CALIBER CSS-124... tietääkö kukaan??

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
pelimies888
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 09.03.2005 18:04
Paikkakunta: ilmajoki

CALIBER CSS-124... tietääkö kukaan??

Viesti Kirjoittaja pelimies888 »

olikkä olisko kellään tietioa/kokemusta seuraavasta tuotteesta:http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=1228 ...
mulla on w 124 mersu jossa takakontissa pioneer 12" ja spl dynamicsin diskantit takana hattu hyllyllä.... oliskaan noin tämän yhdistelmän kanssa hyvät tonne eteen vakio paikkoihin... olisin kiitollinen jos joku tietäis soiko hyvin... hyvä diskantti ja keksiääni?? särkeekö? ja soiko ilman vahvistinta... ku ei viittis laittaa 100€ turhaa jos noi onki paskat!!!???????? :oops: :oops: :roll:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Laitapa hakuun hakusanaksi caliber, ja saat 14 aihetta, joissa asiaa on käsitelty.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
pelimies888
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 09.03.2005 18:04
Paikkakunta: ilmajoki

Viesti Kirjoittaja pelimies888 »

Timo L. kirjoitti:Laitapa hakuun hakusanaksi caliber, ja saat 14 aihetta, joissa asiaa on käsitelty.

kiitos kiitos... :) ittelläs näyttäis olevan samanlaiset...? kannattaako hankkia? :oops:
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1188
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

itse olen käyttänyt näitä kyseisiä kajuttimia jo kolmisen vuotta, ja en voi sanoa olevani tyytyväinen..

hinta/laatu suhde on ok.. mutta äänenlaatu ei ole ok.

ongelma on diskantissa, ja ylä keskiäänissä, diskantti on liian terävä, ja voimakas, ja yläkeskiääni samoin.

joudun vähän väliä korjaamaan diskanttia pienemmälle asteikolla 0- -8 ja pidän sitä yleensä -3ssa.

vaikka kartiossa on liikerataa, ja jäykkyyttä ja elementissä tehonkestoa siedettävästi, ei midiä saa kuulumaan juuri ollenkaan näistä. juuri sen ylä-äänien korostuksen takia.

olenkin parannellu niitä tuon tuosta esim. liimamalla huopapalat diskanttien päälle, joka mielestäni kannattaa tehdä välittömästi ennen asennusta.
Avatar
pelimies888
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ke 09.03.2005 18:04
Paikkakunta: ilmajoki

Viesti Kirjoittaja pelimies888 »

dansku kirjoitti:itse olen käyttänyt näitä kyseisiä kajuttimia jo kolmisen vuotta, ja en voi sanoa olevani tyytyväinen..

hinta/laatu suhde on ok.. mutta äänenlaatu ei ole ok.

ongelma on diskantissa, ja ylä keskiäänissä, diskantti on liian terävä, ja voimakas, ja yläkeskiääni samoin.

joudun vähän väliä korjaamaan diskanttia pienemmälle asteikolla 0- -8 ja pidän sitä yleensä -3ssa.

vaikka kartiossa on liikerataa, ja jäykkyyttä ja elementissä tehonkestoa siedettävästi, ei midiä saa kuulumaan juuri ollenkaan näistä. juuri sen ylä-äänien korostuksen takia.

olenkin parannellu niitä tuon tuosta esim. liimamalla huopapalat diskanttien päälle, joka mielestäni kannattaa tehdä välittömästi ennen asennusta.


kiitos tiedoista! :D
Vastaa Viestiin