Kromi rinkuloiden asennus mittaristoon..
Kromi rinkuloiden asennus mittaristoon..
eli kuinka vaikea irroittaa se lasi että pääsee liimaamaan ne kromirinkulat mittareiden ympärille? Kuinka tulee toimia, kellään kokemuksia ja autonihan on 1990 2.6E Sportline ( jos sillä on mitään merkitystä)?
Marko
Marko
Viimeksi muokannut marko69, Ti 08.01.2008 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marko
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- JuriPotkuri
- Mersumies
- Viestit: 518
- Liittynyt: Ti 22.11.2005 18:05
- Paikkakunta: Helsinki-Kallio
Joo, koukut mittarin ja kojelaudan välistä sisään ja nykäsy. Piuhat ja mittarin vaijerit irt ja pöydälle. Sitten mittarit irti kotelosta ja takakautta rinkulat paikalleen.
Katso sitten että kierroslukumittarin neula mahtuu edelleen liikkumaan. Minulla meinaan joutui neulaa lyhentämään koska raapi rinkulaan yläasennossa ja jäi joskus jumiin:oops: .
Katso sitten että kierroslukumittarin neula mahtuu edelleen liikkumaan. Minulla meinaan joutui neulaa lyhentämään koska raapi rinkulaan yläasennossa ja jäi joskus jumiin:oops: .
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
Mistä kyseisiä koukkuja saa ostettua???...pitäs itelläkin rinkulat asentaa ihan lähiaikoina!JKL kirjoitti:Joo, koukut mittarin ja kojelaudan välistä sisään ja nykäsy. Piuhat ja mittarin vaijerit irt ja pöydälle. Sitten mittarit irti kotelosta ja takakautta rinkulat paikalleen.
Katso sitten että kierroslukumittarin neula mahtuu edelleen liikkumaan. Minulla meinaan joutui neulaa lyhentämään koska raapi rinkulaan yläasennossa ja jäi joskus jumiin:oops: .
-MB W124 500E- CBZ
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Merkkiliikkestä varaosanumerolla W140589023300, käy kaikkiin malleihin, missä irtivedettävä mittaristo. Tosin c-mallin kanssa saa olla varovainen.gbc kirjoitti:Mistä kyseisiä koukkuja saa ostettua???...pitäs itelläkin rinkulat asentaa ihan lähiaikoina!JKL kirjoitti:Joo, koukut mittarin ja kojelaudan välistä sisään ja nykäsy. Piuhat ja mittarin vaijerit irt ja pöydälle. Sitten mittarit irti kotelosta ja takakautta rinkulat paikalleen.
Katso sitten että kierroslukumittarin neula mahtuu edelleen liikkumaan. Minulla meinaan joutui neulaa lyhentämään koska raapi rinkulaan yläasennossa ja jäi joskus jumiin:oops: .
Tai sitten tekee näillä mitoilla itse:
Esko R kirjoitti:Orginaali irroituskoukut ovat 2mm paksut, koukku käännetty n 95 astetta
väkäsenpituus n. 5mm , varren pituus 160 mm.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Kiitoksia mistä muuten saatte esille nuo kyseiset varaosa numerot??Esa H. kirjoitti:Merkkiliikkestä varaosanumerolla W140589023300, käy kaikkiin malleihin, missä irtivedettävä mittaristo. Tosin c-mallin kanssa saa olla varovainen.gbc kirjoitti:Mistä kyseisiä koukkuja saa ostettua???...pitäs itelläkin rinkulat asentaa ihan lähiaikoina!JKL kirjoitti:Joo, koukut mittarin ja kojelaudan välistä sisään ja nykäsy. Piuhat ja mittarin vaijerit irt ja pöydälle. Sitten mittarit irti kotelosta ja takakautta rinkulat paikalleen.
Katso sitten että kierroslukumittarin neula mahtuu edelleen liikkumaan. Minulla meinaan joutui neulaa lyhentämään koska raapi rinkulaan yläasennossa ja jäi joskus jumiin:oops: .
Tai sitten tekee näillä mitoilla itse:Esko R kirjoitti:Orginaali irroituskoukut ovat 2mm paksut, koukku käännetty n 95 astetta
väkäsenpituus n. 5mm , varren pituus 160 mm.
Ovatkohan samoilla numeroilla myöskin täällä Ruotsin puolella..?
-MB W124 500E- CBZ
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
Itselläni ainakin lasi lähti irti vähän kopauttamalla
Sit liimalla vaan takas ja eroa ei huomaa alkuperäseen
Onhan siinä omat riskinsä et meneekö lasi rikki
Sit liimalla vaan takas ja eroa ei huomaa alkuperäseen
Onhan siinä omat riskinsä et meneekö lasi rikki
[url=http://imageshack.us][img]http://img257.imageshack.us/img257/5448/sl380119hn8.jpg[/img][/url]
MB 190E 2.0 -86
Nishiki Bushwhacker
MB 300 CE -88 ex
Mazda 626 Sport Saloon -90 ex
MB 190E 2.0 -86
Nishiki Bushwhacker
MB 300 CE -88 ex
Mazda 626 Sport Saloon -90 ex