KIERTOTÄHTIEN KIERTOTÄHTI:17 OMISTAJAA SAMALLA MERSULLA!!!!
KIERTOTÄHTIEN KIERTOTÄHTI:17 OMISTAJAA SAMALLA MERSULLA!!!!
Tiedustelin tänään AKE:lta erään nettiautossa myynnissä olleen W124 200 D:n(-90) historian. Asiakaspalvelija luetteli omistajia taaksepäin, kun hän oli luetellut viisi. Niin kysyin, että voiko hän kertoa suoraan montako omistajaa autolla on ollut. Hän lähti laskemaan entiset omistajat yhteensä 17 kpl!!!!! ja hän sanoi, että autoliikkeitä hän ei vielä laskenut tuohon määrään. Omistajien joukossa oli nimien perusteella romaanejakin.
Kysyin tuota autoa myyjältä noin 2 viikkoa sitten. Nykyinen omistaja kertoi, että auto on kaikinpuolin täydellinen ja historia tiedossa. Ei varmaan ole ollut taksi kun on niin kuin uusi sisustukseltaan. Autossa ei ollut mitään virheitä kaikki oli viimisen päälle kunnossa-kuulemma. Kun kysyin kauanko auto oli ollut hänellä, niin vastaus oli että ei kauaa, koska hän osti auton vain sen takia kun espoossa oli bussilakko, niin lapset piti saada kouluun. Todella uskottava selitys. Täyttä bullshittiä. Itseasiassa Ake:n palvelija kertoi tänään, että ensimmäinen omistaja oli ollut helsingin taksi numero 277 ja oli rekisteröity 89, mutta tietysti tämä oli myytävänä vuosimallina 90. Auto ei näkynyt enää tänään illalla olevan myynnissä vaikka päivällä vielä oli. Jos auto olisi illalla vielä ollut netissä olisin laittanut id.numeron näkyville niin olisitte saaneet ihastella. Ajatelkaa, että mun tuttu meinas ostaa sen auton tutkimatta historiaa, kun myyjä oli niin vakuuttava-onneksi kauppa ei toteutunut. Onkohan joku peräti foorumilaisista saanut todellisen kiertotähtien kiertotähden?? Tarkennukseksi voin mainita, että auto oli punainen muovikylkinen W124 200 D ja se oli myytävänä espoossa. Koneremppakin oli tehty, josta kuitit. Varovaisuutta autokaupoissa!!
Ei omistajien määrä mitään tietenkään haittaa, voihan auto silti olla vaikka kuinka helmi, mutta onhan siinä jotain erikoista, jos omistajia on noinkin paljon. Kommentteja kiitos!
Kysyin tuota autoa myyjältä noin 2 viikkoa sitten. Nykyinen omistaja kertoi, että auto on kaikinpuolin täydellinen ja historia tiedossa. Ei varmaan ole ollut taksi kun on niin kuin uusi sisustukseltaan. Autossa ei ollut mitään virheitä kaikki oli viimisen päälle kunnossa-kuulemma. Kun kysyin kauanko auto oli ollut hänellä, niin vastaus oli että ei kauaa, koska hän osti auton vain sen takia kun espoossa oli bussilakko, niin lapset piti saada kouluun. Todella uskottava selitys. Täyttä bullshittiä. Itseasiassa Ake:n palvelija kertoi tänään, että ensimmäinen omistaja oli ollut helsingin taksi numero 277 ja oli rekisteröity 89, mutta tietysti tämä oli myytävänä vuosimallina 90. Auto ei näkynyt enää tänään illalla olevan myynnissä vaikka päivällä vielä oli. Jos auto olisi illalla vielä ollut netissä olisin laittanut id.numeron näkyville niin olisitte saaneet ihastella. Ajatelkaa, että mun tuttu meinas ostaa sen auton tutkimatta historiaa, kun myyjä oli niin vakuuttava-onneksi kauppa ei toteutunut. Onkohan joku peräti foorumilaisista saanut todellisen kiertotähtien kiertotähden?? Tarkennukseksi voin mainita, että auto oli punainen muovikylkinen W124 200 D ja se oli myytävänä espoossa. Koneremppakin oli tehty, josta kuitit. Varovaisuutta autokaupoissa!!
Ei omistajien määrä mitään tietenkään haittaa, voihan auto silti olla vaikka kuinka helmi, mutta onhan siinä jotain erikoista, jos omistajia on noinkin paljon. Kommentteja kiitos!
Asiassa on kyllä perää, mutta otteiden lukumäärää kasvattavat mm. kadonneiden otteiden uusinta sekä kuten mainitsit, autoliikkeiden omistus. Auto vaan vaatii ostotilanteessa enemmän tutkimista ja selvittelyä, että onko omistajanvaihdoksille syytäkin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mielestäni mainitsemasi seikat eivät olisi ainakaan itselläni este autokaupan syntymiselle. Tarjosin itsekkin ko. autosta 2000€
Jos omistajia on monta ja on ollu taksi jne. niin mitäs sitten jos auto hyvässä kunnossa
Eri asia jos kyseessä olisi esim. 2002 mallin väyrynen joka olisi ollut ensin taksi ja sitten kiertänyt 17 omistajalla niin voisi esim. jälleenmyytiarvon vuoksi jättää ostamatta
En tarkoittanut mitenkään loukata kenenkään auto osto kriteereitä, mutta mielestäni alle 3000€:n 16vuotta vanhassa autossa ratkaisee ainoastaan auton nykykunto. Arvo ei enää tuosta juuri laske ja hyvällä tuurilla tuommosella ajelee vielä monet maailmanympärysmatkat
Jos omistajia on monta ja on ollu taksi jne. niin mitäs sitten jos auto hyvässä kunnossa
Eri asia jos kyseessä olisi esim. 2002 mallin väyrynen joka olisi ollut ensin taksi ja sitten kiertänyt 17 omistajalla niin voisi esim. jälleenmyytiarvon vuoksi jättää ostamatta
En tarkoittanut mitenkään loukata kenenkään auto osto kriteereitä, mutta mielestäni alle 3000€:n 16vuotta vanhassa autossa ratkaisee ainoastaan auton nykykunto. Arvo ei enää tuosta juuri laske ja hyvällä tuurilla tuommosella ajelee vielä monet maailmanympärysmatkat
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
No eihän toi tee kuin vähän yli 1 omistaja/vuosi. Eli ei välttämättä mikään keskivertoa huonompi ostos. Ottaen huomioon sen, millaista aikaa elettiin Suomenniemellä auton ollessa uudenkarhea.
Toinen juttu on sitten taas se, että onko papereiden auto sama kuin se joka oli myynnissä.
Toinen juttu on sitten taas se, että onko papereiden auto sama kuin se joka oli myynnissä.
Suomalainen häviää aina!
Eihän toi tosiaan ole mitään noin vanhalle autolle, harvemmat tuntemani ihmiset pitää autoa yli vuoden kerrallaan. Itsellä oli kerran omistuksessa 86 mallinen bemari jolla oli ollut 28 eri omistajaa ja auto oli todella siistissä kunnossa ja hyvin huollettu. Ei se välttämättä autoa pilaa, kuinka moni 20v vanha auto on ollut vain 2 omistajalla? Ja jos kuitenkin puhutaan noin parin tonnin käyttövessasta niin eikai siinä nyt voi olettaa omistajana olleen yhtä vuonna 23 syntynyttä kirkkoherraa joka on ajanut autolla vain sunnuntaisin ja silloinkin ainoastaan alamäkeen. Kuten sanottua, jos auto on fiksussa kunnossa niin käyttäjämäärällä ei ole mitään merkitystä, varsinkin kun ko tehomalli ei juurikaan ole nuorison suosiossa. Eli ei ole poljettu yhtä talvea ja pistetty kiertoon
Viimeksi muokannut MikkoM, Pe 31.03.2006 07:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w203 C220CDi automatic
280E w123 & 250 w123
280E w123 & 250 w123
Niin tuohon 17 omistajan joukkoon ei laskettu yhtään varsinaista autoliikettä mukaan. Vuonna 2005 omistajia oli silloinkin jo useampia Hagertteja yms.
Lopussa mainitsinkin, että auton nykykunto ratkaisee tottakai näin vanhassa autossa. Eniten ärsytti se tapa, jolla myyjä toimi. Hän ei periaatteessa valehdellut, mutta jätti totuudet kertomatta. Jos sanoo suoraan miten asiat on niin se puree meikäläiseen paremmin. On se minusta aika hyvin jos tuntee auton historian täysin jolla pelkästään 17 henkilöomistajaa.
Omistajien määränä 16 vuotiaalle 200 D:lle se 17 on paljon (kaikki omistajat olivat eri henkilöitä otteita ei ollut kadonnut) ainakin niin olin luullut-pitää koittaa selvitellä huvikseen muitakin yksilöitä.
Lopussa mainitsinkin, että auton nykykunto ratkaisee tottakai näin vanhassa autossa. Eniten ärsytti se tapa, jolla myyjä toimi. Hän ei periaatteessa valehdellut, mutta jätti totuudet kertomatta. Jos sanoo suoraan miten asiat on niin se puree meikäläiseen paremmin. On se minusta aika hyvin jos tuntee auton historian täysin jolla pelkästään 17 henkilöomistajaa.
Omistajien määränä 16 vuotiaalle 200 D:lle se 17 on paljon (kaikki omistajat olivat eri henkilöitä otteita ei ollut kadonnut) ainakin niin olin luullut-pitää koittaa selvitellä huvikseen muitakin yksilöitä.
No sitten jos yhden vuoden aikana on ollut useampia omistajia ja varsinkin jos autoon on sekaantunut kansallispukuisia eläkeläisiä voi olla syytä olla varuillaan. Olin ostamassa yhtä 16 venasta 190:stä ja sillä oli ollut viimeisen kuluvan vuoden aikana 6 eri omistajaa ja varsinkin kun kolme viimeistä omistajaa oli pitänyt autoa vain 2 viikkoa kerrallaan niin rupes vähän arveluttamaan ja auto jäi ostamati. Voihan se tietysti olla et se on aina menny vaihdossa ja niin edelleen mut aika epätodennäköistä
w203 C220CDi automatic
280E w123 & 250 w123
280E w123 & 250 w123
Joo, ei mielestäni tuollaisella seikalla ole mitään merkitystä, jos auto on kunnossa niin miksi ei?
Kyllä taas vastakohtia tuosta sattuu silloin tällöin silmään, itsellä oli ennen nykyistä mersua -72 Ford taunus 1.6 2D, olin siinä toinen omistaja, autolla oli ostaessani ajettu vain 124 tkm. Autosta oli niin tarkka historia että mm.kaikki tankkauskuitit oli sievässä nipussa kansiossa.
Kyllä taas vastakohtia tuosta sattuu silloin tällöin silmään, itsellä oli ennen nykyistä mersua -72 Ford taunus 1.6 2D, olin siinä toinen omistaja, autolla oli ostaessani ajettu vain 124 tkm. Autosta oli niin tarkka historia että mm.kaikki tankkauskuitit oli sievässä nipussa kansiossa.
Olen itsekin 18. omistaja omalle -63 220b:lle joka tosin on ollut minun omistuksessani 16v. Omistaja oli vaihtunut tiuhaan tahtiin öljykriisin aikoihin. Itse auto oli koko ajan huippukunnossa. Olen myös ottanut yhteyttä meilkein kaikkiin edellisiin omistajiin. Saldona upeita musta valko kuvia kyseisiltä vuosilta ko. autosta.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Juu ja mulla on tallissa -64 mallin Peugeotti, jonka kolmas omistaja olen. En ole ihan yhtä kauan autoa omistanut kuin W111 omaansa, mutta nyt keväällä tulee kuiteskin jo rippikouluikä täyteen. Todettakoon myös, että ensimmäinen omistaja ajeli Pökötillään neljännesvuosisadan tyytyväisenä. Auto on toki täydellinen, mutta hyväkuntoinen...W111 kirjoitti:Olen itsekin 18. omistaja omalle -63 220b:lle joka tosin on ollut minun omistuksessani 16v. Omistaja oli vaihtunut tiuhaan tahtiin öljykriisin aikoihin. Itse auto oli koko ajan huippukunnossa. Olen myös ottanut yhteyttä meilkein kaikkiin edellisiin omistajiin. Saldona upeita musta valko kuvia kyseisiltä vuosilta ko. autosta.
onko ne haagerit jotain auton särkijöitä oli vaan pakko kysyäkardaani kirjoitti:Niin tuohon 17 omistajan joukkoon ei laskettu yhtään varsinaista autoliikettä mukaan. Vuonna 2005 omistajia oli silloinkin jo useampia Hagertteja yms.
Lopussa mainitsinkin, että auton nykykunto ratkaisee tottakai näin vanhassa autossa. Eniten ärsytti se tapa, jolla myyjä toimi. Hän ei periaatteessa valehdellut, mutta jätti totuudet kertomatta. Jos sanoo suoraan miten asiat on niin se puree meikäläiseen paremmin. On se minusta aika hyvin jos tuntee auton historian täysin jolla pelkästään 17 henkilöomistajaa.
Omistajien määränä 16 vuotiaalle 200 D:lle se 17 on paljon (kaikki omistajat olivat eri henkilöitä otteita ei ollut kadonnut) ainakin niin olin luullut-pitää koittaa selvitellä huvikseen muitakin yksilöitä.
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
No eipä takuulla ole,pitävät ainakin namä paremmat autonsa ( mersut) yleensä puhtaina ja siisteinä,toisin kuin (me )monet valkolaiset.timi.lin kirjoitti: onko ne haagerit jotain auton särkijöitä oli vaan pakko kysyä
Nuo vanhat perityt epäluulot voisi jo unohtaa.
Minä ainakin ostaisin auton siinä kuin keneltä tahansa,toisaalta kuka tahansa voi huijata,aina kannattaa ottaa selvää eikä ostaa sikaa säkissä.
Voi silti tinkiminen olla aika rankkaa,kovia kauppamiehiä ovat.
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
http://tietopalvelu.ake.fi/servlet/tulk ... elyt1.html
Tuolta löytyy ohjeita ja oli siellä jossain vähän taaempana hinnastokin...
Tuolta löytyy ohjeita ja oli siellä jossain vähän taaempana hinnastokin...
S124 300TD -90
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
Se on 3 euroa minuutti puhelimella. Saa kaikki omistajat ja puhelu ei kestä kauan. Ei tuossa mun kokemuksessa sinänsä mitään ihmeellistä, mutta nykyisen myyjän tarinat suhteessa AKELTA hankkimiini tietoihin olivat pahasti ristiriidassa. Eli niinkuin jo aiemmin mainitsin-17 omistajaa ei haittaa mitään, mutta jos yritetään myydä parilla olleena niin se ottaa aivoon ja kiinnostus lakkaa koko myyjään-ei autoakaan enää silloin kiinnosta mennä tutkimaan. Kauppa pitää olla raakaa, mutta rehellistä. Mä en tässä ala kertomaan suhtautumistani romaaneihin ym. vähemmistöihin-sehän on kiellettyä foorumin sääntöjen mukaan.
Eipä ole. Ei ainakaan omassa ollu joka oli putkahtanu tehtaalta 89 vuoden lopussa ja rekistöröity suomessa 90.kardaani kirjoitti:No niin tuollaista osasinkin odottaa. HUOM! TÄMÄ AUTO EI OLLUT OLLUT TAKSINA MYYJÄN MUKAAN JA UUDEMPI MUOVIHELMAINEN VIELÄ. Onko 89 malleissa kuitenkin jo muovihelmaisista tuttu uudempi sisustus?
mulla on muistaakseni 16 ote tuossa omassa autossa, enpä mie siitä välittänyt kun autoa ostin kun auto oli muuten siisti yms. mulla on 90 vuosimallia, lähtenyt tehtaalta 89 vuoden puolella ja on muovihelmoilla........
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
- Ville Komulainen
- Asiantuntija
- Viestit: 651
- Liittynyt: Su 20.04.2003 22:05
- Paikkakunta: Mellilä
Ville Komulainen kirjoitti:Porukoiden uutena ostetussa Land Cruiserissa on otetunnus 4. jostain syystä. Ensimmäinen on tietty autoliike mutta mitähän ne 2 muuta ovat.
Ford Escort -68:n otetunnus oli 28. no oli se kyllä aika rajussa kunnossakin.
Voisko olla rahoitusyhtiö ja jos vanhempi auto niin eikös ne vanhanmallin rekisteriotteet pitäny uusia
W124 300D aut -89
-Otetunnus 00 maahantuoja
-Otetunnus 01 piirimyyjä
-Otetunnus 02 Yleensä eka omistaja,usein Leasing-firma,rahoitusyhtiö tai vastaava
-Otetunnus 03 eka omistaja yleensä(jos ei liisari tai osamaksuja)
-Otetunnus 04 autoliike kun eka vaihtaa
-Otetunnus 05 seuraavan ostajan rahoitusyhtiö
-Otetunnus 06 auto siirtyy omaksi
-Otetunnus 07 Iso autoliike joka ei pidä hallissaan näin vanhaa ja myy jopparille
-Otetunnus 08 Joppar
-Otetunnus 09 Seuraava ostaja (usein myös velaksi)
NÄIN se yleensä etenee ja juuri tällä kaavalla,tuohon vielä vakuutusyhtiöiden vaihdot ja otteiden katoamiset sun muut niin aina luku kasvaa!!!
Olen tavannut suuriakin lukuja,joissa tosiaankin on ollut vain esim.3-omistajaa(välillä kanitettu autoa,otteita kadonnut,ym)
Niinkuin aikaisemminkin todettiin niin auto ratkaisee eikä juoksevat sarjanumerot,TOSIN jotain suuntaa ne antaa jos kyseessä on todella suuret luvut.
-Otetunnus 01 piirimyyjä
-Otetunnus 02 Yleensä eka omistaja,usein Leasing-firma,rahoitusyhtiö tai vastaava
-Otetunnus 03 eka omistaja yleensä(jos ei liisari tai osamaksuja)
-Otetunnus 04 autoliike kun eka vaihtaa
-Otetunnus 05 seuraavan ostajan rahoitusyhtiö
-Otetunnus 06 auto siirtyy omaksi
-Otetunnus 07 Iso autoliike joka ei pidä hallissaan näin vanhaa ja myy jopparille
-Otetunnus 08 Joppar
-Otetunnus 09 Seuraava ostaja (usein myös velaksi)
NÄIN se yleensä etenee ja juuri tällä kaavalla,tuohon vielä vakuutusyhtiöiden vaihdot ja otteiden katoamiset sun muut niin aina luku kasvaa!!!
Olen tavannut suuriakin lukuja,joissa tosiaankin on ollut vain esim.3-omistajaa(välillä kanitettu autoa,otteita kadonnut,ym)
Niinkuin aikaisemminkin todettiin niin auto ratkaisee eikä juoksevat sarjanumerot,TOSIN jotain suuntaa ne antaa jos kyseessä on todella suuret luvut.
S 500 Autom-99
EXiä erilaisia ja paljon!!
EXiä erilaisia ja paljon!!
Eipä se rekisteriotteen järjestysluku kerro aina kaikkea. Tiedän yhden S-mersun, johon tuli 4 uutta haltijaa ja siten myös rek.otetta kolmen vuoden ensimmäisen vuoden sisällä, vaikka itse auto pysyi koko ajan saman henkilön käytössä. 10 vuoden jälkeen rekisteriotteita jo 9 kpl.
Auton omistusta kierrätettiin ilmeisesti verotussyistä perheyrityksen kaikkien jäsenten nimissä vuoron perään . Ilmeisesti tuolloin n. 700.000 markan kiesi kannatti laittaa aina vähiten tienaavan nimiin tjsp... mutta isukki ajeli herroiksi lasten tai vaimon "maksaessa verot"
Auton omistusta kierrätettiin ilmeisesti verotussyistä perheyrityksen kaikkien jäsenten nimissä vuoron perään . Ilmeisesti tuolloin n. 700.000 markan kiesi kannatti laittaa aina vähiten tienaavan nimiin tjsp... mutta isukki ajeli herroiksi lasten tai vaimon "maksaessa verot"
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Vedetääs pohjat... Eli SL:ää etsiessä sattui kohdalle vuoden -91 Suomi-auto, 500 SL, aj. 120tkm. Aloin tarkistamaan auton taustoja (työskentelen itsekin autoalalla), ja aluksi paljastui kilometrit, mittarista puuttui ainakin 180tkm Auton toinen omistaja oli eräs sukulaiseni, hän myi auton vuonna -99 285tkm ajettuna, seuraavan vuoden katsastuksessa 100tkm...
Ja jatkoa seuraa, soitin toiselle henkilölle AKE:lle, aloin selvittelemään omistajia. Vuoden -00 jälkeen 39 eri rekisteriotetta, joukossa mm. kymmenkunta autoliikettä. Tämän jälkeen kiinnostus "Suomi-yksilöä" kohtaan alkoi hiipua ja tilaukseen lähti Saksasta auto 2X suuremmalla km-lukemalla, mutta aukottomalla huoltohistorialla
Ja jatkoa seuraa, soitin toiselle henkilölle AKE:lle, aloin selvittelemään omistajia. Vuoden -00 jälkeen 39 eri rekisteriotetta, joukossa mm. kymmenkunta autoliikettä. Tämän jälkeen kiinnostus "Suomi-yksilöä" kohtaan alkoi hiipua ja tilaukseen lähti Saksasta auto 2X suuremmalla km-lukemalla, mutta aukottomalla huoltohistorialla