jakoketju

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Masa06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: La 22.01.2005 17:13

jakoketju

Viesti Kirjoittaja Masa06 »

Eli onkohan kyseisessä mesessä yksi/vai kaksirivinen nokkaketju? Siis kone 2.3 TE-86, ite vähän amatööri, mut korkin ku aukas, niin näytti sormikopeloinnilla yheltä? :oops:
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Näit ihan oikein :wink:
Masa06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: La 22.01.2005 17:13

Viesti Kirjoittaja Masa06 »

Kiitti:)
Masa06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: La 22.01.2005 17:13

Viesti Kirjoittaja Masa06 »

Paljokohan tommonen ketju kärsii kilsoja, nyt mittaris 316tkm. Historiasta en tiedä muuta että on espoossa ostettu uutena.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Äkkiä vaihtoon, niitä on katkeillut alle 200th ajetuissakin... :shock:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Masa06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: La 22.01.2005 17:13

Viesti Kirjoittaja Masa06 »

Oiskohan tähän vaihdettu? Ei pidä mitään ääntä. Ei vuoda öljyä mistään, maybe huollettu aina ajallaan?
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

150-200 tkm välillä olisi yksirivinen hyvä vaihtaa. Varmaan on kertaalleen joskus vaihdettu ja seuraava vaihto osuisi ehkä pikkuhiljaa kohdilleen, luulis :roll:
Masa06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: La 22.01.2005 17:13

Viesti Kirjoittaja Masa06 »

Kiitti lekalle, ei muuta ku pikkuhiljaa vaihtoon....
Avatar
Automatic260E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 474
Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
Paikkakunta: Itä-Vantaa

juu

Viesti Kirjoittaja Automatic260E »

Mulla kanssa yksi rivinen ,, (m103moottori) ajettu 280000km , eikä ole vaihdettu
koskaan.
Olen toinen omistaja . Ajattelin että en vaihda kun tossa 400 000km kohdalla .
koska vehossa sanoi asentaja kun kerran kyselin ,että suorakutonen käy niin tasaisesti että kestää
moottorin koko iän tuo ketju.

tiedä sitten ...
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]

[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]

Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Eräässä ~100th ajetussa 300CE:ssä kuului tuskastuttavaa krahnutusta (aka turkkilaisten sahaaminen). Ensimmäinen asiantuntija sanoi että eipä voi M103:nen kauniimmin käydä, toinen (vieläpä samalta pajalla) sitten kiiruun vilkkaa vaihtoi ketjun, kettinki oli kuulemma ollut aika lailla katkeamispisteessä. :lol:

Voihan sitä riimua tietysti silmämääräisesti kattella, mittailla ja ihmetellä, mutta aikas halpa "henkivakuutus" kuitenkin on tuo ketjun vaihto...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Masa06
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: La 22.01.2005 17:13

Viesti Kirjoittaja Masa06 »

Eli taidan jappailla vielä jonkun aikaa, kyllä tietty v...taa jos laukee?!! No, elämäs pitää ottaa riskejä, huh. On teillä muuten hienot MESET
Vastaa Viestiin