Loistavaa palvelua Tampereen Vehossa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Loistavaa palvelua Tampereen Vehossa

Viesti Kirjoittaja eerola »

Niin paljon kun minäkin olen jurputtanut Vehon toimintaa, niin nyt kyllä vaikenen vähintäänkin pitkäksi aikaa:

Autoni olivat olleet kontissa reilut kaksi kuukautta. Tänään perjantaina kontin auetessa niistä molemmista olivat akut täysin loppu. Toinen otti vastaan vähän latausta ja toinen ei ollenkaan. Kello oli 17:55 ja kaikki akkuja myyvät kaupat kiinni ennenkuin minä voisin mitenkään ehtiä niiden ovien sisäpuolelle.

Soitin Tampereen Vehoon ja työn vastaanotossa sanottiin firman olevan käytännössä jo kiinni. Kerroin kuitenkin tilanteeni ja sanoin, että jos nyt sammutan nämä autot, niin niitä ei saa enää käyntiin ilman kaapeleita. Henkilö pyysi odottamaan hetkisen. Odotin. Ja kun hän palasi puhelimeen sain kuulla, että kaksi henkilöä jää odottamaan minua hetkeksi. Kaarroin Vehon pihaan ja pian autoissani oli uudet pakkasenkestävät akut.

Tämä on Loistavaa Palvelua! Kiitos Tampereen Vehoon! Olen erittäin otettu asiakaspalveluasenteestanne! Hienoa työtä!
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4680
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Rätti alas ja luu ulos. :lol:

Tuleekos jo teksasia ikävä ? :lol:

Sähköviat alkoi heti kotimaassa, taitaa autoillakin olla ikävä takaisin.


Hieno juttu, että autotkin jo tuli, ehjänä ?
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

tuikku kirjoitti:....Tuleekos jo teksasia ikävä ?...
Sekä Hämeessä että Texasissa on molemmissa sekä omat hyvät että heikommat puolensa. Yritäkäämme keskittää katsetta Hämeen positiivisiin puoliin :lol:
tuikku kirjoitti:....Sähköviat alkoi heti kotimaassa, taitaa autoillakin olla ikävä takaisin...
No niiden mielestä Texas oli kyllä parempi paikka. Hämeessä saa parempaa bensaa, mutta ei hyvä juotavakaan auta kun pahimmillaan pölyyn tottunut auto kyntää -10C lämpötilassa lumen ja jään keskellä. Olen yrittänyt kehottaa Mersuja olemaan valittamatta vielä, tästä sillä mikäs niillä hyvässä talvisäässä. Odottakoot, jos/ kun tämä taas tästä jossain välissä taittuu loskaksi ja rapa-suolakeitos alkaa lentää.
tuikku kirjoitti:....Hieno juttu, että autotkin jo tuli, ehjänä ?

Akkuja lukuunottamatta näyttäisi aika hyvältä. C-Mersun pohjalevyt taitavat olla napanneet matkalla johonkin ramppiin ja joku muovikorvake saattaa olla hiukan revennyt, koska tuntuu että joku pärpättää auton alla välillä ajoviimassa. Pikkujuttuja. Pitää koputella vähän auton alla ja jututtaa kuljetusvakuutusyhtiötä. Mutta kokonaisuudessaan: Autoilla meni niin paljon pidemmästi kuin oli ennustus, että jo pelkäsin ties vaikka mitä. Mutta loppu kuitenkin hyvin. Erityisesti verrattuna esim. erään kollegan C-farmariin, joka oli kontissa löystynyt kiinnityksistään.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Hieno juttu, kun auttoivat. Tossa kohtaa ei varmaan hinnalla ollut niinpaljon väliä, kun molemmat tavallaan hyöty. Vai onko Vehon tavarat jo muuttuneet edullisiksi. :P Itekkin olen akkua hankkimassa. Edellisen kerran hain Motonetista. Nyt viimeisen Syrjälän autosähköstä 110 amp. Takuusta jäi mieleen Riston lausuma, että jos on huono akku, niin sille annetaan takuukin. Huomasin, että mulle ei mitään takuuta kai tullut. :roll: Sen jutuista aina tiedä, mutta hyvä palvelu on sielläkin.
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1516
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Takope, mikä tuo sinun avatar-ässäsi on?

Kerro ihmeessä lisää.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Niin, tervetuloa taas Härmään. Kyllä Vehon kanssa toimeen tulee, kun ottaa oikeanlaisen asenteen :shock: Varaosapuolella ei ole koskaan tullut palvelusta sanomista ja tiettyjä hintoja eivät voi tiskillä olevat kaverit päättää.
Mitä sitten tulee huoltopuolen kustannusrakenteeseen ja siihen kuuluisaan automyyjien asenteeseen - edelleenkin :? - niin... Fiatin aikaan :wink: Tampereen Veho hoiti asiat kyllä mallikkaasti, ei siinä mitään.

Ansioituneen kirjeenvaihtajan koeajoraportit taitavat hieman nyt rahvaanomaistua, mutta koetetaan kestää sekin. Miten olisi syväluotaus uudesta Ladasta, nyt kun niitä vielä saa :twisted:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
takope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 138
Liittynyt: To 14.10.2004 22:51

Viesti Kirjoittaja takope »

Ere866 kirjoitti:Takope, mikä tuo sinun avatar-ässäsi on?

Kerro ihmeessä lisää.
Pitkä juttu :lol: :lol: :lol: . Löysäks mää olen sitä sanonu, kun on Salosen vanha kulkupeli. Tosta tuningista, juu. -Ensin vähensin polttoaineen kulutusta ja sitten ilmastointia pienemmälle. Samanlailla laihtuu ja pienenee, kun ihminenkin pienellä ruualla. Talvella lämpöä vaan lisää, niin hyvin kutistuu. Enimmäkseen yksin kun ajelen, niin etupenkkejä ei tarvi ollenkaan. Takasohvalta ulottuu tän kokonen mies hyvin ajeleen. :D On siinä sit kiva muutenkin rentoutua.
Jotkut on tehny melkeen samanlaisen, mutta neet on tarvinnu paria 60:n tonnin tukkirekkaan avuks.
Vastaa Viestiin