S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä *korjattu*
S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä *korjattu*
Sellainen vika että reippaammassa kiihdytyksessä moottori (OM648) sammuu. Star antaa vikakoodiksi 3. syl suuttimen, joka vaihdettu mutta sillä ei vaikutusta.
Yleensä sammumisen jälkeen ilmestyy muitakin vikakoodeja Airmaticista ja ESPstä.
Mistä aloittais etsimään vikaa?
Auto toimii usein normaalisti lämpimällä kelillä, kylmänä päivänä sammuilee varmasti
Vaihdettu:
- 3syl suutin ja pari muutakin
- 3 suuttimen liitin ja johdot
- kp pumppu
- nokka-akselin as tunnistin
- Suuttimien o-renkaat ja letkut + pari muuta kovettunutta polttoaineletkua
- Ilmansuodatin
- Polttoainesuodatin
- jakotukki + paineensäädin ja tunnistin
- ohivuodot OK
- Korjausarvot toleransseissa
-kaikki mahdolliset testit starilla OK
Yleensä sammumisen jälkeen ilmestyy muitakin vikakoodeja Airmaticista ja ESPstä.
Mistä aloittais etsimään vikaa?
Auto toimii usein normaalisti lämpimällä kelillä, kylmänä päivänä sammuilee varmasti
Vaihdettu:
- 3syl suutin ja pari muutakin
- 3 suuttimen liitin ja johdot
- kp pumppu
- nokka-akselin as tunnistin
- Suuttimien o-renkaat ja letkut + pari muuta kovettunutta polttoaineletkua
- Ilmansuodatin
- Polttoainesuodatin
- jakotukki + paineensäädin ja tunnistin
- ohivuodot OK
- Korjausarvot toleransseissa
-kaikki mahdolliset testit starilla OK
Viimeksi muokannut Lipsanen, To 01.08.2019 15:11. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
outo... 'yleinen'... mitä tulee ohjatuista tarkastuksista tuosta koodista? Muut virheet voi tulla siitä sammumisesta ja alijännitteestä tms. Ootko tarkistanu ruiskun liittimen pinnit että ovat paikoillaan (siitä kyllä päitäisi tulla erilainen virhe)... yleensä sammumisen aiheuttaa paine, nyt ainakaan tuo kyseinen vikakoodi ei tapahdu alhaisen paineen aikana. eihän oo softattu?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Pyytää vaihtamaan suuttimen nro 3, joka siis vaihdettu jo kahdesti, ruiskun liittimen vaihdoin uuteen. Ei softaaMiHe kirjoitti:outo... 'yleinen'... mitä tulee ohjatuista tarkastuksista tuosta koodista? Muut virheet voi tulla siitä sammumisesta ja alijännitteestä tms. Ootko tarkistanu ruiskun liittimen pinnit että ovat paikoillaan (siitä kyllä päitäisi tulla erilainen virhe)... yleensä sammumisen aiheuttaa paine, nyt ainakaan tuo kyseinen vikakoodi ei tapahdu alhaisen paineen aikana. eihän oo softattu?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Joskus oli ML 270 samanlainen vika, sammui kaasu pohjassa kiihdytyksessä. Korkeapaine pumppu piti vaihtaa, ei riittänyt tuotto pyyntöön verrattuna. Mutta en nyt muista jättikö vika koodia.
Sikäli v....mainen ja vaarallinen on tuo sammuminen. Eka kerran teki sammumisen kun lähdin ohittamaan kaasu pohjassa ylämäessä rekkaa asuntovaunu kanssa. Rekan kohdalla auto sammui !!! Ja imussa lähti letka muita autoja ohittamaan samaa rekkaa, niin siinä oli silloin kaikki ainekset isompaan katastrofiin. Onneksi siitäkin selvittiin.
Vaikka nykyään veturina on R320, niin ei jostakin syystä tule polkaistua kaasua pohjaan ohituksissa. Vissiin jäi em.sammumisesta muistijälki aivokoppaan.
Sikäli v....mainen ja vaarallinen on tuo sammuminen. Eka kerran teki sammumisen kun lähdin ohittamaan kaasu pohjassa ylämäessä rekkaa asuntovaunu kanssa. Rekan kohdalla auto sammui !!! Ja imussa lähti letka muita autoja ohittamaan samaa rekkaa, niin siinä oli silloin kaikki ainekset isompaan katastrofiin. Onneksi siitäkin selvittiin.
Vaikka nykyään veturina on R320, niin ei jostakin syystä tule polkaistua kaasua pohjaan ohituksissa. Vissiin jäi em.sammumisesta muistijälki aivokoppaan.
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Mulla on kans sammunut muutaman kerran aika ikävään paikkaan, se on niin vaikea annostella kaasua kun se ei ole kovin johdonmukaista milloin sammuu.HMK kirjoitti:Joskus oli ML 270 samanlainen vika, sammui kaasu pohjassa kiihdytyksessä. Korkeapaine pumppu piti vaihtaa, ei riittänyt tuotto pyyntöön verrattuna. Mutta en nyt muista jättikö vika koodia.
Sikäli v....mainen ja vaarallinen on tuo sammuminen. Eka kerran teki sammumisen kun lähdin ohittamaan kaasu pohjassa ylämäessä rekkaa asuntovaunu kanssa. Rekan kohdalla auto sammui !!! Ja imussa lähti letka muita autoja ohittamaan samaa rekkaa, niin siinä oli silloin kaikki ainekset isompaan katastrofiin. Onneksi siitäkin selvittiin.
Vaikka nykyään veturina on R320, niin ei jostakin syystä tule polkaistua kaasua pohjaan ohituksissa. Vissiin jäi em.sammumisesta muistijälki aivokoppaan.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Kun ei millään viittis alkaa summanmutikassa vaihtaan osia, mitä muuta vois tarkastaa?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Ainakin tarkistaa siitä liitimen lisäksi myös johdot ecun asti ja myös mitä sieltä johdosta tuleeLipsanen kirjoitti:Kun ei millään viittis alkaa summanmutikassa vaihtaan osia, mitä muuta vois tarkastaa?
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Kävin johdot läpi eikä löytynyt mitään ongelmiaFinlandMerceds kirjoitti:Ainakin tarkistaa siitä liitimen lisäksi myös johdot ecun asti ja myös mitä sieltä johdosta tuleeLipsanen kirjoitti:Kun ei millään viittis alkaa summanmutikassa vaihtaan osia, mitä muuta vois tarkastaa?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Kesällä huomasin että lämpötilan ollessa yli 25°c, niin kestää täyskaasu vetoja sammumatta
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Kp pumppu kun loppu niin kylmänä vaikea käynnistää ja föönillä lämmitys auttaa asiaa...tekisikö kesän kuumuu sitä että paikat laajenee kun taas talvella ajoviima pudottaa taas lämpöjä....toki paineen romahdus taitaa näkyä starissa mutta sehän tässä olikin vikana.
Entäs polttoaine suodin?
Eikös tässä vieressä topikissa ollut kuvaa kp pumpusta kun ruuvit löystyvät tosta koneesta...
Entäs polttoaine suodin?
Eikös tässä vieressä topikissa ollut kuvaa kp pumpusta kun ruuvit löystyvät tosta koneesta...
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Ei minkäänlaisia kylmäkäynnistys ongelmia, polttoaine suodin vuoden vanha mutta voishan sen kokeilla vaihtaa. Aloin noita löystyneitä pultteja itekin miettimäänatlas kirjoitti:Kp pumppu kun loppu niin kylmänä vaikea käynnistää ja föönillä lämmitys auttaa asiaa...tekisikö kesän kuumuu sitä että paikat laajenee kun taas talvella ajoviima pudottaa taas lämpöjä....toki paineen romahdus taitaa näkyä starissa mutta sehän tässä olikin vikana.
Entäs polttoaine suodin?
Eikös tässä vieressä topikissa ollut kuvaa kp pumpusta kun ruuvit löystyvät tosta koneesta...
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Suodin vaihtoon vähintään kerran vuodessa ja km ajomäärän mukaan tiheämmin.......viimeistään itse vaihdetaan dieseleihin syksyisin ennen talvea...sitten kanssa keväällä mutta ikinä ei odoteta että se tukkeaa ja tyrkkää paskat kiertoon tai vedet.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Lämpötilariippuvuus antaisi osviittaa johonkin mekaaniseen vuoto-ongelmaan, paitsi että rail paine on vikakoodissa ok, eli se ei moottoria sammuta (tulisi siitä omakin koodi). Ei taida olla terveellistä vetää 3. pytty sammutettuna täyskaasuvetoa... tietty yks lähestymistapa laittaa mittausarvoja loggaantumaan ja käydä kiskomassa autoa sammuksiin ja katsoa mitä siellä tapahtuu.
ei liity sammumisongelmaan mutta miksihän tuossa vikakoodin olosuhdetiedoissa ei ole ollenkaan ahtolämpöjä?
ei liity sammumisongelmaan mutta miksihän tuossa vikakoodin olosuhdetiedoissa ei ole ollenkaan ahtolämpöjä?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Totta, tosin vika oli päällä jo uudellakin suodattimellaatlas kirjoitti:Suodin vaihtoon vähintään kerran vuodessa ja km ajomäärän mukaan tiheämmin.......viimeistään itse vaihdetaan dieseleihin syksyisin ennen talvea...sitten kanssa keväällä mutta ikinä ei odoteta että se tukkeaa ja tyrkkää paskat kiertoon tai vedet.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Moottorin saa sammumaan jo lähes tyhjäkäynnillä jos lyö kaasun heti pohjaan, tai sitten jos antaa rauhallisesti kaasua niin vastaavasti kierrokset/rail paineet korkealla ennen sammumista.MiHe kirjoitti:Lämpötilariippuvuus antaisi osviittaa johonkin mekaaniseen vuoto-ongelmaan, paitsi että rail paine on vikakoodissa ok, eli se ei moottoria sammuta (tulisi siitä omakin koodi). Ei taida olla terveellistä vetää 3. pytty sammutettuna täyskaasuvetoa... tietty yks lähestymistapa laittaa mittausarvoja loggaantumaan ja käydä kiskomassa autoa sammuksiin ja katsoa mitä siellä tapahtuu.
ei liity sammumisongelmaan mutta miksihän tuossa vikakoodin olosuhdetiedoissa ei ole ollenkaan ahtolämpöjä?
Sellaisen homman muistin että aina kun on ollut suutin tai pari irti niin ekalla koeajolla kestää useammankin täyskaasu vedon
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Eli viittaisiko oireet nyt siihen että sais jostain ilmaa? Tosin se että herjaa aina 3 suutinta on vähän outoa
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Onko suutimien paluu puolen vuot tarkistettu, onko viritelty, miten vika ilmaantui?Lipsanen kirjoitti:Moottorin saa sammumaan jo lähes tyhjäkäynnillä jos lyö kaasun heti pohjaan, tai sitten jos antaa rauhallisesti kaasua niin vastaavasti kierrokset/rail paineet korkealla ennen sammumista.MiHe kirjoitti:Lämpötilariippuvuus antaisi osviittaa johonkin mekaaniseen vuoto-ongelmaan, paitsi että rail paine on vikakoodissa ok, eli se ei moottoria sammuta (tulisi siitä omakin koodi). Ei taida olla terveellistä vetää 3. pytty sammutettuna täyskaasuvetoa... tietty yks lähestymistapa laittaa mittausarvoja loggaantumaan ja käydä kiskomassa autoa sammuksiin ja katsoa mitä siellä tapahtuu.
ei liity sammumisongelmaan mutta miksihän tuossa vikakoodin olosuhdetiedoissa ei ole ollenkaan ahtolämpöjä?
Sellaisen homman muistin että aina kun on ollut suutin tai pari irti niin ekalla koeajolla kestää useammankin täyskaasu vedon
paineen säädin/kunnossa korkeapainen pumppu kunossa?
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
oudoksi tekee sen että vikaoodihan EI ole railpaineen loppuminen, mihin kaikki edellämainitut johtaa
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Ei viritelty, kerran kesä aamulla kun ajelin töihin ja lähdin ohittamaan pakettiautoa niin sammui kesken ohituksen. Miten tarkistetaan paineensäädin tai cr pumppu?FinlandMerceds kirjoitti:Onko suutimien paluu puolen vuot tarkistettu, onko viritelty, miten vika ilmaantui?Lipsanen kirjoitti:Moottorin saa sammumaan jo lähes tyhjäkäynnillä jos lyö kaasun heti pohjaan, tai sitten jos antaa rauhallisesti kaasua niin vastaavasti kierrokset/rail paineet korkealla ennen sammumista.MiHe kirjoitti:Lämpötilariippuvuus antaisi osviittaa johonkin mekaaniseen vuoto-ongelmaan, paitsi että rail paine on vikakoodissa ok, eli se ei moottoria sammuta (tulisi siitä omakin koodi). Ei taida olla terveellistä vetää 3. pytty sammutettuna täyskaasuvetoa... tietty yks lähestymistapa laittaa mittausarvoja loggaantumaan ja käydä kiskomassa autoa sammuksiin ja katsoa mitä siellä tapahtuu.
ei liity sammumisongelmaan mutta miksihän tuossa vikakoodin olosuhdetiedoissa ei ole ollenkaan ahtolämpöjä?
Sellaisen homman muistin että aina kun on ollut suutin tai pari irti niin ekalla koeajolla kestää useammankin täyskaasu vedon
paineen säädin/kunnossa korkeapainen pumppu kunossa?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Muistan jostain ketjusta lukeneeni että ainoat syyt moottorin sammumiseen on liian korkea/matala railpaine tai ilma polttoainejärjestelmässä, muut viat laittaa auton vain vikatilaanMiHe kirjoitti:oudoksi tekee sen että vikaoodihan EI ole railpaineen loppuminen, mihin kaikki edellämainitut johtaa
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Seuraa testerin ohjeitaLipsanen kirjoitti:Ei viritelty, kerran kesä aamulla kun ajelin töihin ja lähdin ohittamaan pakettiautoa niin sammui kesken ohituksen. Miten tarkistetaan paineensäädin tai cr pumppu?FinlandMerceds kirjoitti:Onko suutimien paluu puolen vuot tarkistettu, onko viritelty, miten vika ilmaantui?Lipsanen kirjoitti:Moottorin saa sammumaan jo lähes tyhjäkäynnillä jos lyö kaasun heti pohjaan, tai sitten jos antaa rauhallisesti kaasua niin vastaavasti kierrokset/rail paineet korkealla ennen sammumista.MiHe kirjoitti:Lämpötilariippuvuus antaisi osviittaa johonkin mekaaniseen vuoto-ongelmaan, paitsi että rail paine on vikakoodissa ok, eli se ei moottoria sammuta (tulisi siitä omakin koodi). Ei taida olla terveellistä vetää 3. pytty sammutettuna täyskaasuvetoa... tietty yks lähestymistapa laittaa mittausarvoja loggaantumaan ja käydä kiskomassa autoa sammuksiin ja katsoa mitä siellä tapahtuu.
ei liity sammumisongelmaan mutta miksihän tuossa vikakoodin olosuhdetiedoissa ei ole ollenkaan ahtolämpöjä?
Sellaisen homman muistin että aina kun on ollut suutin tai pari irti niin ekalla koeajolla kestää useammankin täyskaasu vedon
paineen säädin/kunnossa korkeapainen pumppu kunossa?
Kun samuu
tuleeko näytöön ecp
Jos katsot mittaus arvoja niin näkyykö siellä lämpötilata oikeen
Mökkillä
'
'
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Käytin cr pumpun irti josko olis ruuvit löysällä takaa. No ei ollut.
Sitten koeajolle ja taas kesti 2 täyskaasu vetoa ja sen jälkeen alkoi sammuilu
Sitten koeajolle ja taas kesti 2 täyskaasu vetoa ja sen jälkeen alkoi sammuilu
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Vikakoodiksi 3.syl suutin, pyytää mittaamaan ohmit suuttimesta ja tarkistamaan suutinten johtosarjan 126- napaisen liitäntälaatikon avulla.
Ohmit mitattu ja on rajoissa, liitäntälaatikkoa ei ole
Ohmit mitattu ja on rajoissa, liitäntälaatikkoa ei ole
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Pystyykös mittamaan ohmit johdon ecun päästä kun suutin on kiinni...?
Mitä ne lämmöt näyttää?
Mitä ne lämmöt näyttää?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
varmaan pystyy mittaamaan, eri asia sitten on että mitä arvoja antaa ja mitä ne tarkoittaa. Lämmöt nyt unohtui tarkistaa, pitää tsekata ens kerralla.MiHe kirjoitti:Pystyykös mittamaan ohmit johdon ecun päästä kun suutin on kiinni...?
Mitä ne lämmöt näyttää?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Takoitan sitä että jos sittenkin siellä johdoissa/liittimessä on jotain häikkää, niin se näkyy selvästi suurempana vastuksena kuin suuttimen ohjearvo on. Pelkkä piuhahan ei paljoa vastusta lisää.Lipsanen kirjoitti:varmaan pystyy mittaamaan, eri asia sitten on että mitä arvoja antaa ja mitä ne tarkoittaa. Lämmöt nyt unohtui tarkistaa, pitää tsekata ens kerralla.MiHe kirjoitti:Pystyykös mittamaan ohmit johdon ecun päästä kun suutin on kiinni...?
Mitä ne lämmöt näyttää?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
pitää mitata muutamasta suuttimesta niin näkee onko erojaMiHe kirjoitti:Takoitan sitä että jos sittenkin siellä johdoissa/liittimessä on jotain häikkää, niin se näkyy selvästi suurempana vastuksena kuin suuttimen ohjearvo on. Pelkkä piuhahan ei paljoa vastusta lisää.Lipsanen kirjoitti:varmaan pystyy mittaamaan, eri asia sitten on että mitä arvoja antaa ja mitä ne tarkoittaa. Lämmöt nyt unohtui tarkistaa, pitää tsekata ens kerralla.MiHe kirjoitti:Pystyykös mittamaan ohmit johdon ecun päästä kun suutin on kiinni...?
Mitä ne lämmöt näyttää?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Onko autossa ollut alkolukko . Sitähän voi saada rattituomiossa ajokiellon ehdollisena, jos on alkolukko.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S211 320cdi sammuu kiihdyttäessä
Poista ne ylimääriset johdotLipsanen kirjoitti:Jotain mystisiä Dräger johtoja löytyi etu SAMista kaksin kappalein
[ [url=https://jiikoohoojr.kuvat.fi/kuvat/drager.jpg/_medium.jpg] ][/url]
sattuivatko olemaan vielä sen suutimen johdoissa mistä vikaa ilmotelle
Mökkillä
'
'