180:n ostamassa ja 2700e oli kustannus...oli luonnossa just yhtä siisti kuin kuvissa.Eikä koeajolla saatikka reilun 200 kilometrin kotimatkalla löytynyt ylläreitä.Hiljaista ja vakaata kyytiä.Ruostekohdat todella pieniä ja vähäisiä, johtotähden juuren ympärillä pientä kupruilua ja takakontissa yksi pikkiriikkinen ruostekukkanen...ja siinäpä ne..kyllä tutkin autoa joka puolelta, yltäpäältä...alta...ainoa ensitilan huoltokohde on moniurahihna,joka on kuluneen oloinen ja pitää myös kitinää ajotauon jälkeen liikkeelle lähtiessä...hiljenee sitten ajossa.Kaikki varusteet toimii moitteettomasti, myös ilmastointi työntää kylmää, mutta raitisilmasuodatin syytä vaihtaa vai ottaisko vaan vanhan pois ja eikä laittaisi uutta tilalle...tulis ilma kunnolla ja vapaasti..nyt on suodatin selvästi tukkoinen.Ainoastaan takaluukun sähköisen avauksen nappi ei painettaessa saa mitään toimintaa aikaiseksi luukun suunnalla..mutta toi varuste nyt on käyttökelpoinen vain taksareille. Vakkarikin pelas loistavasti, sähköikkunat, elektroninen avain ja kaikki muu.Kesä-Good Yeareissa vielä pintaa..talvinastari-Nokialaiset puolet nastoistaan menettäneet ja muutenkin vanhat, joten ennen talvea ostan KITKAT alle.Niistä tykkäsin W124-sarjalaisessakin. Että tällainen tapaus, on kyllä hauskaa miten paljon isomman ja mukavamman auton oloinen tää C180 on tienpäällä kuin toi VW Bora, joka sekään ei oo huono, mutta kaikin puolin just kokoisensa tuntuinen...kuin "joka suuntaan venytetty Polo",eikä "kuin joka suunnasta kutistettu Passat".
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...ja hei! Sisusta oli täysin ehjä joka paikasta! Ei halkeamia edes jalopuupaneeleissa ja penkit kuin uudet.Tehdasasenteinen Mercedes-Benz CD-soitin/radio eli Becker on kyllä mainio värkki.Historiasta sen verran,että Mersu on aloittanut taipaleensa Dortmundissa elokuussa 2000 rouva Angelika Winterin (s.1959 o.s. Brammer)) omistuksessa eli kantakortti ja kaikki muutkin paprut löytyy ja huollettu koko ajan.
Kävinpä sitten oheisen C180:n ostamassa ja 2700e oli kustannus...oli luonnossa just yhtä siisti kuin kuvissa.Eikä koeajolla saatikka reilun 200 kilometrin kotimatkalla löytynyt ylläreitä.Hiljaista ja vakaata kyytiä.Ruostekohdat todella pieniä ja vähäisiä, johtotähden juuren ympärillä pientä kupruilua ja takakontissa yksi pikkiriikkinen ruostekukkanen...ja siinäpä ne..kyllä tutkin autoa joka puolelta, yltäpäältä...alta...ainoa ensitilan huoltokohde on moniurahihna,joka on kuluneen oloinen ja pitää myös kitinää ajotauon jälkeen liikkeelle lähtiessä...hiljenee sitten ajossa.Kaikki varusteet toimii moitteettomasti, myös ilmastointi työntää kylmää, mutta raitisilmasuodatin syytä vaihtaa vai ottaisko vaan vanhan pois ja eikä laittaisi uutta tilalle...tulis ilma kunnolla ja vapaasti..nyt on suodatin selvästi tukkoinen.Ainoastaan takaluukun sähköisen avauksen nappi ei painettaessa saa mitään toimintaa aikaiseksi luukun suunnalla..mutta toi varuste nyt on käyttökelpoinen vain taksareille. Vakkarikin pelas loistavasti, sähköikkunat, elektroninen avain ja kaikki muu.Kesä-Good Yeareissa vielä pintaa..talvinastari-Nokialaiset puolet nastoistaan menettäneet ja muutenkin vanhat, joten ennen talvea ostan KITKAT alle.Niistä tykkäsin W124-sarjalaisessakin. Että tällainen tapaus, on kyllä hauskaa miten paljon isomman ja mukavamman auton oloinen tää C180 on tienpäällä kuin toi VW Bora, joka sekään ei oo huono, mutta kaikin puolin just kokoisensa tuntuinen...kuin "joka suuntaan venytetty Polo",eikä "kuin joka suunnasta kutistettu Passat".
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...ja hei! Sisusta oli täysin ehjä joka paikasta! Ei halkeamia edes jalopuupaneeleissa ja penkit kuin uudet.Tehdasasenteinen Mercedes-Benz CD-soitin/radio eli Becker on kyllä mainio värkki.Historiasta sen verran,että Mersu on aloittanut taipaleensa Dortmundissa elokuussa 2000 rouva Angelika Winterin (s.1959 o.s. Brammer)) omistuksessa eli kantakortti ja kaikki muutkin paprut löytyy ja huollettu koko ajan.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Noniin onnea uudelle ajokille, toivottavasti on luotettava vehjes.
W210 E320cdi
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Erityiskiitokset nimimerkeille "RH" Mersuni löytämisestä ja "dealer" hyvästä RH:n komppaamisesta tämän C180:n suhteen.Nykäiskää hihasta, jos satutte KBG-100:n bongaamaan Suomenmaassa, niin tarjoan pullakahvit. En olisi tätä itse kyllä löytänyt, kun oli Väyrysjahti niin kovasti päällänsä.Kiitokset kaikille foorumilaisille tässä tarinassani mukana elämisestä ja lukuisten vinkkien ja mielipiteiden antamisesta.Ainakin W210-sarjalaisista saitte mut puhuttua pois.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Oho, kovasti onnea tuoreelle hankinnalle !
Se on mukava tunne kun koeajolla huomaa että hei, tämähän on hyvä, ja sama meno jatkuu vielä pidemmälläkin matkalla.
Laita vaan uusi raitisilmasuodatin, ei pääse itiöt kennolle hajua aiheuttamaan.
Se on mukava tunne kun koeajolla huomaa että hei, tämähän on hyvä, ja sama meno jatkuu vielä pidemmälläkin matkalla.
Laita vaan uusi raitisilmasuodatin, ei pääse itiöt kennolle hajua aiheuttamaan.
oulaistenliikenne.fi
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Onnea Mersusta
W212 220CDI A - 09
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Valmistenumero:
WDB2020181A862085
Selvä, hankitaanpa raitisilmasuodatin.
WDB2020181A862085
Selvä, hankitaanpa raitisilmasuodatin.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Eiköhän tuossa ollut parhain hinta laatu by far onnea uudelle mersulle!
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Kiitos, yritän olla aloittamatta vuoden päästä jotain "W203-sarjalainen etsinnässä"-topicia... Tilasin ostokseeni Original-kumimattosarjan jo...kun en noista kangasmatoista oo ikinä tykänny...
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Hyvä,hyvä!
Niin sitä pitää. Enkös sanonut, että siinä on tunnelma kohdillaan. Ja jos se nyt osoittautuu soivaksi peliksi, niin toivottavasti tulevina vuosina saamme lukea topiccia W202:n ylläpidosta.
Vinkkinä: 16" rengastus ja 205/55-16 renkaat sopivin vantein tekee nannaa ajettavuudelle, eikä mukavuudessa menetä tuossa vielä tippaakaan.
Niin sitä pitää. Enkös sanonut, että siinä on tunnelma kohdillaan. Ja jos se nyt osoittautuu soivaksi peliksi, niin toivottavasti tulevina vuosina saamme lukea topiccia W202:n ylläpidosta.
Vinkkinä: 16" rengastus ja 205/55-16 renkaat sopivin vantein tekee nannaa ajettavuudelle, eikä mukavuudessa menetä tuossa vielä tippaakaan.
- Bercedes Menz
- Mersumies
- Viestit: 795
- Liittynyt: Ti 21.12.2010 18:21
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Mitä toi myynti-ilmoituksessa mainittu "lähes aukoton huoltohistoria" käytännössä tarkoittaa? Onko huoltohistoriassa 100tkm, 200tkm vai 300tkm aukko?
Mercedes-Benz W212 250cdi aut. pehmeä Avantgarde -11 (62tkm -->
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Kun en tiedä, niin spekuloin. Vastatkoon EA, jos meni yhtään arvailut oikein.
Huoltokirja voi esim. olla merkkiliikkeen leimoin varustettu pitkälle, mutta viimeiset merkinnät on kirjoitettu käsin tai sitten tosiaan siellä on joku huolto jäänyt välistä tai ainakin leimaamatta tai huoltodokumentit voi löytyä kuitteina, mutta huoltokirjaa ei ole täytetty jne.
Tuskin tuossa nyt automaattisesti tarvii ajatella, että sieltä(kin) puuttuu 100, 200 tai 300tkm mittarista. kuskin penkkikin ihan ehjä ja ryhdissään. Sitä paitsi dieselin se nuuka sakemanni yleensä on ostanut kilometrien tappamiseen, varsinkin tuossa ikäluokassa, jossa noiden kulutusero on ollut vielä oikeasti merkittävä. Bensaa palanee noin keskimäärin 8 ja CDI:llä päässee 5,5 lukemiin. Nykyautoissa vähän eri, jos diisseliä menee 5 ja bensaa 6...
Huoltokirja voi esim. olla merkkiliikkeen leimoin varustettu pitkälle, mutta viimeiset merkinnät on kirjoitettu käsin tai sitten tosiaan siellä on joku huolto jäänyt välistä tai ainakin leimaamatta tai huoltodokumentit voi löytyä kuitteina, mutta huoltokirjaa ei ole täytetty jne.
Tuskin tuossa nyt automaattisesti tarvii ajatella, että sieltä(kin) puuttuu 100, 200 tai 300tkm mittarista. kuskin penkkikin ihan ehjä ja ryhdissään. Sitä paitsi dieselin se nuuka sakemanni yleensä on ostanut kilometrien tappamiseen, varsinkin tuossa ikäluokassa, jossa noiden kulutusero on ollut vielä oikeasti merkittävä. Bensaa palanee noin keskimäärin 8 ja CDI:llä päässee 5,5 lukemiin. Nykyautoissa vähän eri, jos diisseliä menee 5 ja bensaa 6...
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Juu, öljynvaihdot suoritettu säännöllisesti koko C180:n historian ajan 15000 km:n välein.Löytyy leimat, viimeksi 7000 km:ä sitten "verenvaihto" moottoriin...mutta viime ajat Suomessa vaan noita "öljyt+suodatin"-huoltoja...ei merkintöjä milloin muita suodattimia saatikka tulppia vaihdettu...ilmansuodattimen ja raitisilmasuodattimen vaihdan tällä viikolla itse, jälkimmäisenhän totesin jo tukkoiseksi.Pitää tota sytytystulppahommaa katella...Bercedes Menz kirjoitti:Mitä toi myynti-ilmoituksessa mainittu "lähes aukoton huoltohistoria" käytännössä tarkoittaa? Onko huoltohistoriassa 100tkm, 200tkm vai 300tkm aukko?
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Mites ton peräöljynvaihdon kanssa? Ku noihin 400000-600000km ajettuihin W124-sarjalaisiini mulla oli tapana vaihdattaa peräöljy, yleensä Teboilin Hypoid-öljyä.Silloin oli puhetta, että 90000 km välein ois hyvä vaihtaa.Mites tällainen reilu 200tkm ajettu W202-Mersu? Hei, ja mikä on lämmityslaitteen yhteydessä olevan "Rest"-napin toiminta ja vaikutus? On vissiin joku sisäilman taukokierrätysjuttu vai mitenkä? Ei ole moisesta käyttäjäkokemusta.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Peräöljyihin en ota kantaa mutta tuo rest nappi kun on päällä niin kierrättää käsittääkseni sisäilmaa eli kapiini lämpiää nopeammin, korjakkaa jossoon vääräsä. Lasit tuppaa vaan huurtumaan kun ei tuu raitista ilimaa kun on päällä.
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Sama rengastus tässä C180:ssä kuin VW Borassani eli 195/65-15",mutta uraherkempi on Mersu kyllä, keula tekee urissa ja muissa asvaltin rannuissa sellaisen sivuniiauksen, vois naiskuskia ärsyttää.."mikä tässä muljahtaa???"...sileällä tiellä menee vakaasti vailla häiriöitä...renkaat (Good Year Efficient Grip) on tasaisesti kuluneet, mutta olisiko joku "nelipyöräsuuntaus" paikallaan ihan vaan varmuuden vuoksi?
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Niinhän nämä tuppaa tekemään, välttämättä ei oo kumminkaan mitään vialla. Vähän väljää siellä täällä tms, renkaista ja vanteen et.stä ovatten aika tarkkoja.
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Rest on taukolämmitin. Käyttää moottorin hukkalämpöä kabiinin lämmitykseen auton ollessa sammutettuna. Toimii niin kauan kuin raja-arvoissa joko jäähdytysnesteen lämpö laskee alle tai akussa varausta piisaa riittävästi. Kätevä esim. talvisilla lyhyillä kauppareissuilla, kun taivaalta tippuu valkoista. Palaat autolle lasit sulina ja kabiini edelleen lämpimänä .
Katselin juurikin noita vanteitasi... Omassa oli aikanaan samanlaiset. Se vinkki oli tarkoitettu ihan todeksi. Leveämpi vanne (esim.7,5x16) ja vähän asiallisempi et + ne 205/55-16 kesärenkaat, niin nuljuminen paranee jo sillä. Toki vanhassa autossa väljät pitää ottaa pois ja pyörätkin olisi hyvä suuntaukseltaan tarkistaa. Omakohtainen kokemus vuosien takaa vielä, että W202:n alla pirellit oli ihan pa***t, niin kestoltaan kuin ajettavuudeltaan, mutta misukan energy saverit sekä kesti ajoa että rauhoitti maantieajossa suoraan etenemiskykyä.
Edit: perään ja vaihteistoon menee niin vähän öljyä+on helppo ja nopea vaihtaa, että turha säästellä noissa.
Katselin juurikin noita vanteitasi... Omassa oli aikanaan samanlaiset. Se vinkki oli tarkoitettu ihan todeksi. Leveämpi vanne (esim.7,5x16) ja vähän asiallisempi et + ne 205/55-16 kesärenkaat, niin nuljuminen paranee jo sillä. Toki vanhassa autossa väljät pitää ottaa pois ja pyörätkin olisi hyvä suuntaukseltaan tarkistaa. Omakohtainen kokemus vuosien takaa vielä, että W202:n alla pirellit oli ihan pa***t, niin kestoltaan kuin ajettavuudeltaan, mutta misukan energy saverit sekä kesti ajoa että rauhoitti maantieajossa suoraan etenemiskykyä.
Edit: perään ja vaihteistoon menee niin vähän öljyä+on helppo ja nopea vaihtaa, että turha säästellä noissa.
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Onnea uudelle autolle, kuvien perusteella ja kertomasi mukaan vaikuttaa hyvälle. Tosta napista vielä, ainakin väykyssä sitä piti nostaa ja pitää ylhäällä jonkun sekunnin niin sitten takaluukku aukesi. MuistaakseniEtwas Anders kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ ... vifNav=Y#1
Kävinpä sitten oheisen C180:n ostamassa ja 2700e oli kustannus...oli luonnossa just yhtä siisti kuin kuvissa.Eikä koeajolla saatikka reilun 200 kilometrin kotimatkalla löytynyt ylläreitä.Hiljaista ja vakaata kyytiä.Ruostekohdat todella pieniä ja vähäisiä, johtotähden juuren ympärillä pientä kupruilua ja takakontissa yksi pikkiriikkinen ruostekukkanen...ja siinäpä ne..kyllä tutkin autoa joka puolelta, yltäpäältä...alta...ainoa ensitilan huoltokohde on moniurahihna,joka on kuluneen oloinen ja pitää myös kitinää ajotauon jälkeen liikkeelle lähtiessä...hiljenee sitten ajossa.Kaikki varusteet toimii moitteettomasti, myös ilmastointi työntää kylmää, mutta raitisilmasuodatin syytä vaihtaa vai ottaisko vaan vanhan pois ja eikä laittaisi uutta tilalle...tulis ilma kunnolla ja vapaasti..nyt on suodatin selvästi tukkoinen.Ainoastaan takaluukun sähköisen avauksen nappi ei painettaessa saa mitään toimintaa aikaiseksi luukun suunnalla..mutta toi varuste nyt on käyttökelpoinen vain taksareille. Vakkarikin pelas loistavasti, sähköikkunat, elektroninen avain ja kaikki muu.Kesä-Good Yeareissa vielä pintaa..talvinastari-Nokialaiset puolet nastoistaan menettäneet ja muutenkin vanhat, joten ennen talvea ostan KITKAT alle.Niistä tykkäsin W124-sarjalaisessakin. Että tällainen tapaus, on kyllä hauskaa miten paljon isomman ja mukavamman auton oloinen tää C180 on tienpäällä kuin toi VW Bora, joka sekään ei oo huono, mutta kaikin puolin just kokoisensa tuntuinen...kuin "joka suuntaan venytetty Polo",eikä "kuin joka suunnasta kutistettu Passat".
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...ja hei! Sisusta oli täysin ehjä joka paikasta! Ei halkeamia edes jalopuupaneeleissa ja penkit kuin uudet.Tehdasasenteinen Mercedes-Benz CD-soitin/radio eli Becker on kyllä mainio värkki.Historiasta sen verran,että Mersu on aloittanut taipaleensa Dortmundissa elokuussa 2000 rouva Angelika Winterin (s.1959 o.s. Brammer)) omistuksessa eli kantakortti ja kaikki muutkin paprut löytyy ja huollettu koko ajan.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Kiitokset, testataanpa toi takaluukun sisältäavausnappi vielä pitemmän kaavan mukaan. Ja TOIMIIHAN SE! Juuri tilasin uudet kitkarenkaatkin Mersuuni, ni ei tarvii noilla "puoliks nastattomilla Hakkapeliitoilla" lähteä lumille luistelemaan...kitkat on Nankang SV-1 Nordic...tästä voi kuittia kuulua,että "Nankang? mitä ihmettä?" Mutta ex-W124 250D.ssä toimivat kuin tauti,kelissä kuin kelissä ja varsinkin sohjoloskaolosuhteissa aivan loistavat...ei tullu talvella 2014/15 kertaakaan nastarenkaita ikävä ja täällä Savossa kyllä liukkaitakin riittää.
Huomenna moniurahihnan,sekä vaihteisto- ja peräöljynvaihto. Tästä se lähtee...
Huomenna moniurahihnan,sekä vaihteisto- ja peräöljynvaihto. Tästä se lähtee...
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1055
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W210-hanke päätökseen: W202 C180 ostettu!
Vaihdatin vakiokorjaamollani moniurahihnan ja noita voimansiirtoöljyjä, tais tulla tutulta asentajalta tähän asti rehellisen kommentti Mersustani..."No nythän se kannattaa myydä, kun kohta kummiskin ruostuu..." No, hän pitkän linjan BMW-mies, pannaan kuittailu sen piikkiin...
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96