W221 V8
W221 V8
Onkohan kuinka murheellisia kun olis vaan Nettiautossa suht halpoja, tiedä sit mitä on oikeasti ajettuja.. Olisi yksi 420 CDI:kin. Oliko niin että jakopääproblem ja kone pitää nostaa pois kun aletaan korjaamaan vai miten oli? Eli ketju koneen takaosassa vai? Mitähän kilsoja noilla yleensä ajetaan että alkaa jakopää oireilemaan?
Re: W221 V8
420CDI on parempi kestoltaan kun 400CDI missä ongelmia on ollut
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W221 V8
Ihanko internetistä tuollainen tieto?MerzuMan kirjoitti:...Eli ketju koneen takaosassa vai?
Re: W221 V8
Muistelen jonkun puhuneen..DBFI kirjoitti:Ihanko internetistä tuollainen tieto?MerzuMan kirjoitti:...Eli ketju koneen takaosassa vai?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W221 V8
Ketju on siellä missä pitäkiin eli etu päässä, vanhempia 400cdi koneitta vaivannut ketjun hyppiminnen tasapaino akselin kohdalla on näissä ollut alusta asti estetetynä laahaimella siinä kohdin,
sylinteriputkien painumista ollut
sylinteriputkien painumista ollut
Mökkillä
'
'
Re: W221 V8
400:ssa oli ketjuongelmia, 420:ssa menee kannentiiviste seiskapytyn kohdalta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 0#p1131580" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 0#p1131580" onclick="window.open(this.href);return false;
wiimax.fi
Re: W221 V8
Kävin huvikseni ajamassa W222 350 CDI:n niin kojetaulun suulakkeiden vieressä kun on kierrettävät nappulat jolla nähtävästi säädetään ilmavirtaa ja nappulat voi painaa sisään kun niitä ei tarvi niin ulos ne ei sitten tulleetkaan painamalla (niin kuin pitäisi) vaan joutui kynsillä vetää.. Näköjään suunnitteluvirhe koska mikään neljästä nappulasta ei toiminut Joo pikkujuttuja mutta...
Re: W221 V8
Ihmettelinkin kuvista juuri, että mitä nuo nappulat ovat. Mutta eihän sillä väliä, jos niitä ei voi käyttää kuitenkaanMerzuMan kirjoitti:Kävin huvikseni ajamassa W222 350 CDI:n niin kojetaulun suulakkeiden vieressä kun on kierrettävät nappulat jolla nähtävästi säädetään ilmavirtaa ja nappulat voi painaa sisään kun niitä ei tarvi niin ulos ne ei sitten tulleetkaan painamalla (niin kuin pitäisi) vaan joutui kynsillä vetää.. Näköjään suunnitteluvirhe koska mikään neljästä nappulasta ei toiminut Joo pikkujuttuja mutta...
Re: W221 V8
Koeajoautossa voisi kuvitella kaiken menevän rikki kun kuskit ei tiedä miten mitäkin namiskaa käytetään. Kynsimällä varmasti meneekin rikki. Toisaalta onhan se suunnitteluvirhe jos ei kestä satunnaista (autoa tuntematonta) matkaajaa. Itse koeajamassani kyllä kaikki toimi, outo juttu.MerzuMan kirjoitti:Kävin huvikseni ajamassa W222 350 CDI:n niin kojetaulun suulakkeiden vieressä kun on kierrettävät nappulat jolla nähtävästi säädetään ilmavirtaa ja nappulat voi painaa sisään kun niitä ei tarvi niin ulos ne ei sitten tulleetkaan painamalla (niin kuin pitäisi) vaan joutui kynsillä vetää.. Näköjään suunnitteluvirhe koska mikään neljästä nappulasta ei toiminut Joo pikkujuttuja mutta...
Otsikkoon liittyen kommentti varmaan tarkoitti että kannattaa nettiautosta ostaa se edullinen 221 eikä 222:sta jossa ilmansuuntausnapitkaan ei toimi.