Project 300CE 24v
Project 300CE 24v
Laitetaas nyt vähän tänne juttua tästä projektista niin saadaan vähän muutakin kuin superturpoja.
Eli tuli haettua tämmönen romu...
Osat olisi suurinpiirtein hallussa, mutta takalasi puuttuu.
päivitellään kun homma etenee.
Eli tuli haettua tämmönen romu...
Osat olisi suurinpiirtein hallussa, mutta takalasi puuttuu.
päivitellään kun homma etenee.
Viimeksi muokannut Jyppe, La 12.08.2006 20:10. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
Jos vaan viitsit, pistä ihmeessä paljon kuvia työvaiheista. Kiinnostaa ainakin minua aika paljon tälläinen projekti.
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Jeh, kiitokset kannustuksesta, tosin onnea ei tarvita.
Kyseessä on vm-92 jenkkimallin 24V yksilö joka on saanut kokea pientä tuninkia, tai miksi sitä nyt sitten sanotaankaan.
Varustuksesta sen verran, että ilmastointi, kattoluukku, cruise, nahkapenkit sähköillä yms. pientä löytyy.
On siinä kromit ja jallulistatkin, ehkä kuva hiukan hämää.
Sen verran on hommia aloitettu, että auto on purettuna ja odottaa robotille pääsyä.
Kyseessä on vm-92 jenkkimallin 24V yksilö joka on saanut kokea pientä tuninkia, tai miksi sitä nyt sitten sanotaankaan.
Varustuksesta sen verran, että ilmastointi, kattoluukku, cruise, nahkapenkit sähköillä yms. pientä löytyy.
On siinä kromit ja jallulistatkin, ehkä kuva hiukan hämää.
Sen verran on hommia aloitettu, että auto on purettuna ja odottaa robotille pääsyä.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
Onko muuten tietoa miten toi on mennyt? Kylki edellä kahta tolppaa päin, vai?
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Siltähän tuo vähän vaikuttaa... ei noista kerrota mitä on tapahtunut, kun avk:lta ostaa.
Näyttää kuvissa aika hurjalta, mutta on loppujen lopuksi aika simppeli homma. suuremmin ei tarvi koria kohilleen vedellä. Vähän uutta peltiä ja se on siinä.
Kokonaan ajattelin tuonkin tuosta maalata, ettei tarvitse mitään tilkkutäkkiä katsella.
Näyttää kuvissa aika hurjalta, mutta on loppujen lopuksi aika simppeli homma. suuremmin ei tarvi koria kohilleen vedellä. Vähän uutta peltiä ja se on siinä.
Kokonaan ajattelin tuonkin tuosta maalata, ettei tarvitse mitään tilkkutäkkiä katsella.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
Eilistä saldoa, eli kyljen korjauspalan valmistelua...
pisteet auki ja ylimääräiset rojut pois edestä.
pisteet auki ja ylimääräiset rojut pois edestä.
Viimeksi muokannut Jyppe, Ke 12.07.2006 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
Nyt jo päästiin robotille hommiin...
Viimeksi muokannut Jyppe, Ke 12.07.2006 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
Taas jotain pientä väkerretty...
Viimeksi muokannut Jyppe, Ke 12.07.2006 21:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
- B. Wikström
- Vakiokalustoa
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
- Paikkakunta: Inkoo
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Mukava katsoa kun on kunnon vehkeet millä vetää suoraksi.
Itse olen vetänyt kymmenkunta kylkimällättyä "banania" samanlaisillä vehkeillä ongelmitta.
Oliko vasemman takaiskaarin ylä kiinnitys paikallaan, meinaan että voi olla tiukassa saada paikalleen se viimeinen sentti.
Toisaalta helpommin saa kiinni ja suoran vedon, kun ei ole pinta peltiä haittaamassa.
Itse olen vetänyt kymmenkunta kylkimällättyä "banania" samanlaisillä vehkeillä ongelmitta.
Oliko vasemman takaiskaarin ylä kiinnitys paikallaan, meinaan että voi olla tiukassa saada paikalleen se viimeinen sentti.
Toisaalta helpommin saa kiinni ja suoran vedon, kun ei ole pinta peltiä haittaamassa.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Kyllä ilolla katselee, jos joku osaa oikeasti jotain tehdä.
Itseä on aina mietityttänyt, miten nuo kotelot sisäpuolelta suojataan. Tuonne kun ei enää hitsaamisen jälkeen oikein pääse käsiksi. Tarviiko siis hitsin jälkeä siistiä / palaneita maalinjäänteitä poistaa vai suihkaistaanko sinne vaan joku mömmö päälle?
t.
Risto
Itseä on aina mietityttänyt, miten nuo kotelot sisäpuolelta suojataan. Tuonne kun ei enää hitsaamisen jälkeen oikein pääse käsiksi. Tarviiko siis hitsin jälkeä siistiä / palaneita maalinjäänteitä poistaa vai suihkaistaanko sinne vaan joku mömmö päälle?
t.
Risto
E500 – 211.070
Et sitten laskenut kattoa samalla
Muuta sentti katosta pois olisi voinut olla poikaa, ja samalla hakea vähän tuollaista cocacola muotoilua kylkiin lisää kun peltihommiin joutui joka tapauksessa.
t. petri
t. petri
Re: Et sitten laskenut kattoa samalla
Eipä taida olla niin helppo toteuttaa, kuin mitä yhtäkkiä luulisi.. Ja lyön vetoa että auton arvo ei siitä ainakaan ylöspäin mene,Petri A kirjoitti:Muuta sentti katosta pois olisi voinut olla poikaa, ja samalla hakea vähän tuollaista cocacola muotoilua kylkiin lisää kun peltihommiin joutui joka tapauksessa.
jos choppauksia sun muita kylkipullistuksia alkaa tekemään.
Passat Variant 1.9TDI 2001
Kyllä tuo väri on tarkoitus säilyttää, jossei sitä hieman hienosäädetä.Minusta tuo on vielä hyvä väri, meinasitko säilyttää sen?
Iskarin kiinnitys on paikoillaan kuten pyörät muutenkin... lukuunottamatta takana ylätukivarren taipumista.Oliko vasemman takaiskaarin ylä kiinnitys paikallaan, meinaan että voi olla tiukassa saada paikalleen se viimeinen sentti.
Toisaalta helpommin saa kiinni ja suoran vedon, kun ei ole pinta peltiä haittaamassa.
Parastahan se olisi jos takapuolelta pääsisi putsailemaan kunnolla ja vetämään maalia+ kotelosuojaa, mutta enpä ole huomannut ongelmia vaikka vain suojataan kunnolla hitsailujen jälkeen.Itseä on aina mietityttänyt, miten nuo kotelot sisäpuolelta suojataan. Tuonne kun ei enää hitsaamisen jälkeen oikein pääse käsiksi. Tarviiko siis hitsin jälkeä siistiä / palaneita maalinjäänteitä poistaa vai suihkaistaanko sinne vaan joku mömmö päälle?
Ne on vaan suojalasit, joilla kontrasti paranee...mitkä nuo lasit (keltaiset?) tuossa olivat, semmosillako pärjää micin kanssa, vai ajetaanko tuossa vain siten, että kaari on aina piilossa ?
Joo, ei kiitos... olen yhdessä choppausprojektissa ollut mukana ja ei todellakaan kiinnosta edes yrittää mitään sellaista. menisi sitäpaitsi suurinosa laseista teetettäväksi yms ja muutenkin...Muuta sentti katosta pois olisi voinut olla poikaa, ja samalla hakea vähän tuollaista cocacola muotoilua kylkiin lisää kun peltihommiin joutui joka tapauksessa.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
kylki saatu tänään kokonaan kiinni ja siistittyä.
Tuli samalla hävitettyä antenninreikä.
jotain pientä hienosäätöä kaipaa, mutta aika hyvin istuu...
vähän saumaa jota pitäis seuraavaksi koittaa tinailla, niinkuin kaikki muutkin "taktiset" saumat.
peltityöt tehty joten auto takaisin pyörilleen...
Tuli samalla hävitettyä antenninreikä.
jotain pientä hienosäätöä kaipaa, mutta aika hyvin istuu...
vähän saumaa jota pitäis seuraavaksi koittaa tinailla, niinkuin kaikki muutkin "taktiset" saumat.
peltityöt tehty joten auto takaisin pyörilleen...
Viimeksi muokannut Jyppe, Ke 12.07.2006 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428
MR2 mk1.5
Tuttu mese
Ostit sitte kaverin vanhan kiesin. siinä on muuten vasta tehty täydellinen laatikko remppa ja vinkkinä sanosin, että väri löytyy audin värikartasta.
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.
Ei se sitten olisi tuo ihan tavallinen: LY7M - Aluminum Silver
Jokos tuota kohta sais taas tulla ihmettelemään...
Jokos tuota kohta sais taas tulla ihmettelemään...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955