Alipaine hässäkkä
Alipaine hässäkkä
Ilmankos ei pelaa eco-mittarit ja valojen kork. säädöt , oisko kellään kuvien perusteella selvittää mitä puuttuu,poikki olevan letkun pitäis varmaan mennä oikean puolen alipainesäiliöön, mistäs tohon vedetään letku mistä puuttuu, ku laittaa sormen päähän niin alkaa eco-mittariin tulla eloa, ja jotain puuttuu siitä minne tulee kaksi putkea ,on valk. kansi.
Klick
Klick
Viimeksi muokannut Hece45, Ti 26.09.2006 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toinen letku näyttää menevän Klick tänne ja toinen mikä on poikki mennyt alipainesäiliöön, siis siitä mis on se valk. mötikkä. Siin ekas kuvas näkyvässä kelt.mötikässä on samanl. valk. kansi.Pietu71 kirjoitti:Toi valkonen kansi on takana näkyvästä keltasesta mokkulasta tai vastaavasta,niissä on tommonen 2 letkun liitos,osta se uus ja ehjä ja laita putket samaan järjestykseen ja se poikkinainen siihen ainooseen tyhjään reikään kiinni
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
No se valkee mötikkä on takaiskuventtiilin kansi mikä on näköjään sulanut.
Eli se on samallainen venttiili mikä näkyy taustalla ylemmässä kuvassa (keltainen).
Maksaa KL:llä se vena noin 8 ecua.
Uusi tilaukseen ja muista tilata kaksi lähtöö yksi tulo liitännäinen vena (alipaine venttiili).
Tais olla numerolla 1268000078.
Se paikalleen siihen mustaa kumi haarottimeen niinkuin se toinenkin ja kannesta näät mihin ne muut letkut pitää liittää.
Kannattaa väliaikaisesti tulpata se kumihaaroitin.
Ite olen paininut samojen ongelmien kanssa kun aina sulaa yksi ja sama vena jatkuvaan eikä kukaan osaa sanoo että miksi!
Eli se on samallainen venttiili mikä näkyy taustalla ylemmässä kuvassa (keltainen).
Maksaa KL:llä se vena noin 8 ecua.
Uusi tilaukseen ja muista tilata kaksi lähtöö yksi tulo liitännäinen vena (alipaine venttiili).
Tais olla numerolla 1268000078.
Se paikalleen siihen mustaa kumi haarottimeen niinkuin se toinenkin ja kannesta näät mihin ne muut letkut pitää liittää.
Kannattaa väliaikaisesti tulpata se kumihaaroitin.
Ite olen paininut samojen ongelmien kanssa kun aina sulaa yksi ja sama vena jatkuvaan eikä kukaan osaa sanoo että miksi!
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ei ainakaan minun tapauksessa ota kiinni siihen etuvastukseen.
Kun se venttiili sulaa sisältäpäin.
Eli tuossa alipainejärjestelmässä on jotain pa...kaa sisällä mikä sen sitten sulattaa.
Ja se aine haisee tosi pahalle. Silleen että oikeen nenää polttelee sisältä päin kun haistaa sitä venaa.
Kun edes tietäisi minne nuo mustat alipaine putket menee!!!
Se on nimittäin sama venttiili mikä sulaa mullakin.
Kun se venttiili sulaa sisältäpäin.
Eli tuossa alipainejärjestelmässä on jotain pa...kaa sisällä mikä sen sitten sulattaa.
Ja se aine haisee tosi pahalle. Silleen että oikeen nenää polttelee sisältä päin kun haistaa sitä venaa.
Kun edes tietäisi minne nuo mustat alipaine putket menee!!!
Se on nimittäin sama venttiili mikä sulaa mullakin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Liekköhän ne perhanan alipaine piuhat (ne mustat) jotenkin tuon automaatin kanssa tekemisissä?
Kun mullakin on automaatti ja sama vena sulaa.
Haiseeko sullakin se venttiilin jämä miten hirveelle?
Kun kerran erehdyin vielä kielen kärjellä maistamaan sitä venttiilin jämää niin olipa kitkerää tavaraa se aine mikä sen on sulattanut.
Minnekkä muuten menee sulla se toinen musta letku?
Toinen menee sille ihme solenoidille siihen tolpan luo mutta se toine on mulle mysteeri kun se on poikki.
Se lähtee menemään ainakin lämppärin luo päin.
Mietin että voisko se mennä peräti tuonne laatikkoon?
Kun mullakin on automaatti ja sama vena sulaa.
Haiseeko sullakin se venttiilin jämä miten hirveelle?
Kun kerran erehdyin vielä kielen kärjellä maistamaan sitä venttiilin jämää niin olipa kitkerää tavaraa se aine mikä sen on sulattanut.
Minnekkä muuten menee sulla se toinen musta letku?
Toinen menee sille ihme solenoidille siihen tolpan luo mutta se toine on mulle mysteeri kun se on poikki.
Se lähtee menemään ainakin lämppärin luo päin.
Mietin että voisko se mennä peräti tuonne laatikkoon?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Kyl se varmaan menee sinne oikean puolen alipainesäiliöön(mikä on lokarinManu300cea24 kirjoitti:Liekköhän ne perhanan alipaine piuhat (ne mustat) jotenkin tuon automaatin kanssa tekemisissä?
Kun mullakin on automaatti ja sama vena sulaa.
Haiseeko sullakin se venttiilin jämä miten hirveelle?
Kun kerran erehdyin vielä kielen kärjellä maistamaan sitä venttiilin jämää niin olipa kitkerää tavaraa se aine mikä sen on sulattanut.
Minnekkä muuten menee sulla se toinen musta letku?
Toinen menee sille ihme solenoidille siihen tolpan luo mutta se toine on mulle mysteeri kun se on poikki.
Se lähtee menemään ainakin lämppärin luo päin.
Mietin että voisko se mennä peräti tuonne laatikkoon?
sisällä) en vaan tiedä onko suurta haittaa ku on toi poikki.
Niin, ei oo tullu haisteltuu, ku oli menny jo edellisellä omistajalla sököks.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Just joo.
No hommaappa uusi venttiili ja seuraile sen tilannetta että rupeeko se sulamaan uudelleen.
Se voi olla että se kehittää jotain saissee sinne alipainesäiliöön ajan kanssa?
Ja se sit rupee temppuilemaan sitten joskus tällä tavoin.
No hommaappa uusi venttiili ja seuraile sen tilannetta että rupeeko se sulamaan uudelleen.
Se voi olla että se kehittää jotain saissee sinne alipainesäiliöön ajan kanssa?
Ja se sit rupee temppuilemaan sitten joskus tällä tavoin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Täytyypi hommata, niin onks sen tarkka nimi alipaineventtiili?Manu300cea24 kirjoitti:Just joo.
No hommaappa uusi venttiili ja seuraile sen tilannetta että rupeeko se sulamaan uudelleen.
Se voi olla että se kehittää jotain saissee sinne alipainesäiliöön ajan kanssa?
Ja se sit rupee temppuilemaan sitten joskus tällä tavoin.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti 21.02.2006 20:21
Moi,
Anteeksi, että tulen tähän topiciin väliin. Mutta tietääkö kukaan mikä on tuon osan nimi joka on Hece45:n toisessa kuvassa. Itsellä on aika saman näköinen osa w201:ssä ja toinen alipaineletku puuttuu siitä. En tiedä minne sen letkun pitäisi mennä. Tämä on askarrattanut mieltä jo pitemmän aikaa ja jos tästä irtoaisi vinkkiä niin olisi hienoa.
Anteeksi, että tulen tähän topiciin väliin. Mutta tietääkö kukaan mikä on tuon osan nimi joka on Hece45:n toisessa kuvassa. Itsellä on aika saman näköinen osa w201:ssä ja toinen alipaineletku puuttuu siitä. En tiedä minne sen letkun pitäisi mennä. Tämä on askarrattanut mieltä jo pitemmän aikaa ja jos tästä irtoaisi vinkkiä niin olisi hienoa.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Sen haluaisin itekkin tietää mikä se on tuo "solenoidi" härdelli ja mitä se oikeen tekee työkseen.stratocaster kirjoitti:Moi,
Anteeksi, että tulen tähän topiciin väliin. Mutta tietääkö kukaan mikä on tuon osan nimi joka on Hece45:n toisessa kuvassa. Itsellä on aika saman näköinen osa w201:ssä ja toinen alipaineletku puuttuu siitä. En tiedä minne sen letkun pitäisi mennä. Tämä on askarrattanut mieltä jo pitemmän aikaa ja jos tästä irtoaisi vinkkiä niin olisi hienoa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
yrittäkää tuolta selvittää.
yrittäkää tuolta selvittää.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Kiitos vinkistä!Motu kirjoitti:http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
yrittäkää tuolta selvittää.
Mutta olen jo kerennyt katsomaan tuoltakin.
En silti ole saanut oikeen selvää siitä huolimatta.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Terve,
Tuommoinen solenoidiventtiili on ainakin uudempien 124:n bensahuurujen talteenotossa. Eli kun bensatankissa syntyy höyryjä, ne menevät lokasuojan sisällä olevaan aktiivihiilipönttöön. Kun auto on lämmennyt tarpeeksi, avaa termostaattikytkin tuon solenoidiventtiilin ja huurut imeytyvät koneeseen. Vanhemmissa malleissa tuo systeemi toimii alipaineella ja kannen päässä on mollikka, johon menee kaksi letkua. Sillä ohjataan vastaavaa venttiiliä.
Samaa venttiiliä käytetään myös jenkkimallisen saasteenpoistoilmapumpun yhteydessä. Silloin se on tietääkseni jossain pakosarjan puolella.
t.
Risto
Tuommoinen solenoidiventtiili on ainakin uudempien 124:n bensahuurujen talteenotossa. Eli kun bensatankissa syntyy höyryjä, ne menevät lokasuojan sisällä olevaan aktiivihiilipönttöön. Kun auto on lämmennyt tarpeeksi, avaa termostaattikytkin tuon solenoidiventtiilin ja huurut imeytyvät koneeseen. Vanhemmissa malleissa tuo systeemi toimii alipaineella ja kannen päässä on mollikka, johon menee kaksi letkua. Sillä ohjataan vastaavaa venttiiliä.
Samaa venttiiliä käytetään myös jenkkimallisen saasteenpoistoilmapumpun yhteydessä. Silloin se on tietääkseni jossain pakosarjan puolella.
t.
Risto
E500 – 211.070
Manu300cea24 kirjoitti:No se valkee mötikkä on takaiskuventtiilin kansi mikä on näköjään sulanut.
Eli se on samallainen venttiili mikä näkyy taustalla ylemmässä kuvassa (keltainen).
Maksaa KL:llä se vena noin 8 ecua.
Uusi tilaukseen ja muista tilata kaksi lähtöö yksi tulo liitännäinen vena (alipaine venttiili).
Tais olla numerolla 1268000078.
Se paikalleen siihen mustaa kumi haarottimeen niinkuin se toinenkin ja kannesta näät mihin ne muut letkut pitää liittää.
Kannattaa väliaikaisesti tulpata se kumihaaroitin.
Ite olen paininut samojen ongelmien kanssa kun aina sulaa yksi ja sama vena jatkuvaan eikä kukaan osaa sanoo että miksi!
Onkohan noi letkut ihan oikein, sininen menee alipainesäiliöön(uusittu ennen oli musta) ja musta/valk.Hece45 kirjoitti:Manu300cea24 kirjoitti:No se valkee mötikkä on takaiskuventtiilin kansi mikä on näköjään sulanut.
Eli se on samallainen venttiili mikä näkyy taustalla ylemmässä kuvassa (keltainen).
Maksaa KL:llä se vena noin 8 ecua.
Uusi tilaukseen ja muista tilata kaksi lähtöö yksi tulo liitännäinen vena (alipaine venttiili).
Tais olla numerolla 1268000078.
Se paikalleen siihen mustaa kumi haarottimeen niinkuin se toinenkin ja kannesta näät mihin ne muut letkut pitää liittää.
Kannattaa väliaikaisesti tulpata se kumihaaroitin.
Ite olen paininut samojen ongelmien kanssa kun aina sulaa yksi ja sama vena jatkuvaan eikä kukaan osaa sanoo että miksi!
siihen solennoidiin, kun toi economy mittari seilaa ees taas?
Viimeksi muokannut Hece45, Ke 27.09.2006 09:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Siihen uuteen venttiiliin kuuluisi ne kaksi mustaa letkua mitkä oli sulla niissä aikaisemmissa kuvissa jo näkyvissä.
Tuota sinistä letkua ei taida muistaakseen olla minun röntässä ollenkaan kun ei siinä ole koko ekonomy mittariakaan.
Vai oletko sinä uusinut sen toisen mustan letkun tuolla sinisellä
Tuota sinistä letkua ei taida muistaakseen olla minun röntässä ollenkaan kun ei siinä ole koko ekonomy mittariakaan.
Vai oletko sinä uusinut sen toisen mustan letkun tuolla sinisellä
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Joo oli musta poikki, laitoin tilalle sinistä ku sattui löytymään sopivanManu300cea24 kirjoitti:Siihen uuteen venttiiliin kuuluisi ne kaksi mustaa letkua mitkä oli sulla niissä aikaisemmissa kuvissa jo näkyvissä.
Tuota sinistä letkua ei taida muistaakseen olla minun röntässä ollenkaan kun ei siinä ole koko ekonomy mittariakaan.
Vai oletko sinä uusinut sen toisen mustan letkun tuolla sinisellä
paksuista.
Onks sul toi toinen vena samalla tavalla ku mulla( siis kaks vent. peräkkäin)
Vai onks noit venttiileit kahenlaisii, siis mitkä pelaa eri suuntiin.Hece45 kirjoitti:Joo oli musta poikki, laitoin tilalle sinistä ku sattui löytymään sopivanManu300cea24 kirjoitti:Siihen uuteen venttiiliin kuuluisi ne kaksi mustaa letkua mitkä oli sulla niissä aikaisemmissa kuvissa jo näkyvissä.
Tuota sinistä letkua ei taida muistaakseen olla minun röntässä ollenkaan kun ei siinä ole koko ekonomy mittariakaan.
Vai oletko sinä uusinut sen toisen mustan letkun tuolla sinisellä
paksuista.
Onks sul toi toinen vena samalla tavalla ku mulla( siis kaks vent. peräkkäin)
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Tavallaan on kyllä.
Mutta noi kuuluis olla tehtaan jäljiltä silleen että mihin sinulla on laitettu nyt se uusi venttiili niin siihen kohtaan tulisi tuo imusarjasta tuleva harmaa letku ja sen imusarjan harmaan letkun tilalle tulisi sitten tuo uusi venttiili (tarkoitan sitä kumihaaroitinta).
Ja sen kuuluisi olla siinä mustassa muovirungossa samalla tavalla kun tuo toinenkin vena.
En osaa sanoo siihen economy mittarin hummailuun kyllä yhtään mitään.
Niin ja niitä venoja on kyllä kahenlaisia ja ne pelaa ihan samaan suuntaa ei eri suuntiin.
Niissä on vain ero senlainen että toisessa on kaksi lähtöö ja toisessa on vain se yksi lähtö.
Mutta noi kuuluis olla tehtaan jäljiltä silleen että mihin sinulla on laitettu nyt se uusi venttiili niin siihen kohtaan tulisi tuo imusarjasta tuleva harmaa letku ja sen imusarjan harmaan letkun tilalle tulisi sitten tuo uusi venttiili (tarkoitan sitä kumihaaroitinta).
Ja sen kuuluisi olla siinä mustassa muovirungossa samalla tavalla kun tuo toinenkin vena.
En osaa sanoo siihen economy mittarin hummailuun kyllä yhtään mitään.
Niin ja niitä venoja on kyllä kahenlaisia ja ne pelaa ihan samaan suuntaa ei eri suuntiin.
Niissä on vain ero senlainen että toisessa on kaksi lähtöö ja toisessa on vain se yksi lähtö.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Asia selvä, tai ainakin melkein.Manu300cea24 kirjoitti:Tavallaan on kyllä.
Mutta noi kuuluis olla tehtaan jäljiltä silleen että mihin sinulla on laitettu nyt se uusi venttiili niin siihen kohtaan tulisi tuo imusarjasta tuleva harmaa letku ja sen imusarjan harmaan letkun tilalle tulisi sitten tuo uusi venttiili (tarkoitan sitä kumihaaroitinta).
Ja sen kuuluisi olla siinä mustassa muovirungossa samalla tavalla kun tuo toinenkin vena.
En osaa sanoo siihen economy mittarin hummailuun kyllä yhtään mitään.
Niin ja niitä venoja on kyllä kahenlaisia ja ne pelaa ihan samaan suuntaa ei eri suuntiin.
Niissä on vain ero senlainen että toisessa on kaksi lähtöö ja toisessa on vain se yksi lähtö.
Tattis!!