Tehokkaita mersuja?
Tehokkaita mersuja?
Rupesi tuossa yksipäivä vähän ihmetyttään nuiden viritettyjen japanilaisten urheiluautojen tehot, eli yli 1000 heppaa RX-7, Skylinesta, Suprasta... jne. Koitin etsiskellä netistä tehokkaita mersuja vaan ei löytynyt kuin yksi 1000 heppainen viritetty 6.9 V-12 ja sekin oli skylinen keulalla! Missä ovat nämä todella tehokkaat mersut? Mahtaako mersu olla sitten sen verran kallis viritettävä ettei niitä ole juuri kukaan rakentanut vai löytyykö niitä mistään?
Näitten viritettyjen 1000 heppaisten japsi kinnereiden huollot menee sitten sillein, että se on kymppitonni ja kone auki. Ellei ole jo sitä ennen ehtinyt oksentamaan sisuskalujansa pihalle.
Kuka jaksaa jatkuvasti korjailla konetta tai vaihdella lootia ja periä
En minä ainakaan.
Mitä sillä 1000 hepalla tekee kun joutuu kuitenkin Ford ka:n takavaloja ihastelemaan
http://video.google.com/videoplay?docid ... upra+vs+ka
Ja muutenkin sana (japanilainen urheiluauto) saa ainakin meikäläisen suupielet
hieman nykimään.
Kuka jaksaa jatkuvasti korjailla konetta tai vaihdella lootia ja periä
En minä ainakaan.
Mitä sillä 1000 hepalla tekee kun joutuu kuitenkin Ford ka:n takavaloja ihastelemaan
http://video.google.com/videoplay?docid ... upra+vs+ka
Ja muutenkin sana (japanilainen urheiluauto) saa ainakin meikäläisen suupielet
hieman nykimään.
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Taitaapa olla silleen että kyse ei niinkään ole siitä olisiko mahdollista virittää 1000 heppaisia Mersuja, vaan siitä ettei siinä ole mitään järkeä.
Voisin kuvitella että 1000 ja + hepan tehoista ei ole siinä mielessä mitään iloa että niitä ei pysty enää järkevästi käyttämään millään lailla.
Jos vaikkapa jostain 65AMG:stä irrotettaisiin se 1000+ heppaa..mikä varmaankin onnistuisi..niin tuskin sillä autolla enää pystyisi mitenkään järkevästi hyödyntämään niitä tehoja, hyvä että pystyy edes nyt olemassaolevia.
Tekniikasta tuskin siis on kyse..ennemminkin järjestä.
Voisin kuvitella että 1000 ja + hepan tehoista ei ole siinä mielessä mitään iloa että niitä ei pysty enää järkevästi käyttämään millään lailla.
Jos vaikkapa jostain 65AMG:stä irrotettaisiin se 1000+ heppaa..mikä varmaankin onnistuisi..niin tuskin sillä autolla enää pystyisi mitenkään järkevästi hyödyntämään niitä tehoja, hyvä että pystyy edes nyt olemassaolevia.
Tekniikasta tuskin siis on kyse..ennemminkin järjestä.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Vähän eriasia viritellä parin kympin korollaa ku sadan tonnin mersua
En oikein näe sitä tilannetta että amispojat ostas sl:n ja alkas virittelemään
Rahallahan niitä saa tehokkaita mersuja (vaikka brabus EV12) eikä tartte itte liata käsiään...
En oikein näe sitä tilannetta että amispojat ostas sl:n ja alkas virittelemään
Rahallahan niitä saa tehokkaita mersuja (vaikka brabus EV12) eikä tartte itte liata käsiään...
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Aika turhaa johonki 1000 heppaan piristää. SLR riittäis joka pojalle aivan varmaan. Mulle riittää tää 2.5 TDI w201 mese, tätä on mukava piristellä armeijan päivärahoilla... eli ei tarvi paljoa stressata. Välijäähyn ja suuttimet tohon vielä niin päältä 150 heppaa pitäis irrota, nyt on puol milliä isommat elementit pumpussa ja hukkaportti tiukilla niin riittänee toistaseksi. Tähtäimessä ois tommonen 420 SEC/SEL. Paljos siinä maybach brabus coupessa olikaan patruunaa?
W201 2.5 Turbo Diesel -88
OT: Rahalla saa ja hevosella pääsee. varmahan se joku vielä tekkee semmosen +1000hp 300td mesen kuhan voittaa lotossa että on tosiaan vara tehä pikkuremppaa joka tankkauksen välisä ...nii ja sitä kiinnostusta tehä sitä
Suzuki Hayabusa -08
exät:
MB W124E 250D -95
YAMAHA YZF R1 -01
HONDA CB500 -94
W124 200D -91 Meni vähä rikki.
exät:
MB W124E 250D -95
YAMAHA YZF R1 -01
HONDA CB500 -94
W124 200D -91 Meni vähä rikki.
Joo sitä en tarkoitakkaan, että mersu sen 1000 hevosta tarvitsee, mutta tulipahan mieleen, että onko näitä ja ilmeisesti näitä ei juuri ole johtuen luultavasti juuri siitä että taitaa olla kallista hommaa virittää meseä... Ja sehän on päivän selvä homma, että jos jostain 2.5 litrasesta moottorista otetaan 1000 hevosta niin sehän on levällään joka viikko, mutta nyt oli ylipäätänsä kysymys siitä, että onko tälläisia mersuja tehty... Ja minä en edes niitä hevosia juurikaan tarvitse... itse asiassa kävin eilen katsomassa erästä 123 200Deetä, että se niistä hevosista, että lähinnä mielenkiinnosta. Ja saahan niistä muistakin vehkeistä sen 1000 esim. Cossu fordeista. Ja olen kyllä takuulla sitä mieltä, että jos juuri tuollainen 65 SL AMG viritetään nuille tehoille niin se on takuu varmasti parempi ajettava kuin yksikään yhtälailla takavetoinen Supra tai RX-7... Mutta tietynlaista kunnioitusta minulta silti löytyy näille japskeille, koska eihän tuo nyt ihan mahdollista joka vehkeelle ole kuitenkin kun ajatellaan, että litra tehot nousevat jo aika huimiksi...
Niin..oikeastaan se pointti mitä ajoin takaa oli se että menee kaiken mahdollisen järjen ja järjettömyyden ulkopuolelle virittää oikeastaan mistään lähellekään "normaalista" autosta 1000 heppaista. Sillä kun ei ole siinä vaiheessa mitään järkevää käyttöä.
Sen voi jokainen todeta vaikka pelaamalla Pleikalla GT4..ostaa SLR:n tai 65AMG:n ja virittää sen kaikella mahdollisella ja koittaa ajaa niin eihän sillä pääse juuri mihinkään verrattuna virittämättömään..
Nojoo..kaipa sitä jostain 200heppaisesta Mersun kuutoskoneesta saisi sen 1000heppaa irti kun pistää siihen riittävän isoa ahdinta (tuplana tietenkin) sekä ilokaasuja sun muita vempaimia..
Ehkä kyse onkin siitä että Mersumiehet ovat sen verran riisipussimiehiä herrasmiesmäisempää porukkaa ettei viitsi pilata hyvää autoa virittämällä siitä käyttökelvoton..
Sen voi jokainen todeta vaikka pelaamalla Pleikalla GT4..ostaa SLR:n tai 65AMG:n ja virittää sen kaikella mahdollisella ja koittaa ajaa niin eihän sillä pääse juuri mihinkään verrattuna virittämättömään..
Nojoo..kaipa sitä jostain 200heppaisesta Mersun kuutoskoneesta saisi sen 1000heppaa irti kun pistää siihen riittävän isoa ahdinta (tuplana tietenkin) sekä ilokaasuja sun muita vempaimia..
Ehkä kyse onkin siitä että Mersumiehet ovat sen verran riisipussimiehiä herrasmiesmäisempää porukkaa ettei viitsi pilata hyvää autoa virittämällä siitä käyttökelvoton..
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
ai jaa..käyttö kelvoton jollekin jollekin ei...tuskin räikkönenkään kehtais ajella F1 autolla jos siinä olis 200d vakio motti ajaa sellasella autolla kun kukainenkin tykkää ja laittaa rahansa isompaan holsettiin taikka purjeveneeseen.Ehkä kyse onkin siitä että Mersumiehet ovat sen verran riisipussimiehiä herrasmiesmäisempää porukkaa ettei viitsi pilata hyvää autoa virittämällä siitä käyttökelvoton..
<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
kyllä taitaa oikeasti olla vaan niin, ettei mersun koneista saa millään keinolla tehoja niin edullisesti kuin noista japanilaisista,
kyllähän varmasti mersun koneista saa sen 1000 heppaa kun vaan on oikea mies asialla, ja rahaa viisinkertainen määrä, kuin japanilaisissa valmis turbokoneissa.
jostain skylinen tai supran koneesta saa sen 4-500 luotettavaa heppaa aika helposti, kun on valmiiks "aliviritetty" vajaa kolmesataa heppainen tuplaturbo kone, joka odottaa vaan sitä paineiden pientä tarkistusta
ps.ja mielestäni skylinestä on yhtä fiksua ottaa 1000 heppaa, kuin millin ajetusta 20vuotta vanhasta dieselistä 500..
kyllähän varmasti mersun koneista saa sen 1000 heppaa kun vaan on oikea mies asialla, ja rahaa viisinkertainen määrä, kuin japanilaisissa valmis turbokoneissa.
jostain skylinen tai supran koneesta saa sen 4-500 luotettavaa heppaa aika helposti, kun on valmiiks "aliviritetty" vajaa kolmesataa heppainen tuplaturbo kone, joka odottaa vaan sitä paineiden pientä tarkistusta
ps.ja mielestäni skylinestä on yhtä fiksua ottaa 1000 heppaa, kuin millin ajetusta 20vuotta vanhasta dieselistä 500..
Tuskin säkään F1-autolla kaupungilla pärtsäisit ? Tyhjäkäynnillä kierrokset on 3-5000 rpm, huipputehot irtoaa siinä 15000 rpm, vääntöä ei koneessa lainkaan. Siinä oot oikeessa että purjevene huomattavasti järkevämpi rahareikä kun auton moottori
.
.
ai jaa..käyttö kelvoton jollekin jollekin ei...tuskin räikkönenkään kehtais ajella F1 autolla jos siinä olis 200d vakio motti ajaa sellasella autolla kun kukainenkin tykkää ja laittaa rahansa isompaan holsettiin taikka purjeveneeseen.
Ex monta W-kirjainta.
Taitaa olla yksi iso syy 1000-heppaisten Mersujen vähyyteen sekin, että Mersut ovat painavia vehkeitä ja nelivetoisia on aika vähän tarjolla. Noilla tehoilla auton on pakko olla nelivetoinen että siitä on yhtään mitään iloa ja kun kerran nipponin kinnerit ovat luonnostaan kevyitä (ja hyviä menemään ruttuun kolarissa) niin ilman muuta niihin kannattaa tehdä "älyttömiä" tehoja jos kerran aletaan jotain laittamaan.
Kiihdytysautot ovat sitten asia erikseen, Mustangit ja Viperit taitavat aika päteviä olla moisessa, litroja kun on vähintään riittävästi jo vakiona. Lähes 2000-heppaisiakin Vipereitä taitaa olla olemassa.
Kiihdytysautot ovat sitten asia erikseen, Mustangit ja Viperit taitavat aika päteviä olla moisessa, litroja kun on vähintään riittävästi jo vakiona. Lähes 2000-heppaisiakin Vipereitä taitaa olla olemassa.
Niinkuin moni on jotodennutkin, niin ne skylinet ja muut on kai suht edullisia ja helppoja virittää.
Itse ajelen mieluummin vakiolla, jo valmiiksi tehokkaalla autolla, kuin jollain halvalla viritetyllä rassilla. Luulis että ne mersun insinöörit on ottanut sopivat tehot autoon nähden irti jo valmiiksi.
Itse ajelen mieluummin vakiolla, jo valmiiksi tehokkaalla autolla, kuin jollain halvalla viritetyllä rassilla. Luulis että ne mersun insinöörit on ottanut sopivat tehot autoon nähden irti jo valmiiksi.
tällänen pitäs olla jokaisella et ehtis kauppaan ja takas http://video.google.com/videoplay?docid ... 8307&q=r33
<----kiiihtyyy
www.lakesteel.org
www.lakesteel.org
Kyllä mä menisin paljon mielummin 200D:llä kauppaan. Tai vaikka sun ST:llä Pääsis paljon nopeemmin, luotettavammin, turvallisemmin ja mukavemmin. Nopeemmin sillä edellytyksellä että kauppa ei satu olemaan 400m suoran tien päässä.
makeST kirjoitti:tällänen pitäs olla jokaisella et ehtis kauppaan ja takas http://video.google.com/videoplay?docid ... 8307&q=r33
Ex monta W-kirjainta.
Ootte tainnu unohtaa, että siinä tehojen irti repimisessä ja koneen tehokkudessa on "hienouden" ja kestävyyden lisäksi vielä kolmaskin osasto... meinaan se, kuinka opit ajamaan niillä tehoilla!
Se on vajaa sekunti kun sellanen tykki lähtee kokeneellakin hempolla käsistä, jos ei ole koko ajan hereillä ja tiedä pitoa tien pintaan. Ihan joka paikassa sellasen kanssa kun ei yksinkertaisesti voi kiihkoilla, se kun ns. sutii vaan paikallaan huonolla pinnalla, eli eipä juuri etene.
Sellasen toosan saa myös 80:n vauhdissa poikittain tielle, kuivassa kesäkelissäkin, jos pitää olla survomassa kaasua ilman järkeä.
Jotain muistan tehoista ja niiden pitelemisestä, kun oon aikanaan 4 kesää ajanut n.500 heppasella Chevyllä. Kivaa oli tuntea selkärangassa auton murina, tehot ja kiihtyvyys (n.4,5sek/0-100km/h), mutta benssiiniäkin meni välillä 25-40litraa/100km. Hämeenlinnan motarillakin 100:sen vauhdissa keula nousi hieman ylös kun tinttasi kaasun pohjaan. Turha kokeilla kosteella kelillä...ojassa samalla sekunnilla.
Kivaa ja järkevää, niin no...?
Onneksi kovin nuorilla hurjapäillä ei ole edes varaa pitää moisia ohjuksia.
Se on vajaa sekunti kun sellanen tykki lähtee kokeneellakin hempolla käsistä, jos ei ole koko ajan hereillä ja tiedä pitoa tien pintaan. Ihan joka paikassa sellasen kanssa kun ei yksinkertaisesti voi kiihkoilla, se kun ns. sutii vaan paikallaan huonolla pinnalla, eli eipä juuri etene.
Sellasen toosan saa myös 80:n vauhdissa poikittain tielle, kuivassa kesäkelissäkin, jos pitää olla survomassa kaasua ilman järkeä.
Jotain muistan tehoista ja niiden pitelemisestä, kun oon aikanaan 4 kesää ajanut n.500 heppasella Chevyllä. Kivaa oli tuntea selkärangassa auton murina, tehot ja kiihtyvyys (n.4,5sek/0-100km/h), mutta benssiiniäkin meni välillä 25-40litraa/100km. Hämeenlinnan motarillakin 100:sen vauhdissa keula nousi hieman ylös kun tinttasi kaasun pohjaan. Turha kokeilla kosteella kelillä...ojassa samalla sekunnilla.
Kivaa ja järkevää, niin no...?
Onneksi kovin nuorilla hurjapäillä ei ole edes varaa pitää moisia ohjuksia.
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
Juu ja tollasella 500 heppasella pelillä ajo on vielä lastenleikkiä jos vertaa sitä tollaseen 1000-heppaseen missä tehot tulee siellä jossain yli 8.000rpm ja jonka koneessa ei ole alakierroksilla vääntöä. Käytännössä se usein tarkottaa sitä että kaasu pohjaan ja kytkin ylös. En oikein ymmärrä miksi tällaisesta haaveillaan katukäyttöön ??? Lisäksi kone joka kestää tällaisia kierroksia, maksaa $$$$$$$$$$
Ex monta W-kirjainta.
Tyhmäkin tajuaa ettei nuo vehkeet ole todellakaan helppoja ajettavia ja että tuollaisilla tehomäärillä ei tee periaatteessa yhtään mitään. Itselläni ei pysy edes 200D käsissä (Mersun kylki todistaa ). Onko se nyt sitten kuitenkaan hirveä synti PUHUA näistä japski kinnereistä? Ja muistakaa, että alun perin kysymys oli, että onko tällaisia mersuja? Siihen en oikeen vielä selvää vastausta ole saanut.. Minusta alkaa tuntumaan siltä, että täällä vedetään herneitä siitä, että japanilaiset tekevät osittain paljon nerokkaampia motteja kuin eurooppalaiset tai amerikkalaiset... voin kyllä olla väärässäkin . Eihän meillä ole mopo karannut virityksen suhteen käsistä vaan näillä riisikuppi miehillä...
Tässä esimerkkiä: http://www.vipimports.com/currentinventory.php
Missä nuo nyt sitten lieneekään...
Tässä esimerkkiä: http://www.vipimports.com/currentinventory.php
Missä nuo nyt sitten lieneekään...
Tällaista Ranskasta:
http://skylinev12.neufblog.com/skylinev12/
Kuitenkin sitä taitaa tapahtua ulkomailla enemmän toisinpäin:
http://www.benzworld.org/gallery/showli ... ,SLC_Class
http://www.benzworld.org/gallery/showli ... D,TE_Class
http://skylinev12.neufblog.com/skylinev12/
Kuitenkin sitä taitaa tapahtua ulkomailla enemmän toisinpäin:
http://www.benzworld.org/gallery/showli ... ,SLC_Class
http://www.benzworld.org/gallery/showli ... D,TE_Class
Toispuoli kirjoitti: Onko se nyt sitten kuitenkaan hirveä synti PUHUA näistä japski kinnereistä?
Minusta alkaa tuntumaan siltä, että täällä vedetään herneitä siitä, että japanilaiset tekevät osittain paljon nerokkaampia motteja kuin eurooppalaiset tai amerikkalaiset... voin kyllä olla väärässäkin .
Tottakai niistä saa puhua, ainahan jutut rönsyilee! Sana on vapaa!
Tuskin täällä kukaan vetää herneitä nessuun, kuka mitäkin harrastaa ja virittää...
Jotkut saattavat virittää jopa naapurin vempeleitä.
Ja olen samaa mieltä tehoista, n.300 riittää ihan hyvin.
420SE -93 (W140, 2005 tuotu kulkine)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
560SEC -88 (C126, 1988 tuotu ilman Vehon apuja)
"Tää on mun miälestä kyl tosi hiano laji..." (Timo Silakka, Kummeli)
"Mitä enemmän näemme ympärillämme idioottimaista käytöstä, sitä vähemmän
pidämme sitä enää mitenkään ihmeellisenä." (Petri Sarvamaa / A-Studio / YLE TV1)
No eiköhän kilpa-autot sentään ole asia erikseen..makeST kirjoitti:ai jaa..käyttö kelvoton jollekin jollekin ei...tuskin räikkönenkään kehtais ajella F1 autolla jos siinä olis 200d vakio motti ajaa sellasella autolla kun kukainenkin tykkää ja laittaa rahansa isompaan holsettiin taikka purjeveneeseen.Ehkä kyse onkin siitä että Mersumiehet ovat sen verran riisipussimiehiä herrasmiesmäisempää porukkaa ettei viitsi pilata hyvää autoa virittämällä siitä käyttökelvoton..
Käsitin että tässä puhuttiin enemmän jonkinlaisista "katukäyttöön" viritetyistä ajopeleistä kuin puhdasverisistä kilpa-autoista.
Mitä sitten tulee Räikkösen kisapirssiin niin tuskin hänkään kovin suurta mielihyvää siitä tuntisi jos tallin insinöörit virittelisivät autosta sellaisen ettei sillä pysty järkevästi ajamaan...
Sama pätee minusta myös katukäyttöön..mitä järkeä on virityksillä saattaa auto sellaiseen kuntoon että sitä ei enää voi käyttää?
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Joskus nuoruudessa kun tuli ajettua tuolla Sierralla, oli minulla siinä n 280 hv ,kun taas kilpakuppaneilla oli n 310-330hv (tai ainakin niin he väittivät). Oli mukava nähdä mitä se teho noissa sai aikaan. Mun riesalla oli se teho saavutettavissa jo tosi pienillä kierroksilla alkaen 3500, joskin n 6000 r/min se jo loppui, kun kilpakumppaneilta se teho alkoi jostain 5000-5500 väliltä päättyen tonne alle 7000. Pitkillä suorilla sain turpaani, mutta kun sitä ajettavuutta moottorista tarvittiin, olin taas mukana kisassa. Eli ei se paperiarvo mun mielestä noissa tehoissa ihan kaikkea merkitse Koneet koneina ja Esson baarissa loput
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Ihan kaikki ei tossa välttämättä kanssa pidä paikkaansa. Skylinen virittäminen EI OLE halpaa. Sen auton ylläpitokulut ovat erittäin suuret, kun sitä aletaan virittämään ja se ei todellakaan ole mikään kevyt auto. Mielestäni se on saanut vain aikamoisen statuksen arvon, juurikin aikakautensa nopeimpiin nelipaikkaisiin autoihin kuuluvana. No se on sitten ihan eri tarina, josta voisi keskustella enemmänkin, mutta se tuskin tätä foorumia kiinnostaatinippa kirjoitti:eipä mersulla taida vastinetta löytyä japsiraketeille, hinta/teho suhde taitaa olla kohtuullisen hyvä esim. nissanilla 200sx ja 300zx sekä tietty skyline josta pelkällä viri sarjalla saa 1000hv, eikä unohtaa voi tietenkään toyota supraa. näitä vekottimia (paitsi skylineä) saa vaikka vuoden -91 mallia samaan hintaan kuin 300E mersuja, mistä ei mielestäni saa vastaavaa urheiluautoa kuin rälläkällä, mutta eipä oo tullu tollasii riisiraketteja hommattuu, mersulla on omasta mielestä mukavempi ajella, ja onhan mersu käytännöllisempi, kestävämpi, ajattomampi ym...
em. mainittujen japsin ominaisuuksia on halvempi ja helpompi virittää, kevyempi ja jotain muuta, eipä tuu mieleen, kai niissäkin joku jotain hienoa näkee niinkuin me mersuissa...
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
- B. Wikström
- Vakiokalustoa
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
- Paikkakunta: Inkoo
Joskus nuita tutkiskellu jonkun verran kun tuollaisen Skyline GT-R R32 meinasin Jaappanin maasta raahata tänne kun siellä olin töissä. Muistaakseni lohko kestäisi noin 500hp vakio palikoilla. Kevythän skyline ei ole, i muistaakseni jo kone painaa enemmän kuin SBC vaikka eihän rivi ja v-konetta voi verratta...
________________________
S124 300D '91
W115 240D (ex.200D) '75
Massey Ferguson 135 '63
S124 300D '91
W115 240D (ex.200D) '75
Massey Ferguson 135 '63