Niin kyllähän se aika karskilta tuntuu nykyselläänkin johonkin yli vuoden 2010 400 tonnia kelattuun vehkeeseen alkaa uusimaan blind spot tutkia, reilu 200€/ketale (käytetty) tai ILS valoa kun on xenon valon "verhon" aktuaattori jumissa puhumattakaan että kun pitäis alkaa Airmaticia korjailemaan.epk kirjoitti: ↑Ma 29.01.2024 17:56 niin, miten mahtaa olla noitten uudempien kanssa kun ovat paljon mentyjä ja vanhoja, jaksaako sitä ees harrastelija joka helvetin toimilaitetta yms joka nurkasta ronkkia, listä on pitkä ja kallis mitä vrt nykyisiin 211 ja vastaavat ? : adbluet, noxit, kaikki valaistuslaitteet ulkoa, puoli moottoria on muovia josta johtuen vaihdat bout kaikki lohkon ympäriltä jollei mosa ole jo ennen leiponut, isot infonäytöt, kaikki tutkalaitteet, nämä siis muiden murheiden lisäksi , no aika näyttää.
Todellisuus onkin sitä että mittaristo on täynnä vikavaloa/ilmoitusta kun auton käynnistää, niillä mennää millä leimasta pääsee.