190E 2.0 litrasesta 2.3turboksi......

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Naughty_Man
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Su 20.08.2006 15:26
Paikkakunta: Kokkola

190E 2.0 litrasesta 2.3turboksi......

Viesti Kirjoittaja Naughty_Man »

Eli ois hiukka kysyttävää aiheesta.Onko kukaan turbotellut noita 2.3.Tarkotuksena ois ostaa nyt syksyksi uus kone työn alle. Minkälaista muutosta pitäs tehä esim jarrut,alusta,kytkin??Pärjääkö 2.3 omalla ruiskulla vai joutuuko muuttamaan?Minkälaista palikkaa porukka on tuollaiseen laitellut.Kaikenlaiset vinkit/vihjeet ois tervetulleita.250-300hp ois kiikarissa. 8)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14023
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Nimimerkki Joni P.:llä taisi olla 230 CE:ssä turboprojekti.

http://kotisivu.dnainternet.fi/kl8929/mb/mb.htm

Etsipä kirjoittajahaulla "Joni P." lisää viestejä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 881
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Eiköhän Joni.P voi kertoa kaiken missä voi epäonnistua ja kaiken oleellisen onnistumisesta.. :wink:
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Avatar
Jussi k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 321
Liittynyt: Ti 31.08.2004 09:01
Paikkakunta: Norge

Viesti Kirjoittaja Jussi k »

sen verran valaista et vetarit paukkuu.............
kytkin huutaa hoosioainnaa...........
ei pidä edes 200d :lol:
sprintterin 250mm pitää :evil:
www.thaiklupi.fi
Avatar
Joni P.
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 390
Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: 190E 2.0 litrasesta 2.3turboksi......

Viesti Kirjoittaja Joni P. »

Naughty_Man kirjoitti:Eli ois hiukka kysyttävää aiheesta.Onko kukaan turbotellut noita 2.3.Tarkotuksena ois ostaa nyt syksyksi uus kone työn alle. Minkälaista muutosta pitäs tehä esim jarrut,alusta,kytkin??Pärjääkö 2.3 omalla ruiskulla vai joutuuko muuttamaan?Minkälaista palikkaa porukka on tuollaiseen laitellut.Kaikenlaiset vinkit/vihjeet ois tervetulleita.250-300hp ois kiikarissa. 8)
Ihan realistiset tavoitteet ainakin; itse ajelin 1,5 vuotta 0,58bar ahdoilla avaamattomalla koneella ja vakiovoimansiirrolla ongelmitta.

niin siis voimansiirto-ongelmitta ja eihän kansikaan olisi haljennut ellei tuo jo tänäpäivänä moneen otteeseen huonoksi todistettu kotimainen moottorinohjaus olisi arponut/hukannut sytkäkarttoja kuten se on tehnyt monessa muussakin autossa, ja viat on jatkunut kehitysversiosta toiseen jo.

Voin lähettää sinulle kotisivuni .zip -filenä kun kotisivujen serveritila ei riitä niitä isännöimään, ne kun sisältävät kohtuu paljon kuviakin.

tätä nykyä auto on taas vapaasti hengittävä ja Megasquirt'n'sparkin ohjaamana isääni palvelemassa. ehti se olla MSNS:illa ahdettunakin jonkin aikaa, ja ilman mitään ongelmia.

- Joni
Vastaa Viestiin