W639 vito ei starttaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
puuvillajerry
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ti 16.05.2023 10:25

W639 vito ei starttaa

Viesti Kirjoittaja puuvillajerry »

Nyt tarvis teiltä vähä jeesiä!
Onko teillä tälläisestä kokemuksia kun mun 115 vito -03 rupes tekee sellasta et ei vaa perkele starttaa! virrat menee päälle, rattilukko aukee mut startti ei pyöri. Vikakoodit viittas sam boksiin kun heräte virta ei menny startille asti. No nyt tuli mulle sam vaihtolaite koodattuna ja sama vika jatkuu? Vetämällä lähtee käyntiin kuin unelma.

Nyt on koitettu uudella akulla mutt ei mitään apua

Tälläistä vikakoodia tarjoilee B102E-009 signal circuit 15R’ at control unit SAM does not match with signal circuit 15R’ on the can bus.

Voisko olla avaimessa vai virtalukossa kun toista sam boksiaki kokeiltu?
W639 vito
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: W639 vito ei starttaa

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

puuvillajerry kirjoitti: Ti 16.05.2023 10:50 Nyt tarvis teiltä vähä jeesiä!
Onko teillä tälläisestä kokemuksia kun mun 115 vito -03 rupes tekee sellasta et ei vaa perkele starttaa! virrat menee päälle, rattilukko aukee mut startti ei pyöri. Vikakoodit viittas sam boksiin kun heräte virta ei menny startille asti. No nyt tuli mulle sam vaihtolaite koodattuna ja sama vika jatkuu? Vetämällä lähtee käyntiin kuin unelma.

Nyt on koitettu uudella akulla mutt ei mitään apua

Tälläistä vikakoodia tarjoilee B102E-009 signal circuit 15R’ at control unit SAM does not match with signal circuit 15R’ on the can bus.

Voisko olla avaimessa vai virtalukossa kun toista sam boksiaki kokeiltu?
Siis ilmeisimmin manuaali kun hinaamlla lähtee,
Metalli avaimella niin voi olla virtalukon pohjassa,
tarkistan jo mittamalla paikata mitä testeri ohjeistaa tarkistaman tuon vika koodin kohdalla,
tarkistanut startin releen,
koneen ja korin välinen maa johto kunnossa
Mökkillä
'
Vastaa Viestiin