w201 250turbo+piristys

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Roadrunner
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: To 16.06.2005 18:43

w201 250turbo+piristys

Viesti Kirjoittaja Roadrunner »

eli tollasta saksasta ois tarkotus lähtee katteleen ja ku noita hurjia superiturbojuttuja lueskelee alkaa ittelläki mieli tekemään kunnon tehopeliä niin mitenkäs tommosen 250diisselin virittäminen? mielessä pyöris nyt ensalkuu semmonen +220hv... eli pumppu mynään ja isompaa ahdinta ja cooleria... mitenkäs tuota alakertaa sitte pitäs päivitellä? entäs laatikko ja perä? paljonko mynädiisseli ottaa kunnon pumpun tekemisestä?

toivottavasti enskevääks sais jotain aikaan!
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1584
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Re: w201 250turbo+piristys

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Roadrunner kirjoitti:eli tollasta saksasta ois tarkotus lähtee katteleen ja ku noita hurjia superiturbojuttuja lueskelee alkaa ittelläki mieli tekemään kunnon tehopeliä niin mitenkäs tommosen 250diisselin virittäminen? mielessä pyöris nyt ensalkuu semmonen +220hv... eli pumppu mynään ja isompaa ahdinta ja cooleria... mitenkäs tuota alakertaa sitte pitäs päivitellä? entäs laatikko ja perä? paljonko mynädiisseli ottaa kunnon pumpun tekemisestä?

toivottavasti enskevääks sais jotain aikaan!
Noissa hifi-supereissa on tehty alakerrallekin päivityksiä, mutta taitaa useimmissa superturboissa olla kuitenkin vakio alakerta.

Jos auto on automaattilaatikolla, niin joudut vaihtamaan laatikon vahvempaan. Tuo pikkulaatikko ei oikein kestä tuollaisia tehoja.

Perästä en muista että onko noissa jo isoperä. Mutta välitys saisi olla mielellään 2.88 tai pidempi 2.65, Alkaa olla jo niin paljon vääntöä että pidempi perä on mukavampi.

Kannattaa kysyä suoraan mynädiiselistä tuota pumppuasiaa, tietävät paremmin tarkan hinnan.
Avatar
Agentti74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1812
Liittynyt: La 14.02.2004 16:38
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Agentti74 »

olisko hinnat jotain...
-pumppu 700e
-cooleri 500e
-turbo 400-500e
- tonni muihin virityksiin
Nää on sitten vaan mun mielipiteitä :!: tällä voi saada jonkun perussetin. joku tekee puolet halvemmalla jonkun virityksen,mutta jos haluaa hyvää jälkee niin se maksaa :wink:
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e

EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.

[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
Roadrunner
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: To 16.06.2005 18:43

Viesti Kirjoittaja Roadrunner »

joo eli jollain kolmel tonnil pääsis alkuun.... mitäs tosa kakspuolikkaas olis jotai erityist huomioitavaa....? jostain vauhtipyöräst oon jotai huhuu kuullu? entäs kytkin? jostain isost kolmesatasest vai?
Avatar
Agentti74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1812
Liittynyt: La 14.02.2004 16:38
Paikkakunta: valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Agentti74 »

niin joo... jos manuaalin haluut niin kytkin pitää päivittää... mutta siitä mä en tiedä mitään. suosittelisin ehkä automaattia, turbon automatti kestää vakionakin jos ei vedä täyskaasu lähtöjä kokoaika.pakoputki pitää myös päivittää ja helvetisti muita pikkujuttuja.
W124 300td 24v -ST
W124 300 turbo ST
W124 300D 24v -90 LANG
W210 E220 -96
SEAT CORDOBA VARIO 1,9 -00 TDI MYYDÄÄN noin 140hv 3000e

EX:siä niin paljon että ei viitti luetella.

[url=http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=29120]Myytävänä: W124 W140 W201 osia[/url]
MeSee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 614
Liittynyt: Ke 30.06.2004 09:54
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Viesti Kirjoittaja MeSee »

jos sulla on manuaali ni sit kytkin ja taitaa olla ongelma löytää sopivaa ku sulla on lyhyt kytkinakselinen loota...joskaan ei mahoton ja taitaapi olla vähä arvokas toi iso kaksmassavauhtipyörä
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Vastaa Viestiin