Ruiskun putki tenavassa

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Ruiskun putki tenavassa

Viesti Kirjoittaja Antti V »

Otetaas vähän itsekkin pieniä Rojekti kuvatuksia tänne.

Kaikki alkoi siitä, kun tuli aika katsastaa tenava. No oli mielestäni kaikinpuolin sellaisessa kunnossa, ettei muuta kuin leimalle. Myönnettäkööt, että auton ympäri pyörähdin ja katsoin varmuuden vuoksi valot ja eikun leimalle. No päästöt, iskarit ja jarrut oli erinomaiset, mutta sitten kun nostettiin auto ylös, paljastui vika. Vika oli yhden ruiskuputken muoviklemmarin murtuminen, joka taas johti ruiskuputken tiivistyspinnan hankautumaan ja taasen se johti siihen, että naftaa lensi pikku tippoina ja sotki koko konehuoneen.

No ei siinä mitään, että se sotki, mutta oli päässyt sitä naftaa valumaan raidetangon päälle ja sisemmän nivelen rasvat liuenneet pois ja täten nivel rikko. No eihän tässä mitään, ajattelin ettei muutakun uusi nivel ja bueno, mutta tenavaan ei saakkaan niveltä, vaan täytyy ostaa koko raidetanko :evil: :evil: .

Tossa on siitä kuvatuksia, pikkuisen huonoja, kun tolla kännykällä otettu, mutta



Eli tutkikaa niitä ruiskuputkien kiinnikkeitä, ne on todella edullisia siihen verrattuna, mitä se sitten alkaa maksaa, kun ei heti huomaa :oops:
Ennen pesua, jossa merkattu nuolilla ongelmat
Pestynä,jotenkin edes siistimpi

No samassa sitten tietysti hoidettiin EGR:n sotkemaa imusarjaa ja putkia vähän hohdokkaammaks ( oli muuten tajuttoman p...kainen)
Tässä siitä on jo otettu rätillä suurin osa
Masentaja työssään
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
caddy66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: Pe 22.10.2004 13:38
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja caddy66 »

millähä puhelimella on otettu,ei nuo niin huonojakaan ole.TERE.itse tein saman psu homman kun heivasin pakpkaasun takaisin kierrätyksen,eipähän nokea samalla lailla.tererere
Avatar
Antti V
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1495
Liittynyt: To 03.06.2004 10:32
Paikkakunta: Naantali/Nummela

Viesti Kirjoittaja Antti V »

caddy66 kirjoitti:millähä puhelimella on otettu,ei nuo niin huonojakaan ole.TERE.itse tein saman psu homman kun heivasin pakpkaasun takaisin kierrätyksen,eipähän nokea samalla lailla.tererere
Niin kumisaapastehtaan 7610 ja juu, ei ollu kierrätys mullakaan enään hetkeen, mutta eipä ole toi imupuoli ollut aukikaan, jotta ois sitä voinut pestä. Vielä pitäisi noi turbon jälkeiset putket (ennen EGRää) ja cooleri ottaa pesuun, sais ton hyötysuhteen vähän paremmaks
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Vastaa Viestiin