Turbon kunto!

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
j.t.v
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 163
Liittynyt: La 12.03.2005 22:02
Paikkakunta: Tuusula

Turbon kunto!

Viesti Kirjoittaja j.t.v »

Minkalainen väljys saa olla turbon laakereissa?Ei varmaan kovinkaan paljoa,mut kai siinä jonkin verran väljystä saa olla?Ja sit kuinka paljon turbo yleensä työntää öljyä,kun mulla meinaa ahtoputket,ym vähän öljyyntyä?
Avatar
Rammstein69
Mersumies
Mersumies
Viestit: 708
Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
Paikkakunta: Humppila

Re: Turbon kunto!

Viesti Kirjoittaja Rammstein69 »

j.t.v kirjoitti:Minkalainen väljys saa olla turbon laakereissa?Ei varmaan kovinkaan paljoa,mut kai siinä jonkin verran väljystä saa olla?Ja sit kuinka paljon turbo yleensä työntää öljyä,kun mulla meinaa ahtoputket,ym vähän öljyyntyä?
sitä öljyä kertyy yleensä huohotusteitse sinne ahtoputkistoon. :roll:
S203 220CDI -03
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62

Jotain löyhästi Tähdellisiin ja harrasteluun liittyvää instasta: #gearloosegarage31640
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Pitkittäisvälystä ei saisi olla ollenkaan. Sivuttaissuunnassa kuuluukin olla, öljynpaine sitten tiivistää sen.

Huohottimesta tosiaan se öljy sinne useimmiten joutuu.
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

jos pakopesä on märkänä öljystä niin ei sekään ole hyvä merkki..... :roll:
www.thaiklupi.fi
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Nii ja jos öljynpaluu ahistaa nii sillon puskee öljyä pesiin.
Millhill Performance
-Built With Pride-
Vastaa Viestiin