Morjensta!
Nyt kummallista vikaa, M102 pannulla oleva ruisku mersu.
Tänään vaihdeltu osia mm. flektin lämpötila anturi, toimi loistavasti 20km kunnes kovemman kiihdytyksen jälkeen auto ei enää pysy käynnissä.
Ainoastaan kaasua kunnolla painamalla kiertää ja toimii, alemmilla kierroksilla putki paukkuu ja sammuu tukehtumalla.
Mistä vikaa kannattaisi alkaa hakemaan?
Virranjakaja, antureita?
Kiitos jo vastauksista!
W124 230 -90
Re: W124 230 -90
Meniköhän kumikaukalo halki lopulta olevan huonon kunnon takia tai jokin alipaine letku...tutkipa niitä ja kokeile ensin onko ruiskun alla oleva huonotus putki kiinni kaukalossa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 230 -90
Oliko tankissa reilusti bensaa vai ajettu opiskelijavalolla? -> imassu ryönät tankin pohjalta, jos vähillä bensoilla menty?
W124 200D 1988
ex. W124 230E 1987
ex. W124 230E 1987
Re: W124 230 -90
Itselläni ei w124 230 kestänyt ilman kaasua käynnissä ja syynä oli kumikaukalosta tyhjäkäyntimoottorille menevä letku, oli halki ja irti tyhjäkäyntimoottorin päästä. Suhteellisen hankalassa paikassa