Siirtolupa
-
- Sisäänajossa
Siirtolupa
Miten tarkkoja poliisit on siirtoluvalla ajamisesta jos vastaan tulevat tarkastavatko miten innokaasti. Mulla on auto mitä ei vielä ole verotettu, tulee haettua siihen noita ajolupia sillon tällön muka korjaamolle naapuri kuntaan.
-
- Sisäänajossa
Re: Siirtolupa
Juu kyllä sen verran pitää lakia noudattaa.
Re: Siirtolupa
Mulla oli vähä samankaltaiset suunnitelmat seuraavan kesäauton varalle. Jos FMI lupaa hienoa keliä viikonlopuksi niin sehän tietää myyntiesittelyä siellä & täällä.
Turhan kalliit peltilaput ne on, jos kesän ajoilla jää hintaa 1e/km. Olisivat edes tyylikkäät - ei noita oikein voi sanoa "komian tährenkään" laittaneensa...
Mun kohdalle ei oo sattunu ku kerran mopopoliisin pysäytys tarrakilvistä johtuen - tosin eipä niitä sheriffejä muutenkaan näy kuin kerta kuukauteen tai harvemmin. Siirtolupa oli silloin kunnossa ja verotuskin käynnissä niin se riitti hälle.
Turhan kalliit peltilaput ne on, jos kesän ajoilla jää hintaa 1e/km. Olisivat edes tyylikkäät - ei noita oikein voi sanoa "komian tährenkään" laittaneensa...
Mun kohdalle ei oo sattunu ku kerran mopopoliisin pysäytys tarrakilvistä johtuen - tosin eipä niitä sheriffejä muutenkaan näy kuin kerta kuukauteen tai harvemmin. Siirtolupa oli silloin kunnossa ja verotuskin käynnissä niin se riitti hälle.
W220.173 M113.986 '02 - AMG Japanista
V123.125 OM616.912 '81 - MR-langi
V123.125 OM616.912 '81 - MR-langi