w124 200d ---->300d
w124 200d ---->300d
mitäs kaikkea jotuu vaihtaan jos vaihtaa 200d:n tilalle 300d tai 250TurboD myllyn.. perä, laatikko, etujouset,
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Ei kai vetareissa ole eroja...Jarujenkin kans on mun mielestä ettei tarviis vaihtaa,kun vaihtaa 200D:n 300:n D:hen ni ei kai sen tarvii tarkoittaa sitä et autolla vaihdon jälkeen ajetaan koko-ajan maksimi nopeutta,tai jarrutellaan tavanomaista enemmän??Ei kai ne katsastuksessa puutu sit siihen?Tuntuis et merussa ku mersussa riittää jarruteho vaik se pukattais minkälaiseen vauhtiin tahansa,onhan ne kuitenkin levyjarrut.Kokolailla olen varma asiasta et ei 300D/250turbo saa katkottua mitään vetareita.
Oikeesti, jos haluaa vaihtaa vain välttämättömimmän,ni ei kai sentään tarvii puuttua jarruihin tai vetareihin.En ole koskaan kuullut et mersusta olis katkennu vetoakseli....nyt varmaan kuulen???
Oikeesti, jos haluaa vaihtaa vain välttämättömimmän,ni ei kai sentään tarvii puuttua jarruihin tai vetareihin.En ole koskaan kuullut et mersusta olis katkennu vetoakseli....nyt varmaan kuulen???
Etukallistuksenvakaaja on eri paksuinen, sen vaativat katsastukseen.
Etujouset samoin vaihdettava.
Jarrut ovat samanlaiset, ei jäähdytetyt. Iskarit samanlaiset.
Vetoakseleita katkeilee kyllä w 124 mersuista, mutta se taitaa johtua lähinnä siitä, että akseli alkaa syöpyä pinnasta ja heikkenee siten ?
Niitä kun kysellään eniten 200 d malliin- niitähän tietysti onkin paljon enemmän kuin muita.
Akseli katkeaa suojakumin juuresta.
Etujouset samoin vaihdettava.
Jarrut ovat samanlaiset, ei jäähdytetyt. Iskarit samanlaiset.
Vetoakseleita katkeilee kyllä w 124 mersuista, mutta se taitaa johtua lähinnä siitä, että akseli alkaa syöpyä pinnasta ja heikkenee siten ?
Niitä kun kysellään eniten 200 d malliin- niitähän tietysti onkin paljon enemmän kuin muita.
Akseli katkeaa suojakumin juuresta.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Ma 12.01.2004 18:35
- Paikkakunta: Saarijärvi
täsmälleen keskeltä katkesi..
124 200D:n vasen vetoakseli, vaihdoin ihan tavallisesti ykköseltä kakkoselle ja ..PAM ....siististi ja suoraan kuin rautasahalla vedettynä..ei syöpymisjälkiä...
Re: w124 200d ---->300d
nostellaas aihetta vähän. meneekö 200d kone heittämällä 300d:n tilalle vai joutuuko vaihtamaan kardaanin? kuinka paljon pituuseroa noilla kardaaneilla mahtaa olla? kyseessä vm.86 w124 300d 5-vaihteisella manuaalilla
w124 200d ex
w201 200d ex
w124 300d
w201 200d ex
w124 300d