Muistelen aiemmassa-72 mallin 450 SL:ssäni olleen kiveniskumassan ylettyneen sivulistojen alapuolelle saakka.
Nykyisestä autosta maaleja poistaessani en tätä massaa havainnut ovissa ja kyljissä muuta kuin kynnyskotelossa , tämä on -75 mallin 107r.
Tietääkö kukaan miten se raja nyt menee kaikkien sääntöjen mukaan ja mikä nykyisistä massoista olisi parasta vetää maalin alle?
107:n röpelömassa
- Adventurer
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: La 26.11.2005 16:06
- Paikkakunta: Joensuu
Re: 107:n röpelömassa
Voisi olla Würthin korikitti sopivalla sumuttimella levitettynä. ?Adventurer kirjoitti:mikä nykyisistä massoista olisi parasta vetää maalin alle?
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)