W124:n kolarikorjaus projekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

W124:n kolarikorjaus projekti

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Mahdollinen sellainen ja kuvia laittaa sellainen mies jolta homma käy :D
Mälli tapahtui toukokuun lopulla Tampereella ja nytten ois rahoitus sillä mallilla,että korjaus voisi alkaa...Tarkoitus ois tehä samalla E-lookki :P
Viimeksi muokannut EzKo, Ti 25.10.2005 19:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Ja kuvia yritetään laittaa rojektista:
Kuva
Kuva
Kuva
Joku mersupurkaamo??
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Tästä rojektista sen verran ettei sitä ainaskaan kiireellä tehdä kun tuli poistettua auto rekisteristä.Kuviakin ois vaurioista,mutta se niiden laittaminen :lol:
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
dry
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 183
Liittynyt: Su 15.05.2005 19:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja dry »

...näyttää W124 pärjänneen aika hyvin tuossa kolarissa - viittaan vaan tuohon keskusteluun ässämersun kolariturvallisuudesta :roll:

Mitäs tuolle oikein on tapahtunut?
......................................................................
300 TE 4Matic (-Matikki-), M103.985
Avatar
Jyppe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 165
Liittynyt: Ti 13.05.2003 14:28
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja Jyppe »

Mun mielestä olisi kannattanut pitää vaan rekisterissä, koska rekisteröintikatsastus on tarkempi ja sinulle tulee merkintä toisista kilvistä, mutta väliäkö tuolla sinänsä.

Onnea rojektiin, ei edes näytä lohduttomalta jobilta.
Jos tunnen työn iloa, istun hetken hiljaa ja odotan... kunnes kohtaus menee ohi.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=25428

MR2 mk1.5
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

dry kirjoitti:...näyttää W124 pärjänneen aika hyvin tuossa kolarissa - viittaan vaan tuohon keskusteluun ässämersun kolariturvallisuudesta :roll:

Mitäs tuolle oikein on tapahtunut?
No siihen törmäsi 2 kpl moottoripyöriä risteyksessä suht kohtalaisella vauhdilla :(
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Jyppe kirjoitti:Mun mielestä olisi kannattanut pitää vaan rekisterissä, koska rekisteröintikatsastus on tarkempi ja sinulle tulee merkintä toisista kilvistä, mutta väliäkö tuolla sinänsä.

Onnea rojektiin, ei edes näytä lohduttomalta jobilta.
Aika pitkään panttasinkin tota rekisterissä pysymistä,mutta nyt pikku lomalla purin etupään ja totesin ettei oo aikaa laittaa sitä näin pienellä ajalla ja hankalaksi tekee homman sekin kun itse asun täällä etelässä ja auto on pohjois satakunnassa.
Välimatka on pitkä ja aikaa vain viikonloput ja ei kantsi usein ajella tollasta 700km edestakas matkaa :lol: toisaalta ei oo kunnon välineitäkään esim.hitsiä.
Hitto kyll mun täytyy saada laitettuu kuvia niin selvii hyvin toi homma muillekkin.
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
dry
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 183
Liittynyt: Su 15.05.2005 19:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja dry »

EzKo kirjoitti:
dry kirjoitti:...näyttää W124 pärjänneen aika hyvin tuossa kolarissa - viittaan vaan tuohon keskusteluun ässämersun kolariturvallisuudesta :roll:

Mitäs tuolle oikein on tapahtunut?
No siihen törmäsi 2 kpl moottoripyöriä risteyksessä suht kohtalaisella vauhdilla :(
:shock:

Itse ajoin Ranskassa nuorempana (n.15 v.sitten) jonkun pikkusitikan etulokasuojaan sillä seurauksella että sen etulokasuoja tipahti kokonaan pois :shock: Itse olin liikkeellä rautapyörällä (HD 1200 Spotster) puoliso kyydissä ja kaikki matkatavarat 3 viikon eurooppatouria varten...
Harrikasta murtui stongan pidike ja eturenkaaseen tuli ventti (ei kuitenkaan puhjennut), minä lensin muutaman voltin auton yli vasemmalle ja puolisoni oikealle :? :shock:
Mainittakoon että sitikka tuli stop-merkin takaa kylätiellä suoraan eteen - onneksi vauhtia ei ollut kuin tuollaiset 40-50 kmh 8)
Ja onneksi vastassa EI ollut mersua :!:

Onnea projektille ja toivottavasti moottoripyöräkuskeille ei käynyt pahasti :wink:
......................................................................
300 TE 4Matic (-Matikki-), M103.985
Vastaa Viestiin