Mitä eroa M103, 260, 300, W124, W126 -akselilla?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Mitä eroa M103, 260, 300, W124, W126 -akselilla?

Viesti Kirjoittaja PM »

Jos käy niin ikävästi :lol: että joutuu jossain vaiheessa korvaan 260-koneen 3-satasella, niin mitä eroja löytyy 260:sen ja 300:sen väliltä? Ja ennenkaikkea mitä eroa on W124:sen ja W126:sen pannujen välillä? Ainakin sytytyksen ohjausyksikkö ja ECU näyttäisivät olevan erilaiset, entäpä muuta? Homma vaikuttaa lähestulkoon plug&playltä, onko?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
MikaVeee
Mersumies
Mersumies
Viestit: 697
Liittynyt: Pe 13.02.2004 22:56
Paikkakunta: Turku

loota

Viesti Kirjoittaja MikaVeee »

Eipä kait niissä ihmeellisiä eroja ole,
toi 300 vaatii isomman automaattilaatikon..
Ai mutta sullahan oli manuaaliaski ?!
Ex monta W-kirjainta.
Avatar
HVM
Hupimestari
Hupimestari
Viestit: 3410
Liittynyt: Ma 20.09.2004 23:05
Paikkakunta: Tajunkangas

Viesti Kirjoittaja HVM »

Saksasta kone + laatikko. :idea: Kaseja saa valita tonnilla, laatikoista en tiedä mennä sanomaan. Ei kait nuo mahottomia maksa nekään. :roll:

Kustannukset varmaan samaa luokkaa kuin kotimaasta kutvosen ostamalla, vaiva on toki suurempi, mutta leveämpi on hymykin. :mrgreen:
Vastaa Viestiin