Polttonestemittarin valo ei syty "varatank." W123

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1612
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Polttonestemittarin valo ei syty "varatank." W123

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Tällainen ominaisuus on ollut polttonestemittarissa ainakin viisi vuotta, mutta en ole kokenut niin suureksi ongelmaksi, että olisin apua täältä kysynyt. Eli polttonesteen vähyydestä ilmoittava kolmiovalo palaa hehkutettaessa, mutta ei syty kun polttoaineen määrä tippuu "varatankille". Tiedän, että se hattuhyllyn kautta irroitettava anturisysteemi pitäisi vaihtaa, mutta saisiko sitä kuntoon korjaamalla? Polttoainemittarin neula näyttää kyllä oikein, vain valo puuttuu.
Viimeksi muokannut kardaani, Su 21.05.2006 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 915
Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
Paikkakunta: salo

Pottoaine mittari

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

Tervehrys kun ei tullut silloin puheeksi kun kävit. älä vaan osta uutta se maksaa hunajaa ja vanhan saa korjattua Ota hattuhyllyltä se laatikko pois ja sen alla on anturi kierrä se irti ja nosta ylös anna juosta se tyhjäksi varo penkkejä se on sellainen noin 30 sm pitkä putki Ota alapäästä auki ja vedä se putki pois. ota varovasti sillä siellä on koko pituudelta sellaiset lankat missä se koho liikkuu.Puhrista se moska pois ja katso että ne kärjet on puhtaat niin minä luulen että valokin rupeaa palamaan Terveisi Jukka.
Avatar
AriK123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 911
Liittynyt: Ke 11.06.2003 17:30
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja AriK123 »

Minulla oli W123:sta yksi lanka irti/poikki anturin sisältä. Tinasin sen kiinni ja samalla tuli puhdistettua koko systeemi.
508 D matkamersu -70
S203 C 220 T CDI -04/05
S211 E 220 T CDI -06/07
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1612
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Kiitos! Mainio vinkki!
mkauhea
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: Ti 21.03.2006 21:57
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja mkauhea »

Eli tarkentakaa vielä, tämä koskee vain 123:sta :roll: ? Tuo otsikko kun loppuu kesken... Minulla vain on 124:ssa samaa ongelmaa.

t. Matti
Avatar
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 915
Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
Paikkakunta: salo

Polttoaine mittari

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

En ole varma. mutta luulisin että on saman tyylinen Mutta ota se laatikko hattuhyllyltä pois niin sietä se selviää .Mutta kyllä joku 124 sen omistaja varmasti tietää kun vain saa ne heräämään jos ovat katsoneet euroviisuja.
Vastaa Viestiin